דף הבית » תחרות קידום אתרים SEO 2022
חדשות

תחרות קידום אתרים SEO 2022

top se0 2022

כבר שנה שניה שהתחרות על מקדם האתרים הטוב ביותר לאותה השנה מתקיימת.

התחרות קמה לראשונה שנה שעברה על ידי גל חזיזה בעל חברת buypost שמביא מימון לתחרות.

דרך התחרות הזאת ניתן ללמוד דברים רבים על האלגוריתם של גוגל וכמובן לנסות להבין איך הוא עובד.

מה זה בעצם התחרות הזאת?

בתחרות קידום אתרים יש כמה כללים פשוטים:

במועד שנקבע מגלים ביטוי שלא קיים כרגע בגוגל ושאין עליו תחרות.

לאחר מכן יש למתמודדים חודש אחד בלבד! להגיע לביטוי שנבחר למקום הראשון בגוגל.

ומי שהגיע ראשון מנצח, בכל דרך שרק יבחר.

כמובן שחלק מהתנאים של התחרות זה לבחור בדומיין חדש בלי כוח, ולא לקדם את האתר על דומיין ישן וחזק כדי שכולם יתחילו בצורה שווה.

איזה ביטוי נבחר השנה לתחרות?

הביטוי שנבחר השנה לתחרות הוא “נווה פריצקי” והפרס על המקום הראשון היה כ- 15,000 ₪

במהלך התחרות המתחרים שמו מגוון טקטיקות שדרכם ניסו להגיע למקום הראשון בגוגל על הביטוי הזה.

חלק מהטקטיקות שנבחרו היו:

1.         השקעה בתוכן איכותי

2.         קניית קישורים מאתרים חזקים

3.         הקפדה על חווית משתמש נוחה באתר

4.         אינדוקס מהיר ככל האפשר לביטוי והתכנים

5.         הקמת גוגל לעסק שלי על הביטוי

הדרך הכי מעניינת שאחד מהמתמודדים בשם דן סונגו עשה – זה להחביא בתוך האתר כל מיני מתנות למיניהם כמו קורס חינם או קישורים בחינם ממגוון אתרים.

לכן המון מקדמי אתרים הגעו לאתר כדי לדפדף בעמודים שלו ולמצוא את המתנות המוחבאות, מה שגרם לאחוזי הקלקה גבוהים באתר, ואחוזי נטישה נמוכים ממש.

לאט לאט האתר שלו התחיל לצבור דירוגים בזכות הרעיון היפה הזה, עד שהוא זכה באמת בתחרות.

מה אפשר ללמוד מזה?

ראינו במהלך התחרות מקדמים שהשקיעו עשרות אלפי שקלים על קישורים מאתרים, חזקים או מאות דפים בתוך האתר, ועדיין הם לא הגיעו למקום הראשון.

גוגל פשוט ראתה שלא משנה כמה הם השקיעו, הגולשים פשוט לא הגיעו אליהם לאתר.

לכן חשוב מאוד גם שהגולשים יגיעו לאתר שלכם, וגם שהם יהנו מהשהייה בו ומהתוכן שלו.

המטרה של גוגל בסופו של יום היא שהגולשים יהנו, ויהיו באתר שלכם כמה שיותר זמן.

וזה בדיוק מה שעשה דן, מה שגרם לגוגל לשים אותו ככל הנראה במקום הראשון.

המאמר נכתב על ידי – מיכאל דיגיטל קידום אתרים