דף הבית » חידושים בטופ רמדור: החברה תייצג באופן בלעדי את הפתרון שלCASTORY בישראל ומשיקה בשיתוף עם פנורמה מודול אנליטיקה ודשבורדים לתחזוקנית
חדשות

חידושים בטופ רמדור: החברה תייצג באופן בלעדי את הפתרון שלCASTORY בישראל ומשיקה בשיתוף עם פנורמה מודול אנליטיקה ודשבורדים לתחזוקנית

דרור שגב, מנכל טופ רמדור. צילום עופר עבודי

טופ רמדור, החברה המובילה לפתרונות תוכנה לענף הבניה והנדל”ן, חתמה על הסכם בלעדי לייצוג ושיווק הטכנולוגיה של CASTORY בישראל. הטכנולוגיה תוטמע כמודל רמדור D3 במערכת רמדור.נט.

טופ רמדור הינה החברה המובילה לפתרונות מערכות מידע לעולם ניהול הפרויקטים ההנדסיים. פתרונותיה מוטמעים בארגונים רבים, מלווים את כל מחזור החיים של הפרויקט ונותנים מענה לכל ההיבטים הנדרשים בניהול הפרויקט.

CASTORY הינה פלטפורמת מעקב ותיעוד התקדמות בפרוייקטי בנייה, על ידי צילום האתר בטכנולוגיה מתקדמת ויצירת מודול תלת מימד המשקף את מה שקורה באתר. הפלטפורמה מאפשרת שליטה מלאה במתרחש באתר לאורך כל הבנייה ובכך מונעת טעויות יקרות.

באמצעות רמדור D3 תאפשר טופ רמדור ללקוחותיה לקבל תמונה ויזואלית תלת מימדית אחת של הפרוייקט. רמדור 3D משמשת כעיניים באתר ומספקת יתרונות רבים כגון סיור וירטואלי באתר, ניתוח התקדמות על ציר הזמן והשוואה למודול BIM. המודול החדש משולב בתהליכים כגון מסירות, בדק, איכות ובטיחות ומוביל להתייעלות, קיצור לוחות זמנים, שיפור האיכות ועמידה בתקציב.

דרור שגב, מנכ”ל רמדור: “רמדור משמשת כ- HUB חדשנות עבור טכנולוגיות משלימות לתהליכי ניהול המידע והפעילות בשטח .שיתוף הפעולה עםCASTORY  מהווה יתרון משמעותי לחברות הבניה. במסגרת ההסכם קיימת עבורנו אופציית רכישה, עליה נחליט בהמשך”.

טופ רמדור ופנורמה מודיעות על השקת מודול אנליטיקה ודשבורדים לתחזוקנית, תוכנה לניהול אחזקה ותחזוקת מבנים בענן מבית טופ רמדור. מודול זה, המבוסס על Necto (נקטו), מוצר ה- BI והאנליטיקה של חברת פנורמה המוטמע כ- Embedded Analytics, סיים פיתוח ואינטגרציה, והוא זמין מיידית ללקוחות תחזוקנית.

מודול האנליטיקה והדשבורדים לתחזוקנית מנגיש את המידע במערכת תחזוקנית לדרג הניהולי ולמנהלי האחזקה בצורה אינטואיטיבית וברורה, מזהה מגמות ואירועים חריגים המחייבים טיפול, מאפשר תחקור מלא של המידע בצורה קלה, ומסייע בתהליך קבלת החלטות מושכל על בסיס מידע עדכני. המודול משתלב באופן איטגרלי בתחזוקנית, ולכן מוכן לשימוש מיד עם רכישת הרישיון למודול, ללא תהליך יישום ארוך ויקר.

איציק רביבו, מנהל מוצר תחזוקנית בטופ רמדור: “תחזוקנית הינה מערכת לניהול אחזקת מבנים הכוללת קריאות שירות, ניהול טכנאים, ציוד ושירות אחזקה. ההטמעה של מוצר ה- Embedded Analytics של פנורמה בתחזוקנית מאפשרת לנו לספק ללקוחותינו מעטפת רחבה עם יכולות אנליטיות, אשר לא רק יאפשרו תפעול יעיל ואפקטיבי של מערך האחזקה, אלא גם שכבת ניהול ברמת ניתוח הציוד, ההון האנושי והתקציב.  בחרנו בנקטו של פנורמה מאחר והוא המוצר הוותיק והמוביל לפתרונות אנליטיקה. בנוסף, היכולת להטמיע מוצר טכנולוגי חכם באופן אינטגרלי במערכת, מבלי לפתח יכולות אנליטיות מאפס בעצמנו, קיצרה את זמן הפיתוח ואיפשרה לנו לעלות לאוויר תוך מספר שבועות”.

רפי סנקר, מנכ”ל פנורמה: “המטרה היתה להוסיף יכולות אנליטיות מובנות למערכת תחזוקנית, על מנת לאפשר ללקוחות תחזוקנית יכולת ניתוח קריאות שירות, קבלת תובנות עסקיות ותפעוליות, ושיפור וייעול מערך האחזקה בארגון ברמת השירות וברמת התקציב”.