דף הבית » טוויטר משיקה את Twitter Circle – דרך חדשה לצייץ לקהל קטן יותר
חדשות

טוויטר משיקה את Twitter Circle – דרך חדשה לצייץ לקהל קטן יותר

קרדיט תמונה: FREEPIK

עם Twitter Circle, לאנשים יש כעת את הגמישות לבחור מי יכול לראות את התוכן שלהם בכל ציוץ וציוץ

לפעמים היית רוצה לדבר רק עם האנשים שלך. זו הסיבה שיצרנו את Twitter Circle, דרך חדשה לצייץ לקהל קטן יותר.

עם Twitter Circle, לאנשים יש כעת את הגמישות לבחור מי יכול לראות את התוכן שלהם בכל ציוץ וציוץ. אפשרות זו מקלה על ניהול שיחות אינטימיות יותר ובניית קשרים הדוקים יותר עם עוקבים נבחרים.

התחלנו לבדוק את Twitter Circle בחודש מאי, והתגובה הייתה חיובית באופן גורף. אז החל מהיום, אנו הופכים את הפיצ’ר החדש לזמין לכולם ב-iOS, אנדרואיד ו-Twitter.com ברחבי העולם.

מוזמנים ללמוד עוד על Twitter Circle, כיצד הוא עובד ומה יש לקהילה שלנו להגיד על זה.

בחירת המעגל שלך

לפני שתפרסם ציוץ בטוויטר, כעת תראה אפשרות לשתף את הציוץ עם המעגל שלך או עם רשימת העוקבים המלאה שלך. מעגלים יכולים להכיל עד 150 אנשים, ובכל עת תוכל להחליט מי חלק מהמעגל ומי לא. אל תדאג, אף אחד לא יעודכן בשינויים שערכת במעגלים שלך.

ציוצים שנשלחו למעגל שלך יופיעו עם תג ירוק תחתיהם. הם יהיו חשופים רק למי שבחרת שיהיו חלק מהמעגל שלך, ולא ניתן יהיה לצייץ אותם מחדש או לשתף אותם.

מידע נוסף על Twitter Circle תוכלו למצוא כאן.

התאמה אישית של חוויית הטוויטר שלך

אנו רוצים להבטיח שלכל אחד בטוויטר תהיה הבחירה, השליטה, הכלים והשקיפות להצטרף לשיחה איך ומתי שהם רוצים – ו-Twitter Circle הוא צעד חשוב נוסף במטרה זו.

מתן אפשרות לאנשים לשתף מחשבות עם קבוצה נבחרת של עוקבים עוזרת להפוך את הציוץ לנגיש יותר. זה נכון בין אם אתה חדש בטוויטר, ובין אם יש לך מיליוני עוקבים. מאז שהתחלנו לבחון את הפיצ’ר, אנשים שיתפו כיצד הוא עזר להם להתאים אישית את חוויית הטוויטר שלהם:

  • הרגשה נוחה יותר לצייץ ולהתבטא
  • ביטול הצורך בחשבונות חלופיים או משניים
  • שיתוף תוכן עם קבוצת חברים קרובה ומתפתחת
  • הימנעות ממעבר בין הגדרות חשבון מוגן לציבורי

“אני אוהב את Twitter Circle כי לכולנו יש את הציוצים האלה שאנחנו לא רוצים שכל העולם יראה, אז נחמד שיש לנו מרחב בו אנו יכולים לשתף ולצחוק עם האנשים בקהילה שלנו! Twitter Circle מבטל את הפחד שהאדם הלא נכון יראה את הציוץ הלא נכון, וזה מה שאפשר לי להתחבר באופן כן ומכוון יותר לעוקבים שלי, על זה מבוסס טוויטר”.

“אני אוהב את Twitter Circle כי זה מאפשר לך ליצור קהילה בתוך הקהילה שלך. מישהו כמוני שיש לו פלטפורמה גדולה, לא תמיד יכול להיות פתוח ובקשר עם החברים שלי בטוויטר כמו שהייתי רוצה, לכן הפיצ’ר מאפשר לי להיות מסוגל להתחבר גם לקהל הרחב שלי וגם לחברים האישיים שלי במקביל!”.

תוצאות המבחן שלנו ל-Twitter Circle:

  • הגדלת כמות הציוצים הכוללת (בתוך ומחוץ למעגלים)
  • שיעור מעורבות מוגברת של ציוצים במעגלים (לייקים ותגובות)

במוצרים ובפיצ’רים של טוויטר, החברה מחויבת לשלב משובים מהימנים ומומחי בטיחות מקוונים, כולל Twitter Trust & Safety Council. קבוצות אלו מדגישות את חשיבות הכלים המקוונים להתאמה אישית בסיוע לאנשים לבטא את עצמם באופן חופשי באינטרנט.

“צעירי LGBTQ+ בוחרים לעתים קרובות להפעיל חשבונות פרטיים נפרדים, כדי להרגיש נוח יותר לשתף באינטרנט עם אנשים המקבלים את הנטייה המינית או הזהות המגדרית שלהם. Twitter Circle מעביר את הכוח לידיים של האנשים בטוויטר, על-ידי יצירת דרך חדשה עבורם לשלוט כיצד הם מופיעים אונליין באופן שירגישו בטוחים לבטא את עצמם”.

Twitter Trust & Safety Council member

מה הלאה?

רוצה לבדוק את Twitter Circle בעצמך? לחץ כאן כדי לכתוב את הציוץ הראשון שלך במעגל.

נמשיך לעקוב כיצד הפיצ’ר עובד, ונמצא את הדרכים לשפר אותו אף יותר.

אל תשכחו לפקוח עיניים לקראת כלים ופיצ’רים נוספים המאפשרים לך להשתמש בטוויטר בתנאים שלך.