דף הבית » פורטינט מכריזה על פתרון התקשורת המאובטחת הראשון בתעשייה עם Wi-Fi 7 – בשיתוף פעולה עם קוואלקום
סקירות

פורטינט מכריזה על פתרון התקשורת המאובטחת הראשון בתעשייה עם Wi-Fi 7 – בשיתוף פעולה עם קוואלקום

קרדיט צילום: יח"צ.

הפתרון החדש מאפשר מהירות  חיבור מהירה פי 2 וקיבולת מוגברת עבור פתרונות התקשורת המאובטחים של פורטינט 

פורטינט® (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, הכריזה על פתרון התקשורת המאובטחת המקיף היחיד בתעשייה המשולב עם Wi-Fi 7. נקודת הגישה Wi-Fi 7 הראשונה של פורטינט, ה-FortiAP 441K, מספקת מהירות וקיבולת מוגברים וה-FortiSwitch T1024 החדש בנוי באופן ייעודי עם גישת 10 Gigabit Ethernet (GE) וטכנולוגיית 90W Power over Ethernet (PoE) כדי לתמוך בדרישות רוחב הפס של Wi-Fi 7. התקנים חדשים אלו מספקים את הביצועים האלחוטיים המתקדמים ביותר הדרושים לארגונים וכחלק מפתרון התקשורת המאובטחת של פורטינט (Fortinet Secure Networking), משתלבים בצורה רציפה עם AIOps ו-FortiGuard AI-Powered Security Services לקבלת אבטחה, נראות ובקרה ללא תחרות.

מסייעים ללקוחות לרתום את הכוח של Wi-Fi 7

ארגונים מעוניינים לאמץ את המהירות ורוחב הפס המוגברים של ה-Wi-Fi 7 כדי לתמוך ביישומים והתקנים אלחוטיים עתירי-נתונים ברשתות שלהם. יחד עם זאת, טכנולוגיות חדשות כמו ה-Wi-Fi 7 יכולות להגדיל את שטח התקיפה של הארגון ופתרונות אבטחה מיושנים עלולים להתקשות לבחון ולאבטח את הגידול בתעבורה עתירת-נתונים. בנוף האיומים המתוחכם והמתפתח ללא הרף של ימינו, ארגונים לא יכולים להשאיר אזורים ברשת שלהם ללא בדיקה. פתרון התקשורת המאובטחת המקיף של פורטינט תומך ב-Wi-Fi 7, תוך אספקת הגנה ברמה ארגונית, אבטחה מבוססת-AI ויכולות אוטומציית AIOps הדרושות ללקוחות כדי לשמור על התעבורה האלחוטית שלהם מאובטחת.     

קרדיט צילום: יח”צ.

נקודת גישה ומתג חדשים מביאים את ה-Wi-Fi 7 אל הארגון

הפתרונות FortiAP 441K ו-FortiSwitch T1024 הם החידושים העדכניים בפתרונות התקשורת המאובטחת של פורטינט, המשלב בין טכנולוגיות תקשורת עם אבטחה מבוססת AI על פני כל הקצוות. נקודת הגישה FortiAP 441K משתמשת ב- Wi-Fi 7 Qualcomm® Networking Pro 1220 Platformמבית Qualcomm, יצרן מוביל בחדשנות טכנולוגית אלחוטית, אשר נמצא בחזית הפיתוח של Wi-Fi 7.

נקודת הגישה FortiAP 441K מספקת את היתרונות הבאים:

מהירויות חיבור המהירות עד פי 2: FortiAP 441K מספק חיבורים אלחוטיים מהירים מאוד, המהירים עד פי 2 עבור אותה תצורה. 

העברת נתונים מהירה יותר מאי פעם: תמיכה ב-4096 QAM מאפשרת העברת נתונים מהירה יותר, ההכרחית עבור יישומים ארגוניים עתירי-רוחב פס, כמו הזרמת וידאו וכלי שיתוף פעולה.

זמן שיהוי נמוך יותר: על ידי שימוש בערוצי 320MHz, FortiAP 441K אחד יכול למנף טווח רחב יותר כדי לשפר את מהירויות הנתונים ולהפחית את זמן השיהוי כדי להבטיח חוויה חיובית עבור משתמש הקצה.

איזון עומסים משופר ופחות הפרעות: ניצול גמיש של ערוצים באמצעות שימוש בטכנולוגיית יעילות ספקטרלית מתקדמת מבטיחה קישורים עמידים ואמינים יותר כדי לשמור על התפקוד והפרודוקטיביות של ארגונים. 

