דף הבית » פורטינט משיקה פתרונות ושירותים חדשים כדי לאבטח את התשתיות הקריטיות
סקירות

פורטינט משיקה פתרונות ושירותים חדשים כדי לאבטח את התשתיות הקריטיות

קרדיט תמונה יח"צ

הפתרונות החדשיםתוכננו במטרה להגן על סביבות התשתיות הקריטיות באמצעות פלטפורמת אבטחת ה-OT המקיפה ביותר בתעשייה 

פורטינט® (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, השיקה פתרונות ושירותי אבטחה חדשים ומשולבים המיועדים להגן על התשתיות הקריטיות (OT). התוספות לפלטפורמת אבטחת ה-OT המובילה בתעשייה של פורטינט מבדלות אותה משאר הפתרונות בתחום זה בשוק. 

הצורך בפלטפורמת אבטחה משולבת ייעודית ל-OT

מספר ההתקנים התעשייתיים המחוברים מעבר לגבולות הרשת שלהם עולה בצורה מהירה ומנהלי אבטחת המידע ניצבים כיום בפני סיכונים מרקיעי שחקים בסביבות ה-OT שלהם. במחקר שערכה פורטינט, נמצא כי שלושה-רבעים מארגוני ה-OT דיווחו על פרצה אחת לפחות בשנה האחרונה וקרוב לשליש דיווחו כי נפלו קורבן למתקפת כופר. כדי להתמודד עם אתגר זה, ארגונים זקוקים לגישה משולבת לאבטחה, אשר תוכננה במיוחד עבור פתרונות תעשייתיים, המאפשרת מדיניות אכיפה על פני כל שטח התקיפה, מאחדת בין פתרונות נקודתיים ומפחיתה את התקורה התפעולית.   

פלטפורמת אבטחת ה-OT המשודרגת של פורטינט

פלטפורמת אבטחת ה-OT של פורטינט (Fortinet OT Security Platform) כוללת סל משולב של מוצרים, פתרונות ושירותי אבטחת סייבר, אשר תוכנן במיוחד עבור רשתות תעשייתיות ומופעל על ידי מודיעין איומי OT בזמן אמת. פלטפורמת אבטחת ה-OT היא חלק ממארג האבטחה של פורטינט (Fortinet Security Fabric) וככזו, היא מספקת ללקוחות נראות מלאה על פני כל הסביבה שלהם ומסייעת להתכנסות מאובטחת של ה-IT/OT. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים להטמיע מודל Zero-Trust בתוך סביבות ה-OT, כולל גישה מאובטחת מרחוק לנכסים ומערכות OT עבור עובדים מרוחקים וקבלנים.

העדכונים החדשים בפלטפורמת אבטחת ה-OT, הבנויים על השדרוגים אשר הוכרזו לפני מספר חודשים, מתבססים על שני עמודי התווך של מארג האבטחה: 

קרדיט תמונה יח”צ

תקשורת מאובטחת עבור ה-OT

  • FortiSwitch Rugged 424F הוא מתג תקשורת ברמה תעשייתית (IES) אשר תוכנן כדי להתמודד עם הדרישות של תחנות דיגיטליות ותעשיית החשמל. המתג תומך בפרוטוקולי תקשורת OT בזמן אמת ומשתלב עם FortiGate Next-Generation Firewalls (NGFWs) לקבלת אבטחה מקיפה ובקרת גישה. 
  • יחידת האלחוט FortiAP 432F עומדת בדרישות Class 1 ו-Division 2 לשימוש בסביבות OT מסוכנות. הנקודה יכולה לחלק רשתות Wi-Fi תעשייתיות כדי למנוע את התפשטות המתקפות על מערכות והתקנים לא מוגנים. הרחבה זו של קו מוצרי IP67-rated access-point מאפשרת כעת פריסה של יישומי OT נוספים בתעשיות כמו נפט וגז. 
  • פתרון תקשורת סלולרי FortiExtender Vehicle 211F הוא פתרון ניידות חצי-מוקשח עבור ציים מחוברים, מערכות ניידות ופריסות OT. הפתרון תוכנן כדי לעמוד בדרישות רשת התקשורת האלחוטית של AT&T FirstNet לצוותי התגובה הראשונה.
  • מערכת ההפעלה FortiOS של פורטינט עודכנה עם מסך OT View, המתאם ומציג נתוני OT חשובים. מסך זה מקל על ארגונים להבין את כל שטח התקיפה שלהם – הן של ה-IT וה-OT – ולנקוט בפעולה מתוך ממשק אחד.

