דף הבית » המתנות הטובות ביותר לשנת 2021
עסקים

המתנות הטובות ביותר לשנת 2021

freepik

חושבים להפתיע את בת הזוג שלכם? רוצות לחגוג יום הולדת לבן הזוג שלכם עם מתנה שווה? אם גם האהוב או האהובה שלכם אוהבים גאדג’טים, יש לנו כאן רשימה ארוכה של מוצרים שיכולים לעשות להם את היום. המתנות שריכזנו עבורכם לא עולות במחיר מעל 300 דולר. ניתן להזמין את המוצרים דרך אתרי מסחר מוכרים או למצוא ברשתות בארץ את המוצרים אך ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר. 

אוזניות אלחוטיות WF-1000XM4

אם אתם מחפשים אוזניות איכותיות עם צליל נקי זהו הדגם עבורכם. מדובר על אוזניות איכותיות עם מחיר נהדר, אפשרות לסינון רעשים, ניתן לעשות שיחות בלוטוס, חיי הסוללה ארוכים ועוד המון הטבות. האוזניות שייכות לחברת סוני המוכרת, קשה מאוד למצוא אוזניות במחירים כאלה מטעם חברה כל כך איכותית. מלבד לכך, האוזניות מתאימות לחובבי ספורט, אנשי עסקים וסתם בשביל מי שמחפש את הנוחות המירבית לשימוש באוזניות.

אפל TV 4K

חיכינו לא מעט זמן כדי לראות את השדרוג של Apple TV 4K. הדגם החדש יעלה לכם רק 179$, מחיר ממש נמוך ביחס למוצרים של אפל. היתרון של מוצר זה הוא המעבר החדש והמשודרג של החברה – A12 Bionic. כמו כן, תוכלו להיעזר בשלט רחוק של סירי האהובה. המסך כולל כרית כיוונית בחלקו העליות, מתח סירי בצד, לחצן הפעלה למסך הטלוויזיה שלכם ועוד. לקח לחברת Apple שלוש שנים לשדרג את Apple TV לאחר תלונות רבות שהיו עם השלט המקורי. היום אנחנו מקבלים את המוצר המלא והאיכותי, אז אם גם אתם חובבי אפל זה המוצר הנכון ביותר עבורכם.

אקס בוקס

מצד אחד חבר שלך אוהב מאוד לשחק משחקי קונסולה, מצד שני את רוצה יותר יחס, כאן נמדדת אהבה! האקס בוקס החדש יכול להיות מתנה מופלאה לאהוב שלכן או אפילו עבורכן. מדובר על ממשק ידידותי, אי אפשר להשיג היום את הקונסולות החדשות בשוק וזהו פיתרון מושלם וחסכוני עבורכם. דגם Xbox Series S תמיד נמצא במלאי, המחיר שלו לא יקר ויש אינספור משחקים אשר יכולים להתאים לו. עם זאת, לא הכל ורוד כפי שאתם יודעים. יש חסרונות לדגם בכך שאין כונן דיסק אופטי והרזולוציה נמוכה יותר מאשר 4K. ניתן לשחק את אותם המשחקים, אין לכם ממה לדאוג.

שעון חכם של Apple

כנראה שאם ציינו את חברת אפל פעמיים כבר זה סימן… מדובר על שעון חכם של חברת אפל מדגם SE. הדגם הוא חלק מסדרת Apple Watch האהובה. דגם ה-SE הוא ללא ספק האיכותי ביותר מבין השעונים החכמים שיצאו לאחרונה לשוק. המחיר שלו מתחיל החל מ-270$ לדגם 40 מ”מ. הדגם עצמו עם GPS, איכות סוללה גבוהה, יש לכם את אפשרויות החיבור המלאות ועוד המון הפתעות. אם תרצו את דגם ה-44 מ”מ תצטרכו לשלם מעט יותר מאשר 300$. ולקבל גם שירות סלולרי LTE.

רמקול חכם נייד

אוהבים לשמוע מוזיקה? אוהבים לשמוע מוזיקה בכל מקום אפשרי? זהו הרמקול המושלם עבורכם. הרמקול זמין בשני צבעים, לבן או שחור והמחיר שלו עומד על כ-180$ בלבד. מדובר על רמקול קטן של חברת Sonos. הגודל שלו הוא מאוד מינורי, הדגם הקטן ביותר של החברה. עם זאת, יכולות ההשמעה שלו הן משהו שלא שמענו כבר הרבה זמן. ניתן לחבר את המכשיר לבלוטוס ול-Wi-Fi. אם לומר את האמת, אם נסתכל על חברות אחרות ניתן יהיה למצוא דגמים איכותיים יותר, אך לא במחיר הזה. 

משקפי שמש

משקפי מה…? לא מדובר כאן על משקפי שמש סטנדרטיים, אלא על זוג משקפי שמש עם אפשרויות שמע. מדובר על משקפי שמש איכותיים אשר תוכלו לחבר למכשיר הסלולרי שלכם ולשמוע את כל השירים האהובים עליכם, לענות לשיחות, ממש כמו אוזניות אלחוטיות. משקפיים אלו מהווים את הבחירה האולטימטיבית לחובבי ספורט אתגרי. הטמפו של המוצר מציע צליל חיי וחיי סוללה מרשימים יותר מאשר כל אוזניה אלחוטית שתראו. מבחינת עיצוב, לא תמצאו עיצוב מרהיב אלא עיצוב סטנדרטי של משקפי שמש. הדגם שייך כמובן לחברת Bose האהובה, שם הדגם הוא Bose Frames Tempo. המחיר הממוצע בשוק עבור המוצר הזה הוא כ-280$. 

סטרים בר

אם אתם מחפשים את פס הקול הטוב ביותר, אנחנו כאן כדי להציג לכם אותו. מדובר על פס קול עם סטרימר מלא של 4K HDR Roku. עם הרכישה תקבלו גם שלט אלחוטי עם אפשרויות פעולה על בסיס קול. הבר הזה מעניק לנו גם עיצוב מרהיב וגם מערכת אודיו וידאו פשוטה להתקנה. כל מה שעליכם לעשות הוא לחבר את הבר לטלוויזיה באמצעות חיבור HDMI סטנדרטי. ניתן להזמין את הבר הזה דרך אמזון במחיר של רק 180$, אז למה אתם מחכים???

סכין גילוח חשמלי

בין אם זה מתנה ליום הולדת ובין אם זה סתם רמז, סכין הגילוח מתוך סדרת בראון עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. סדרת בראון 7 מציגה לנו אפשרות של גילוח חשמלי על רטוב או יבש, הסכין עמיד במים לחלוטין ומגיע עם תחנת ניקוי ותיק נשיאה איכותי. חיי הסוללה יכולים להחזיק למשך 50 דקות, האמת שהיינו מצפים ליותר. עם זאת, הטעינה היא מאוד מהירה ומספיק להטעין את המוצר 5 דקות בשביל 50 דקות של גילוח. המחיר אותו תמצאו באתר יהיה בטווח של 150$, תוכלו למצוא גם את סדרת בראון 9 במחיר של כ-260$. 

לסיכום

שנת 2021 מגיעה לסופה עוד מעט, זה הזמן שלכם להפתיע את האהובים שלכם עם מתנה קטנה וסימלית. מגוון האפשרויות רחב, היינו יכולים להמשיך ברשימה הזאת עוד ועוד, אבל כבר יש כל כך הרבה מוצרים שחשבנו לרכוש שאולי נעבור את ה-300$ בסוף… מי חשב שככה זה ייגמר?