דף הבית » ג'וניפר נטוורקס מכריזה על ורסטיליות וגמישות מלאה בתפעול מרכזי נתונים עם הרחבה לתוכנת Apstra
חדשות

ג’וניפר נטוורקס מכריזה על ורסטיליות וגמישות מלאה בתפעול מרכזי נתונים עם הרחבה לתוכנת Apstra

איציק מלכה מנכ"ל ג'וניפר ישראל (קרדיט : יח"צ).

Apstra Freeform מספקת ללקוחותיה, ללא תלות בארכיטקטורה,
את היכולת לנהל ולבצע אוטומציה וולידציה של פעולות עבור רשתות מרכזי נתונים

סאניווייל, קליפורניה, 18 בספטמבר 2022Juniper Networks (NYSE: JNPR), החברה המובילה ברשתות מאובטחות, מונעות בינה מלאכותית, הכריזה היום על Apstra Freeform, ההרחבה החדשה ביותר לפלטפורמת האוטומציה והאבטחה של מרכזי הנתונים מרובי הספקים של ג’וניפר. יכולת זו מאפשרת ללקוחות הארגוניים, ספקי השירותים וספקי הענן של ג’וניפר לנהל ולהפוך את פעולות מרכזי הנתונים שלהם לאוטומטיות, ללא תלות בטיפולוגיה ובפרוטוקולים בהם משתמשים.

רשתות מרכזי הנתונים מתפתחות במהירות. בין אם מדובר בניהול ההתמודדות עם השפעות המשבר העולמי בשרשרת האספקה או בהתמודדות עם שינויים בכוח העבודה אשר ארגונים נאלצו לסגל לעצמם בעקבות המגיפה, ארגונים מכל הגדלים והמגזרים מתמודדים עם שאלות ארכיטקטוניות שיעצבו את האופן בו הם בונים את מרכזי הנתונים שלהם. במקום נעילה של הרשת לספק אחד תתאפשר עבודה קלה עם מספר ספקים, הגדרות הרשת תעשה דרך השרותים הנדרשים  וזיהוי מקור התקלה ברשת ותיקון הבעיה יהפכו אוטומטיים. Juniper Apstra נבנתה מהיסוד על מנת לתת מענה לעידן הפעילות החדש. המטרה של Apstra Freeform תאחד חוויות לקוח ללא תלות בספקים ותאפשר אוטומציה של של רשת  

Freeform מתבססת על יכולות הרשת העוצמתיות של Apstra לניהול מחזור חיים מלא של מרכזי נתונים על פני מגוון טופולוגיות וספקים של מרכזי נתונים, ומאפשרת חווית משתמש אמינה הכוללת, בין היתר, את התכונות הבאות:

  • עיצוב חדש המתאים לכל טיפולוגיה. עם מהדורת התכנה החדשה, Apstra מפשטת את פעולות ה-IT על-ידי הרחבת יכולת הרשת מבוססת הכוונות שלה לכל פרוטוקול, טיפולוגיה ודומיין. לקוחות יכולים כעת לבחור את הארכיטקטורה המתאימה לצרכים העסקיים שלהם תוך ניצול יתרונותיה של Apstra.
  • תפעול מהימן. Apstra עם הטמעתה ברשת הופכת להיות מרכז הידע של הרשת בהיותה בנויה על סטנדרטים מקובלים בתעשיה ולפיכך כל תכנון מרכזי הנתונים יהיה מיושם באופן עקבי, על בסיס סטנדרטים והמערכת תוכל לבצע בדיקה עצמית של מצב הרשת באופן מתמשך.
  • ערך מוסף נגיש ליותר לקוחות. כחלק ממהדורה חדשה זו, ג’וניפר מציגה מודל רישוי Apstra חדש. Freeform מרחיבה משמעותית את יכולות Apstra ליותר מקרי שימוש. כעת, לקוחות יכולים לבחור מתוך שלוש שכבות רישוי עם אפשרות לשדרוג בצורה חלקה, בכל עת לפי הצורך.

“Apstra ממשיכה להדגיש את חשיבות התפעול באופן אמין ועקבי של מרכזי נתונים מרובי ספקים”, אומר מייק בושונג, סמנכ”ל ניהול מוצרי מרכז הנתונים בג’וניפר נטוורקס. “עם השקת Freeform, אנו מרחיבים את היעילות התפעולית לשוק. Freeform מעניקה שליטה מלאה בעיצוב הרשת לידיים של מפעילי מרכזי נתונים, ומעניקה להם ורסטיליות וגמישות מלאה. ללא אילוצי טיפולוגיה, אנו למעשה מאפשרים דמוקרטיזציה של רשתות מבוססות כוונות, ומאפשרים לכולם ליהנות מהשיטות התפעוליות הטובות ביותר בעידן הענן”.

