דף הבית » ניקוי יבש שירותי כביסה בקליק – שירותי כביסה מתקדמים
תוכן שיווקי

ניקוי יבש שירותי כביסה בקליק – שירותי כביסה מתקדמים

קרדיט תמונה ליד-יה! שיווק דיגיטלי



מה זה ניקוי יבש? כמה עולה ניקוי יבש? איך זה עובד? אלו בגדים זקוקים לניקוי יבש? כמה זמן זה לוקח?
ומה חדש בעולם המכבסות – מכבסת דריי קלין כאן עם כל התשובות.

כמה מאיתנו באמת טורחים לבדוק את הנחיות הכביסה של היצרן על גבי כל בגד? כמה פעמים כביסה תמימה גרמה נזק בלתי הפיך לבגד חדש או לבגד שאהבתם? שירותי כביסה מקצועיים חוסכים לכם זמן, משפרים את איכות החיים ובו זמנית גם מטפלים נכון בבגדים.

ידעתם שיש מכבסה ביהוד עם שירותי כביסה בקליק? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאם את איסוף הכביסה ולקבל אותה בחזרה נקייה וריחנית עד הבית. מכבסת דריי קלין מציעה את כל שירותי הכביסה כולל ניקוי ספות ביהוד.

מה זה בכלל ניקוי יבש?

טכניקות של ניקוי יבש מסירות כתמים ללא מים! ידעתם שאפשר לנקות לכלוך מבגד מבלי להרטיב אותו? מכונות ייעודיות מזרימות כמות מדויקת של כימיקלים במטרה לפרק את הלכלוך מבלי לגרום כל נזק לסיבים של הבד. אם יש לכם בגדים שזקוקים לניקוי יבש, ניסיון לכבס אותם במכונת כביסה יגרום לנזק בלתי הפיך. ניקוי יבש הוא מקצוע לכל דבר, יש לבחור בהתאם במכבסות מקצועיות.

מה אסור לעשות לפני ניקוי יבש?

יש לכם כתם קשה על בגד או בד ריפוד? אם אנכם בטוחים ביכולת שלכם להסיר את הכתם במלואו או בהתאמה של הבד לכביסה במכונת כביסה ביתית – זה הזמן לפנות לאנשי מקצוע. ניסיונות חובבנים שלכם להסיר את הכתם עלולים לגרום למצב בו הוא נספג פנימה אל תוך הסיבים והופך בלתי ניתן להסרה. טעות נפוצה נוספת היא ניסיון להסיר כתמים מבדים עם חומרי ניקוי שכוללים חומר הלבנה. הסרת כתמים עם אקונומיקה עשויה להסיר את הכתם אך גם לייצור בדיוק באותו המקום כתם חדש. אקונומיקה ושאר חומרי הלבנה משנים את הצבע של הבד, לא ניתן להסיר כתמי אקונומיקה מבדים.

הכיסויים של פינת הישיבה בבית או במשרד ניתנים להסרה? הקפידו לכבס אותם אחת לחודשיים לשמירה על סביבה נקייה ובריאה. את בדי הריפוד חשוב לכבס בהתאם להנחיות היצרן עם עדיפות לניקוי יבש. אין אפשרות לפרק את בדי הריפוד לטובת כביסה? אל דאגה, קיים היום שירות ניקוי ספות ביהוד עד הבית.

מתי נדרש ניקוי יבש?

קיימים בדים עדינים שכביסה רגילה עלולה להרוס אותם. אלו הם לרוב בדים דקים עשויים סיבים עדינים שמשנים את המראה שלהם במגע עם מים. ניסיון תמים לכבס בדים שמיועדים לניקוי יבש עלול לגרום לשינוי המרקם של הבד ואף לקרעים. שימו לב, תכנית הכביסה העדינה ביותר שיש במכונות הכביסה ביתיות אינה מחליפה את הצורך בניקוי יבש. נשלח אל ניקוי יבש פריטים עדינים כמו שמלות ערב, וילונות, חולצות מכופתרות, שמלת כלה, שטיחים. הניקוי הטוב ביותר עבור פריט שזקוק לכניסה עדינה או כביסת יד הוא ניקוי יבש.

