דף הבית » פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2022
חדשות

פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2022

קרדיט תמונה: FREEPIK

הכנסות של 31.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2022; הרווח הגולמי גדל ב-56% והסתכם בכ-4.7 מיליון דולר ברבעון השני של 2022; הרווח התפעולי הסתכם בכ-1.3 מיליון דולר בהשוואה ל-0.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד; הרווח הנקי הסתכם בכ-1.5 מיליון דולר בהשוואה לכ-0.1 ברבעון המקביל אשתקד.

פיסיבי ממשיכה להשקיע ולפתח את מגזר מזעור אלקטרוניקה – פיסיבי השקיעה מתחילת השנה כ-6 מיליון דולר בהקמת מערך המזעור הצפוי להתחיל בפעילות בחודשים הקרובים

עובד שפירא מנכ”ל פי.סי.בי טכנולוגיות:

“אנו ממשיכים לפעול בהתאם לתוכניות הפיתוח העסקי של החברה, טכנולוגית וגיאוגרפית. בהתאם, אנו מדווחים על שיפור משמעותי ברווחיות החברה הנובע משיפור תמהיל המכירות וממתן שירותים נלווים ללקוחות הקצה, ומנצלים טוב יותר את היכולות הטכנולוגיות של החברה על מנת להשיא ערך ללקוחות לצד שיפור במימוש צבר ההזמנות במגזר ההרכבות כפועל יוצא של שיפור באספקת רכיבים.

במהלך השנה המשכנו להשקיע בתחום מזעור מערכות אלקטרוניות אשר ימצב את החברה בחזית הטכנולוגיה ויאפשר לנו לספק ללקוחות הקיימים שלנו ולקוחות חדשים מתחום התכנון וייצור של רכיבים ומערכות הפעלה פתרונות מתקדמים למזעור ופינוי חום בשוק עם היקפי ביקוש הצומחים במהירות ובעלי שיעורי רווחיות גבוהים”

הכנסות החברה ברבעון השני של 2022 הסתכמו בכ-31.5 ממיליון דולר גידול ביחס להכנסות של כ-31.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בשני מגזרי הפעילות נשארו יציבות.

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2022 הסתכם ב-4.7 מיליון דולר (14.8% מההכנסות), גידול של 56% בהשוואה לכ-3.0 מיליון דולר (9.7% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול החד ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות נובע מצמיחה בשני מגזרי הפעילות של החברה, משיפור בתמהיל המכירות ומהתייעלות תפעולית. הרווח הגולמי במגזר המעגלים המודפסים והמצעים הסתכם בכ-3.0 מיליון דולר לעומת כ-2.4 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד ואילו הרווח הגולמי במגזר זיווד אלקטרוניקה הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר בהשוואה לכ-574 אלף דולר ברבעון מקביל אשתקד.

הרווח התפעולי לפני הוצאות אחרות גדל לכ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי לפני הוצאות אחרות של כ-0.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם בכ-1.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-10 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

צבר ההזמנות של החברה לסוף הרבעון השני של 2022 מסתכם לכ-115 מיליון דולר, בהשוואה לצבר הזמנות של 89 מיליון דולר בסוף שנת 2021.

אודות פי.סי.בי טכנולוגיות:

פי.סי.בי טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי (כ-48%), הינה החברה בין המובילות בעולם בייצור מעגלים מודפסים ומהמובילות בהרכבה של רכיבים ומערכות בכמויות בינוניות וקטנות. החברה אשר נוסדה ברבעון השני של 2022 1993 נסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א ועיקר מכירותיה הינן ללקוחות בשוק הביטחוני והרפואי. כיום, החברה הינה היחידה בישראל בעלת יכולת כוללת של ייצור מעגלים מודפסים וביצוע הרכבת מערכות תחת קורת גג אחת, החל משלב תכנון המעגל ועד הרכבת ובדיקת המוצר הסופי. לחברה שלושה תחומי פעילות עיקריים:

  1. ייצור ושיווק מעגלים מודפסים ומצעים: החברה עוסקת בייצור מעגלים מודפסים מתוחכמים ומורכבים מבחינת הגמישות, הצפיפות, מספר השכבות ויכולת העמידות לחום, כאשר התמחותה של החברה הוא בייצור סדרות קטנות ובינוניות במועדי אספקה קצרים.
  2. הרכבת כרטיסים אלקטרוניים ומערכות (זיווד אלקטרוניקה): החברה מבצעת עבור לקוחותיה, הפועלים במגוון רב של תחומים ושווקים, הרכבה של רכיבים שונים כאשר ביכולתה לתת מענה החל משלב ייצור המעגל המודפס ועד להרכבתו המלאה של המוצר ושילוחו בעיקר בשיטת ה-Turn Key אשר מספקת ללקוח מוצר מוגמר.
  3. מזעור מערכות אלקטרוניות : פעילות אשר תכליתה תכנון ופיתוח מצעים לתעשיית המוליכים למחצה וכן תכנון ופיתוח ויצור של אריזות (SIP) בתהליכי הרכבה בטכונלוגיית מיקרו-אלקטרוניקה, אשר יאפשרו לה לעמוד בחזית הטכנולוגית של תעשיית מארזי המיקרו אלקטרוניקה (microelectronics packaging).