דף הבית » ג'וניפר נטוורקס מסייעת באימוץ רשתות מונעות AI בעזרת יכולות רשת כּשֶירוּת (NaaS) חדשות
חדשות

ג’וניפר נטוורקס מסייעת באימוץ רשתות מונעות AI בעזרת יכולות רשת כּשֶירוּת (NaaS) חדשות

קרדיט לתמונה: Juniper Networks

התכונות החדשות ואפשרויות התשלום יקלו על צריכה ותפעול של שירותי רשתות SD-WAN קוויות, אלחוטיות ומאובטחות באמצעות השותפים של ג’וניפר

24 באוגוסט 2022 – ג’וניפר נטוורקס (נאסד”ק: JNPR) החברה המובילה ברשתות מאובטחות, מבוססות בינה מלאכותית, מודיעה היום על השקת תכונות רשת כשירות (NaaS) חדשות לפלטפורמת ה- AIOps המובילה שלה אשר יסייעו בפיתוח וניהול שירותי רשתות SD-WAN קוויות, אלחוטיות ומאובטחות בעזרת פתרונות החברה ומעטפת השותפים של ג’וניפר. באמצעות שילוב היכולות המתקדמות ביותר בתחומן, דוגמת שירותי microservices לענן, ממשקי API פתוחים והבינה המלאכותית של Mist, יחד עם יכולות NaaS חדשות המאפשרות אימוץ קל של שירותי ענן, ניהול רישיונות מנויי ענן והבטחת חווית משתמש עילאית, מספקת ג’וניפר גמישות גבוהה יותר, מהירות ותובנות משופרות.  

“היכולת הייחודית של ג’וניפר לשלב שירותי ענן, גמישות ומדרגיות לצד אוטומציה ותובנות מונעות בינה מלאכותית (AI) הפכו את פורטפוליו המוצרים מבוססי AI ללקוחות הארגוניים של החברה לאידיאלים עבור השותפים שלנו”, אמר גורדון מקינטוש, סמנכ”ל הקבוצה לערוצים גלובליים ומכירות בג’וניפר נטוורקס. “כתוצאה מכך, שיחקו פתרונות החברה, בשילוב יכולות השותפים שלנו, תפקיד גדול בצמיחה האדירה שראינו עד היום. יכולות אלו מאפשרות להשיג ולנהל שירותי רשת מלאים דרך ענן ג’וניפר-Mist ובכך מקלות על השותפים שלנו בבנייה ויישום פתרונות עבור לקוחות החברה. יתר על כן, יכולות ה-NaaS החדשות שלנו מבטיחות להאיץ את המומנטום בו אנו נמצאים ולהגדיל את נתח השוק של ג’וניפר בפתרונות קמפוס ורשתות מרובות סניפים”.

פלטפורמת לקוח-ענן אידיאלית עבור השותפים

פתרונות הרשת הקווית, האלחוטית, האבטחה וה-SD-WAN של ג’וניפר המונעים ידי הדור השישי של Mist AI ושירותי microservices לענן מודרני, מספקים באופן ייחודי תובנות פרואקטיביות ואוטומציה בכל רכיבי הרשת. רמות שירות הניתנות להתאמה אישית החל מנקודת הקצה של הלקוח, דרך רמת האפליקציה ועד למערכת עצמה מבטיחות את חוויות המשתמש ומנהל הרשת הטובות ביותר, מקצה לקצה. פלטפורמת ג’וניפר-Mist ניתנת לתכנות מלא עם ממשקי API פתוחים, מה שמבטיח אינטגרציה חלקה עם מערכות NOC/SOC קיימות. בנוסף, ג’וניפר משלבת אבטחה מלאה במארג הרשת על ידי הרחבת הנראות, מודיעין האיומים ואכיפת המדיניות הארגונית לכל נקודת חיבור.

בין פתרונות החברה המונעים AI בענן ניתן למצוא נקודות גישה אלחוטיות של ג’וניפר – Mist  הכולליות שירותי אבטחת Wi-Fi ושירותי מיקום פנים, מתגי EX עם שירות אבטחת הרשת הקווית, נתבים חכמים (Session Smart) ופיירוול SRX עם שירות WAN Assurance המנוהלים כולם באמצעות עוזר הרשת הוירטואלי Marvis.