כדי לתת מענה לדרישות העסקיות המתפתחות באופן שוטף, ארגונים חייבים להמשיך להתמקד במהירות ובהיקף הפעילות שלהם, כל זאת תוך שמירה על מהימנות. Juniper Apstra מספקת פעולות עקביות ומהימנות של מרכז נתונים באמצעות שרטוטים מונעי כוונות, באופן רציף ועל פני מספר ספקים. על ידי מתן חופש בחירה והחדשנות שבאה לידי ביטוי בתמיכה מרובה ספקים ולידציה של פעולות ועוד ‘

השירותים המקצועיים של ג’וניפר נטוורקס כוללים שירותי פריסה ונדידה אוטומטיים של Apstra ללקוחות המשתמשים בעיצובים מאומתים של מרכז נתונים, כמו גם בעיצובי הפניה גמישים של Freeform. שני השירותים ניתנים להתאמה אישית מלאה, וניתן להתאים אותם לדרישות הייחודיות של הלקוח ולמנפם לכל תכונה, פרוטוקול או ארכיטקטורה.

ציטוט תומכים: 

“חברת Atos נהנית משותפות עם ג’וניפר מזה יותר מעשור. כספקי שרות  גלובלים, אנו מעניקים ללקוחותינו גמישות עסקית לשנות, להסתגל ולחדש במהירות, תוך יצירת ארכיטקטורות רשת מרובות שותפים סטנדרטיות הניתנות לשחזור. עיצובי מרכזי נתונים המוטמעים ב-Apstra מאפשרים לנו לפרוס ולתפעל רשתות מרכזי נתונים אגנוסטיים של שותפים במהירות, באופן אוטומטי ובצורה חלקה. חברת Atos תומכת בלקוחות במגוון רחב של תחומים, ולעתים הדרישות מכתיבות ארכיטקטורות רשת שונות. עם Apstra Freeform, אנו מסוגלים לבנות באופן אוטומטי ארכיטקטורות שונות ועדיין להפעיל אותן באמצעות Apstra. גמישות ארכיטקטורות רשת אגנוסטיות בשילוב המיהמנות, הפשטות, הטלמריה והרשתות מוכוונות הכוונות של Apstra, מהוות שיפור מצוין לפלטפורמה”.

  • לי רייט, סמנכ”ל כספים, Atos

“היכולת הייחודית של Apstra לנהל סביבות מרובות ספקים מעניקה ללקוחותינו את הגמישות האסטרטגית להשתמש בחומרה מתוצרת ספקים שונים. Freeform מציגה יכולות נוספות לשימוש ב-Apstra במגוון עיצובים של מרכזי נתונים, עם מודל רישוי שאפשר הרחבה בהתאם לטווח הפעילות”.

  • דיוויד בריידי, סמנכ”ל בכיר ב-Myriad360

“צוותי תפעול מרכזי הנתונים נדרשים להתמודד עם אתגרים ומורכבות בחזיתות מרובות: הלחץ להפוך את פעולות הרשת לפשוטות וזריזות יותר באמצעות אוטומציה נרחבת; שיבושים בשרשרת האספקה המשפיעים על זמינות התשתית ותזמון הרענון של לוחות הזמנים; מורכבות של סביבות ותשתיות יישומים הטרוגנית; ופערי מיומנויות המעכבים את מהירות ההסתגלות של כוח האדם הקיים לשינויים. עם השקתה של Freeform, Juniper Apstra מסייעת ללקוחותיה בהתמודדות עם אתגרים אלו בהיותה תומכת  במגון רחב יותר של פרוטוקולים וטיפולוגיות רשת.

  • בראד קייסמור, סמנכ”ל מחקר מרכזי נתונים ורשתות מרובות-ענן, IDC 

משאבים נוספים:  

בלוג השקה: היכרות עם Apstra Freeform: אוטומציה מהירה, פשוטה, מבוססת כוונות של מרכז נתונים, כעת ניתנת להרחבה בכל מקום.

אודות ג’וניפר נטוורקס 

Juniper Networks נחושה לפשט באופן דרמטי את פעילות הרשת של לקוחותיה ולקדם חוויית לקוח טובה יותר. הפתרונות שלנו מספקים תובנות מובילות בתעשייה, אוטומציה, אבטחה ובינה מלאכותית, ובכך מאפשרים להשיג תוצאות עסקיות אמיתיות. אנו מאמינים שיצירת והעצמת קשרים תקרב בין כולנו, ותאפשר לנו לפתור את האתגרים הגדולים הניצבים בפני העולם בתחומי הרווחה, הקיימות והשוויון. מידע נוסף ניתן למצוא באתר Juniper Networks (www.juniper.net) או לעקוב אחרי Juniper ב-Twitter ,LinkedIn ו-Facebook.