היום כבר לא צריך להגיע עד למכבסה בשביל לכבס חולצות מכופתרות וחליפות. יש מכבסה ביהוד שמגיעה עד אליכם הביתה או אל המשרד ואוספת את הכביסה. אין סיבה שתבלו את שעות הפנאי שלכם בהסרת כתמים וגיהוץ.

קרידט תמונה ליד-יה! שיווק דיגיטלי

כמה זמן נמשכת פעולת ניקוי יבש?

כאשר אתם שולחים פריטים אל ניקוי יבש תקבלו אותם בחזרה בתוך מספר ימים. במקרים דחופים אפשר לבקש שירותי כביסה מהירים. מכבסת דריי קלין ידועה במענה מהיר ושירות אדיב, אם נקלעתם למצב בו אתם זקוקים להסרת מהירה של כתם בשמלת ערב או בחולצת המזל שלכם – יש מכבסה ביהוד עם צוות ששמח לעזור. 

 מה ההבדל בין ניקוי יבש לבין כביסה ביתית?

בעוד כביסה במכונה כוללת טבילה ממושכת של הבד במים עם חומרים כימיים לניקוי והסרת כתמים, ניקוי יבש מספק טכניקת ניקוי עדינה יותר. מכונות ניקוי יבש מסירות כתמים ללא מים ושומרות כך על המראה של הבד. בגדים יומיומיים עשויים בדים עמידים כמו חולצות, מכנסיים, בגדים תחתונים, מגבות, מצעים, אפשר לכבס במכונת כביסה רגילה. כל עוד אתם משתמשים בתכנית כביסה שתואמת את הנחיית היצרן לא צפויה כל פגיעה במרקם של הבד.

איך אפשר לדעת כיצד לכבס כל בגד?

יש לכל בד תכונות משלו ויש לקבוע בהתאם את שיטת הניקוי. אלא אם אתם נוהגים להסיר תוויות מבגדים תצליחו למצוא על כל בגד תווית עם הוראות כביסה. היצרן נדרש לקבוע עבורכם טמפרטורת מים מקסימלית לכביסה ודרישה לכביסה עדינה, ייבוש בצל, כביסת יד או ניקוי יבש. טיפול בבדים על פי הנחיות היצרן מבטיח שימוש ארוך טווח. בכל פעם בה אתם מזמינים שירותי כביסה חשוב לוודא שהמכבסה מטפלת בבגדים בהתאם להוראות שעל התווית. 

איך מכינים את הבגדים לשליחה למכבסה?

לקראת שליחת הבגדים אל המכבסה כדאי לבדוק שנית שלא שכחתם משהו באחד הכיסים, אין כפתורים רופפים ואין אביזרים. אם יש בבגד כתם ספציפי שאתם מבקשים להסיר ציינו זאת. אל תשערו שהצוות יבחין בעצמו בכל הכתמים או ישים לב לפריטים ששכחתם בכיסים. אם נדגיש בפני צוות המכבסה את הבקשה להסיר כתם מסוים הם ישקיעו בכך מאמץ. אל תשכחו לציין גם האם אתם מבקשים שירותי כביסה מהירים או שירות רגיל.

מחפשים מכבסה ביהוד? מכבסת דריי קלין היא המקום בו תיהנו משירותי ניקוי מתקדמים, החברה נעזרת במיטב הטכנולוגיה במטרה להסיר באופן מלא את כל הכתמים. הצוות המקצועי במכבסת דריי קלין מקדיש תשומת לב לכל כתם במטרה להחזיר אליכם במהרה בגדים נקיים, מגוהצים, ריחניים, מקופלים. שירותי כביסה מקצועיים מפנים לכם זמן למנוחה, תחביבים, בילוי עם המשפחה. בדים עדינים זקוקים לטיפול מיוחד של ניקוי יבש, אל לכם לנסות להרטיב בד עדין, גם כביסה יד עלולה לגרום נזק חמור לבדים עדינים.