יכולות אלו, המאפשרות יישום פתרון קל לפריסה, לתפעול ולהרחבה, ומאפשרות גמישות מקסימלית למענה על הצרכים של לקוחות גדולים וקטנים כאחד, ממצבות את הפתרון של ג’וניפר כפלטפורמה אידיאלית עבור שירותים מנוהלים – קוויים, אלחוטיים, אבטחה ו-SD-WAN.

ג’וניפר מאפשרת לפתרונות רשת כשירות (NaaS) גמישות גבוהה יותר ותובנות

בחודשים האחרונים הוסיפה ג’וניפר לפלטפורמת השירותים שלה יכולות NaaS חדשות המסייעות לשותפי החברה להטמיע, לתפעל ולנהל שירותים דרך הענן. שירותים אלו כוללים:

פורטל אחוד מונע AI: ג’וניפר שילבה, באופן ייחודי, את ניהול הרשת הקווית, האלחוטית ופתרון ה-SD-WAN לפורטל אחד מבוסס ענן עם תובנות ואוטומציה המונעים על ידי Mist AI. לוח המחוונים החדש מונע בינה מלאכותית ומספק תצוגה הוליסטית מרובת משתמשים לביצועים בזמן אמת דוגמת התאמת רמות שירות לפי מיקום. יכולת זו מאפשרת למנהלי הרשת לבצע אופטימיזציה מתמדת ורציפה של חוויות משתמשי הקצה, מהלקוח ועד לשירותי הענן, ולחסוך זמן וכסף באמצעות פתרון בעיות מהיר יותר וצמצום הביקורים באתרי הקצה.

ניהול מנויים גמיש: גם פה מפשטת ג’וניפר את הפעלת וניהול שירותי לקוחות הקצה בענן. תצורה זו מאפשרת לארגונים מונעי AI לנהל את הרישיונות במיקום אחד ובצורה מדרגית. המשמעות הינה ששותפים ולקוחות יכולים להעביר רישיונות בצורה חלקה בין התקני חומרה (בכל מקום) כדי למקסם את גמישות התכנון והיישום ולהקטין את עלויות ההשקעה.

אפשרויות תשלום ורכישה חדשות: ג’וניפר פיתחה סכמות פיננסיות מסורתיות לשירותים מנוהלים עם אפשרויות תשלום חדשות הזמינות באמצעות שירותי Juniper Financial Services (JFS). כמו כן, בנוסף לרישיונות הקיימים ל-1, 3 ו-5 שנים, מציעה כעת ג’וניפר שירותי מנויים תקופתיים (למשל, למשך חודשיים) כחלק מפורטפוליו מוצרי ה- AI לארגונים.

אפשרויות אלו מאפשרות להבטיח, בקלות גבוהה מתמיד, שהפתרון של ג’וניפר יתאים לצרכים של כל השותפים והלקוחות, כולל היכולת לממן שירות רשת מנוהל הן מתקציבי ה- CAPEX והן מתקציבי ה- OPEX.

“AI הוא גורם מבדל מרכזי במתן שירותים מנוהלים מדרגיים מותאמים אישית. ג’וניפר מספקת אוטומציה ותובנות מדהימות ל-SDx שלנו, מה שהופך אותם לשותפים מצוינים לדויטשה טלקום”, אמר שריף רזקלה, סמנכ”ל מוצרים וראש רשתות עסקיות בדויטשה טלקום.

לפרטים נוספים:

בלוג וידאו:  Naas Accelerates the Adoption of AI-driven Networking

אודות ג’וניפר נטוורקס

ג’וניפר נטוורקס (Juniper Networks) הופכת את פעולת תפעול הרשתות לפשוטה הרבה יותר ומובילה חווית משתמש עילאית ללקוחות הקצה. פתרונות החברה מספקים נראות, אוטומציה, אבטחת המידע ובינה מלאכותית (AI) המובילות להצלחה עסקית אמיתית. בג’וניפר מאמינים ששיפור יכולות הקישוריות יקרב בין אנשים ויעזור להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר כיום, תוך קידום ערכים כמו קיימות ושוויון. מידע נוסף אודות החברה ניתן למצוא באתר ((www.juniper.net וכן, ניתן לשמור על קשר דרך הטוויטר, הלינקדין או הפייסבוק של ג’וניפר נטוורקס.