כדי לנצל את מלוא היתרונות של Wi-Fi 7, ארגונים מוכרחים להבטיח כי הבסיס של תשתית הרשת שלהם יכול להכיל את דרישות המהירות והקיבולת המוגברות. מתג הגישה החדש FortiSwitch T1024 10 GE בעל 90W PoE תוכנן במיוחד כדי לתמוך בנקודות הגישה החדשות עם Wi-Fi 7. כאשר לקוחות משתמשים בנקודת הגישה והמתג החדשים ביחד, הם יכולים לרתום את המהירות, הכוח והביצועים המהירים יותר של Wi-Fi 7 כדי להבטיח חוויה מצוינת עבור כל המשתמשים וההתקנים.

קרדיט צילום: יח”צ.

פתרון התקשורת המאובטחת המוביל בתעשייה של פורטינט

פתרון התקשורת המאובטחת של פורטינט הוא חלק מפלטפורמת אבטחת הסייבר של פורטינט – מארג האבטחה (Fortinet Security Fabric) – והודות לשילוב הדוק זה, ארגונים יכולים לבצע התכנסות רציפה של התקני התקשורת שלהם עם אבטחה הנמצאת בחוד החנית הטכנולוגית. זה מאפשר ללקוחות להשתמש בהתקני האבטחה FortiGate Next-Generation Firewalls כבקרים אלחוטיים כדי לקבל את יתרונות שירותי האבטחה מבוססי ה-AI של FortiGuard (FortiGuard AI-Powered Security Services) כמו הגנה מתקדמת מפני נוזקות, sandboxing וסינון אתרים. לקוחות יכולים גם למנף את ה-FortiAIOps, כלי הבינה המלאכותית של פורטינט עבור פעולות IT, כדי לייצר תובנות בזמן אמת לגבי בעיות רשת אפשריות ולבצע אוטומציה של מטלות ידניות ברחבי ה-WAN וה-LAN. עם הצגת ה-Wi-Fi 7, הפתרון מספק את כל היכולות הללו עם מהירות וקיבולת אלחוטיות המובילות בתעשייה.   

גאנש סוומינאטאן, סגן נשיא ומנכ”ל, תשתיות ותקשורת אלחוטיות, Qualcomm Technologies, אמר כי, “קוואלקום שמחה להמשיך לשתף פעולה באופן הדוק עם פורטינט כדי לשלב את פתרונות התקשורת המאובטחת של הדור הבא עם פלטפורמת ה- Qualcomm Networking Pro 1220 שלנו. הפלטפורמה כחלק מפתרון ה-FortiAP 441K תוכננה כדי להגדיר אמות מידה חדשות עבור ביצועי רשתות ארגוניות בעלי קיבולת עצומה, יציבות דמוית-חוט ומהירויות חסרות תקדים, כדי לפרוץ את הגבולות של יכולות ה-Wi-Fi 7 בארגון המודרני”.    

ג’ון מדיסון, סמנכ”ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי,”פורטינט היא היצרנית היחידה המשלבת טכנולוגיית תקשורת ואבטחה מבוססת-AI בפתרון יחיד והוליסטי כדי לחבר ולהגן על ה-LAN החוטי והאלחוטי. אנחנו מעבירים את פריצת הדרך הטכנולוגית האלחוטית העדכנית ביותר לידיהם של הלקוחות, שיכולים כעת לנצל את יתרונות התפוקה המוגברת של ה-Wi-Fi 7, תוך שמירה על אבטחת התעבורה האלחוטית שלהם ועל יעילות עסקיהם”.  

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד”ק: FTNT) הינה כוח מניע בהתפתחות של אבטחת הסייבר והאיחוד בין תקשורת ואבטחה. מטרתנו היא להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום וכיום אנו מספקים אבטחת סייבר בכל מקום שבו תצטרכו, עם חבילת המוצרים המשולבת הגדולה ביותר הכוללת למעלה מ-50 מוצרים ברמה ארגונית. למעלה מחצי מיליון לקוחות בוטחים בפתרונות של פורטינט, אשר הינם בין הפתרונות בעלי הפריסה הרחבה ביותר, מספר הפטנטים הרב ביותר ובעלי התיקוף הרב ביותר בתעשייה. מוסד ההדרכה של פורטינט (Fortinet Training Institute) מהווה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין. FortiGuard Labs, גוף מודיעין האיומים והמחקר המובחר של פורטינט, מפתח ומשתמש בטכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית מובילות כדי לספק ללקוחות בקביעות ובזמן הגנה ומודיעין איומים שניתן לפעול לפיו. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או ב-FortiGuard Labs.