דף הבית » סטייקהולדר פודס מקבלת סימן מסחר רשום ראשון ביפן
חדשות

סטייקהולדר פודס מקבלת סימן מסחר רשום ראשון ביפן

קרדיט תמונה: shutterstock

ציון דרך זה, המתווסף לשיתוף פעולה חדש עם חברה סינגפורית לפירות-ים מתורבתים, משקף את מאמץ מיצוב החברה לקראת חדירה לשווקים באסיה

רחובות, ישראל, 3 בנובמבר, 2022, Steakholder Foods Ltd (נאסד”ק: STKH) (לשעבר: MeaTech 3D $MITC), חברת מזון דיפ-טק בינלאומית בחזית תעשיית הבשר המתורבת, הודיעה היום כי קיבלה סימן מסחר רשום ביפן.

מהלך זה מהווה צעד חשוב בתוכנית החברה לחדירה לשוק היפני ולשווקים נוספים באזור. סטייקהולדר פודס החלה לאחרונה לשתף פעולה עם החברה הסינגפורית Umami Meats, המפתחת פירות-ים מתורבתים. שיתוף הפעולה עם החברה נועד ליצירת מוצרי פירות-ים מובנים בהדפסה תלת-ממדית, הכוללים מגוון מיני פירות-ים ודגים פופולריים ביפן.

השותפות עם Umami Meats מוסיפה מוצרים נוספים לפורטפוליו של החברה, הכולל מוצרי בקר, עוף וחזיר הנמצאים בשלבי פיתוח. הטכנולוגיה שפיתחה החברה להדפסה ביולוגית תלת-ממדית יכולה לייצר מוצרי בשר מורכבים ומדויקים, בקצב ייצור תעשייתי, מבלי להשפיע על חיוניות התאים. בחודש אוגוסט האחרון, החברה דיווחה על התחלת פיתוח מוצרי בשר מתורבת מזן חזיר, המאפשר ייצור בהיקף בלתי מוגבל של מוצרי בשר חזיר מתורבת. פורטפוליו המוצרים הרחב של החברה מתאפשר בעזרת טכנולוגיית ההדפסה הביולוגית בתלת-ממד, אותה פיתחה סטייקהולדר פודס, בעלת כושר ייצור של בשר בכל יחס של רקמת שריר ושומן, בקצב ייצור תעשייתי וברמת דיוק גבוהה, בכל צורה, רוחב ועיצוב רצויים.

אריק קאופמן, מנכל סטייקהולדר פודס. קרדיט: יח”צ

במהלך השנה האחרונה משרד הבריאות, העבודה והרווחה של יפן החל לדון במסגרות רגולטוריות אפשריות והנחיות למסחור ותיעוש בשר מתורבת במדינה.

הודעה זו מגיעה לאחר הדיווח האחרון על השגת יתרון תחרותי עם פטנט אמריקאי ראשון, המבטיח את ההובלה הטכנולוגית של החברה בתעשיית הבשר המתורבת. חברת סטייקהולדר פודס קיבלה אישור לפטנט מטעם משרד הפטנטים והסימנים המסחריים של ארצות הברית על מערכות ושיטות להפעלת כוחות חיצוניים על רקמת השריר, המביאים לפיתוח בשר בעל מבנה מורכב ואיכותי.

פיתוחים אחרונים אלו מחזקים ומדגישים את ההישגים האחרונים של החברה בנוף הרגולציה המתפתחת. החברה דוגלת בהשפעה חברתית, סביבתית ועסקית, ופועלת מדי יום להשגת יעדי הפיתוח בר-קיימא של האו”ם.

אודות סטייקהולדר פודס

סטייקהולדר פודס, לשעבר מיטק, הינה חברת דיפ-טק (Deep-tech) בינלאומית, הנמצאת בחוד החנית של מהפכת הבשר המתורבת. החברה נסחרת בנאסד”ק תחת הסימול “STKH”. סטייקהולדר פודס החלה את פעילותה ב-2019, עם מתקנים בפארק המדע ברחובות, ישראל, באנטוורפן, בלגיה, והחלה התרחבות לארה”ב. החברה מפתחת פתרון שלא דורש שחיטה, לייצור מגוון מוצרי בשר בקר, עוף, חזיר ופירות ים – הן כחומרי גלם והן כנתחים שלמים – כחלופה לחקלאות ודייג מתועשים. כחלק מהשתתפותה של החברה

ביוזמת ה-UN Global Compact, סטייקהולדר פודס מחויבת לפעול בהתאם ליעדי הפיתוח בר-קיימא של האו”ם (SDGs), הכוללים חיזוק ביטחון תזונתי, הפחתת טביעת הרגל הפחמנית ושימור משאבי מים וקרקע.