דף הבית » חברת קלאודרה הכריזה על מטריקס בתור “שותפת השנה” במסגרת אירוע EMEA Partner Summit של החברה
סקירות

חברת קלאודרה הכריזה על מטריקס בתור “שותפת השנה” במסגרת אירוע EMEA Partner Summit של החברה

חברת מטריקס זוכה לכבוד מצד שותפותיה: באירועEMEA Partner Summit  השנתי של חברת קלאודרה (Cloudera) שהתקיים בליסבון, זכתה החברה בתואר היוקרתי: “שותפת השנה- לאיזור צפון EMEA”. קלאודרה מפתחת ומשווקת פלטפורמת ניהול נתונים, המאפשרת שימוש קל ומהיר יותר בנתונים, ניתוחים חכמים ומחקר.

קלאודרה מיוצגת על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס קרוב לעשור. במסגרת ייצוג החברה בישראל מטריקס מקדמת ומיישמת את קלאודרה כפתרון דאטה מקצה לקצה בקרב מגוון לקוחות Enterprise מסקטורים שונים: פיננסי, בריאות, ביטחון, טלקום פרויקטים של הקמת תשתיות נתונים בחברות מובילות רבות.

בנימוקי הזכייה נכתב כי “חברת מטריקס מתמחה בהצלחה בייצוג פתרונות תוכנה של קלאודרה עבור לקוחות ישראליים מזה שנים רבות, ומבצעת בהצלחה פרויקטים המתמקדים בתחום אסטרטגיית הדאטה ההיברידית בענן. החברה שמה דגש על שירותיות, חווית משתמש גבוהה, ויכולת ניטור ייחודית הכוללת מתן מענה להיבטים שונים של דאטה, אנליטיקה, אחסון, אבטחת מידע, משילות נתונים וביצועים, והנגשת הדאטה במודלים עבור משתמשים עסקיים בכלל ולקוחות בפרט.”

“אנו שמחים ומעריכים את הבחירה בנו כשותף השנה. השותפות שלנו עם קלאודרה ונציגיה בישראל, חשובה ואנו רואים בה נכס בפעילות שלנו. ההצלחה של קלאודרה בארץ ובעולם נובעת מכך שהפלטפורמה נותנת מענה לכל צרכי הדאטה של הארגון ומהווה פלטפורמה יציבה לתהליכי מודרניזציה, המעניקים מענה מקיף והוליסטי לארגונים”, מסרה אירית אנקרי, מנהלת מכירות בכירה של קלאודרה ללקוחות Enterprise במטריקס מוצרי תוכנה.

“אנחנו מברכים על הבחירה במטריקס כשותף השנה באזור צפון EMEA. השותפות עם מטריקס הביאה לפרויקטים אסטרטגיים בקרב לקוחות מובילים בישראל ואנו צופים המשך עבודה משותפת שתביא להצלחות רבות”, מסר אורן שרון, מנהל פעילות קלאודרה בישראל.

מטריקס מוצרי תוכנה מספקת פתרונות תוכנה במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהםDigital, Data, DevSecOps, ITSM/ITOM, AI, IoT, Low Code, קוד פתוח, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד בסביבת ענן, שירותי SAAS ו-On prem. החטיבה מספקת קשר רציף וסיוע מול היצרנים בחו”ל, כולל פיתוחים ייעודיים ושיתופי פעולה. לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר משלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות למעלה מ-30 שנים את הארגונים המובילים בכל תעשיות המשק. החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה-IT השונים. בנוסף, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.

אודות מטריקס מוצרי תוכנה

למעלה מ-30 שנה חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בבלעדיות בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות וחברות תוכנה ישראליות. בנוסף מספקת החטיבה שירותי שיווק, PRE/POST SALE, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות של החברות הללו. פתרונות התוכנה שמספקת החטיבה פועלות במגוון רחב של תחומי פעילות ה-IT, ביניהם Digital, Data, DevSecOps, ITSM/ITOM, AI, IoT, Low Code, קוד פתוח, ניטור חווית משתמש, אינטגרציה, גיבויים, תקשורת ועוד בסביבת ענן, שירותי SAAS ו-On prem. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים משולבים, הדרכה יישום והטמעה והגשה למכרזים. בנוסף מספקת קשר רציף וסיוע מול היצרנים בחו”ל, כולל פיתוחים ייעודיים ושיתופי פעולה. כמו כן, לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מובילים אשר מתמחים, מיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים בהם היא פועלת. הידע, הותק והניסיון הרב של עובדי החטיבה, מאפשרים לה ללוות במשך שנים את הארגונים המובילים בכל מגזרי השוק – פיננסיים, ממשלה, גופי הביטחון, רפואה, תשתיות לאומיות, הייטק ועוד. החטיבה נחשבת כיום למרכז הידע הגדול ביותר בארץ ובעל הניסיון הנרחב ביותר בכל הנוגע לפתרונות בינלאומיים בתחומי ה-IT השונים. חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מדורגת ראשונה בתחום בדירוג האנליסטים של STKI.

לפרטים נוספים ותיאום ראיונות:

ליאור עובדיה, אולמדיה, 052-3632312

lior@allmedia.co.il