פעולות אבטחה ושירותים עבור ה-OT

  • FortiAnalyzer כולל כעת דוחות אנליטיקה, סיכונים ותאימות הייעודיים ל-OT, מה שמספק לצוותי פעולות האבטחה איתור איומים, תיאום נכסים ונקודות תורפה ודיווח מהירים יותר.
  • FortiNDR, התומך בפריסות באתר המקומי, בענן ובאופן היברידי, יכול כעת לנתח למעלה מ-15 פרוטוקולי רשת OT שונים. הפתרון כולל גם ניתוח התנהגות רשת OT מבוסס-AI כדי לזהות פעילות רשת וקבצים חשודים.
  • FortiDeceptor, טכנולוגיית ההטעיה של פורטינט לבידוד של פריצה מוקדמת לרשת ובידוד מתקפות, תומך כעת ב-30 פרוטוקולי OT ומלכודות OT נוספות כדי להגן על סביבות תעשייתיות מגוונות.
  • ה-FortiGuard OT Security Service כולל את מאגר נתוני מודיעין האיומים המעמיק ביותר בתעשייה ומכסה כעת למעלה מ-70 פרוטוקולי OT ויותר מ-4,000 חתימות של נקודות תורפה של יישומים והתקני OT. חתימות אלו מאפשרות מדיניות בקרת גישה מחמירות על תעבורת הרשת ומספקות עדכונים וירטואליים עבור נכסי OT רגישים.
  • FortiGuard Outbreak Alerts, משאב אבטחת סייבר מוביל בתעשייה הכולל כעת מידע חיוני אודות איומי OT ספציפיים. דבר זה מספק ללקוחות את המידע הדרוש להם כדי להקשיח את המערכות שלהם נגד מתקפות חדשות ולא ידועות בעקבות ה-NIST Cyber Security Framework.

ג’ון מדיסון, סמנכ”ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי,”אנחנו מבינים כי ה-OT שונה משמעותית ממערכות IT מסורתיות וזוהי הסיבה לכך שפלטפורמת אבטחת ה-OT שלנו נבנתה מתוך מטרה לספק הגנה משולבת וניהול סיכונים הייעודיים לסביבות התעשייתיות. המתקפות הגוברות על התשתיות הקריטיות הפכו את אבטחת ה-OT לחשובה יותר מאשר אי פעם. פורטינט ממשיכה להעצים לקוחות באמצעות פתרונות ה-OT והמודיעין המתוחכמים ביותר בתעשייה”. 

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד”ק: FTNT) הינה כוח מניע בהתפתחות של אבטחת הסייבר והאיחוד בין תקשורת ואבטחה. מטרתנו היא להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום וכיום אנו מספקים אבטחת סייבר בכל מקום שבו תצטרכו, עם חבילת המוצרים המשולבת הגדולה ביותר הכוללת למעלה מ-50 מוצרים ברמה ארגונית. למעלה מחצי מיליון לקוחות בוטחים בפתרונות של פורטינט, אשר הינם בין הפתרונות בעלי הפריסה הרחבה ביותר, מספר הפטנטים הרב ביותר ובעלי התיקוף הרב ביותר בתעשייה. מוסד ההדרכה של פורטינט (Fortinet Training Institute) מהווה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין. FortiGuard Labs, גוף מודיעין האיומים והמחקר המובחר של פורטינט, מפתח ומשתמש בטכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית מובילות כדי לספק ללקוחות בקביעות ובזמן הגנה ומודיעין איומים שניתן לפעול לפיו. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או ב-FortiGuard Labs.