דף הבית » הקפיצה לייחודיות – חברת MSI משיקה בישראל את סדרות המחשבים הניידים הכוללים את סדרת ה-RTX 40
עסקים

הקפיצה לייחודיות – חברת MSI משיקה בישראל את סדרות המחשבים הניידים הכוללים את סדרת ה-RTX 40

קרדיט תמונה: יח"צ MSI

תל אביב, ישראל 29 במרץ 2023 – MSI, מותג המחשבים הניידים מהמובילים בעולם, משיק בישראל את סדרות המחשבים הניידים החדשות לשנת 2023, הכוללות את המעבדים העדכניים ביותר מסדרת Intel® Core™ HX דור 13 וכן מעבדים גרפיים תוצרת NVIDIA GeForce RTX 40, יחד עם נפחי אחסון גדולים וטכנולוגיות חדשניות לחיי סוללה ארוכים. הסדרות כוללות מחשבי גיימינג עתירי שרירים שיספקו שעות רבות של חווית משחקים מקצועית, וכן מחשבי עסקים המותאמים לשימושים משרדיים וריבוי משימות בכל זמן ובכל מקום.

MSI שואפת לשלמות ולחוויית פרימיום במגוון המחשבים הניידים שמושקים כעת, עם פריצות דרך טכנולוגיות חדשניות, ביצועים חזקים במיוחד ועיצוב אלגנטי מרשים וחדשני. “הובלנו את הטרנדים של מחשבים ניידים מתקדמים, וזה ממשיך גם לסדרות החדשות”, אמר מנהל המכירות והשיווק של MSI, דרק צ’ן. את הסדרות החדשות של מחשבי MSI ניתן לרכוש ברשת חנויות KSP ובאתר.

קרדיט תמונה: יח”צ MSI

סדרת Stealth

סדרת ה-Stealth 17 Studio A13V כוללת בתוכה מספר מחשבים ניידים חזקים במיוחד, המיועדים לגיימרים וגם ליוצרי תוכן העובדים עם קבצים גדולים בו זמנית. הוא מספק ביצועי גיימינג חזקים שטרם נראו במחשב נייד, לצד חוויית יצירת תוכן חלקה. צג ה-MINI LED 4K 144Hz בגודל 17.3 אינץ’ הופך כל פרט הנראה במסך לחד במיוחד, והודות לקצב רענון של 144 הרץ, הוא עונה על דרישות הגיימרים המקצועיים הדורשים זמני תגובה סופר מהירים. בנוסף לכל זה, הרמה הגבוהה ביותר של DisplayHDR 1000 מייצרת צבעים אמיתיים לעיצוב גרפי ועריכת תמונות. בין אם מדובר בגיימר או ביוצרי תוכן מקצועיים, מחשב ה-MSI Stealth 17 Studio A13V הוא הבחירה המושלמת עבור תחנת עבודה ניידת עבור גיימינג ויצירת תוכן.

למחירים וזמינות של סדרת Stealth לחץ כאן

קרדיט תמונה: יח”צ MSI

ביצועים באקסטרים עם סדרת Titan GT וסדרת Raider GE

ה-Titan GT77 HX עטור הפרסים חמוש במעבד i9-13980HX החזק ביותר ומציע מגוון כרטיסי מסך, לרבות כרטיס המסך האימתני GeForce RTX 4090. לדגם זה טכנולוגיית MSI OverBoost Ultra הבלעדית, המאפשרת בוסט של 250W הספק חשמלי או תמיכה בתדר 5.2GHz על פני 8 ליבות  בהתאם לעומס העבודה. יתרה מכך, ה-Titan GT77HX מגיע עם תצוגת ה-MiniLED הראשונה בעולם ברזולציית 4K ובקצב רענון של 144Hz. זהו המסך האיכותי ביותר שניתן למצוא כיום במסך של מחשבים ניידים, מה שמקנה חווית גיימינג שטרם נראתה, עם חדות, צבעים וקצבי רענון שהיו שמורים למסכי גיימינג נייחים ומקצועיים עד כה. משלימה את חווית הגיימינג היא תאורת RGB היקפית במקלדת ובגוף המחשב, המספקת תאורה צבעונית חזקה ואנרגטית.

סדרת Raider GE מגיעה עם שלדה חדשה בהשראת מכוניות הספורט המיוחדות עם עיצוב אווירודינמי. פס התאורה בסגנון מטריצה גורם ל-Raider GE החדש להיראות אלגנטי יותר ומשדר כוח חסר פשרות. “הביצועים תמיד היו ב-DNA של MSI, והשנה קבענו שוב את הרף הגבוה של ביצועי מחשב נייד חדשים, עם הדגמים האחרונים בסדרות Titan GT HX ו-Raider GE HX”, אמר אדי צ’ן, שיווק מוצר בכיר ב-MSI Notebook. החברה פיתחה גם משטח מגע חכם חדשני במהדורה המיוחדת של Raider GE78 HX, המאפשר את הגדרת המקשים החמים השימושיים ביותר על לוח המגע ותומך גם בפקודות מותאמות אישית.

למחירים וזמינות של סדרת Titan לחץ כאן

למחירים וזמינות של סדרת Raider לחץ כאן

לצפייה בסרטונים הרשמיים של הסדרה לחצו כאן

קרדיט תמונה: יח”צ MSI

Cyborg – אפשרות חדשה לגיימינג יומיומי

סדרת Cyborg 15 כוללת בתוכה מגוון מפרטים המותאמים לשימושים ומשחקים יומיומיים. ה-Cyborg מגיע עם עיצוב שלדה שקוף מסיבי זכוכית, שניתן לראות דרכם את החלקים המכניים הפנימיים. ה-Cyborg 15 מושך את העין ומספק מראה עתידני אך אינו מתפשר על ביצועים. הרכיבים החזקים והחדשים המורכבים בתוכו מספקים שילוב נהדר של עירוב שימושים כמו עיצוב גרפיקה וגיימינג, הודות למעבדים העדכניים ביותר, כך שהוא יהיה הבחירה המובילה למשחקים יומיומיים ושימושים מגוונים.

Creator Z Series: מחשב נייד ליצירות תוכן החזק ביותר

ה-Creator Z17 HX Studio החדש מגיע עם העיצוב התרמי Vapor Chamber Cooler אשר ממקסם את העוצמה של מעבדי הדור ה-13 מסדרת Intel HX ומעבדי GPU מסדרת NVIDIA RTX 40. ה-Creator Z17 HX הפך למחשב הנייד הטוב ביותר עבור יוצרי תוכן, צלמים, אמנים ועורכי וידאו.

מחירים מומלצים לצרכן וזמינות ניתן למצוא כאן

קרדיט תמונה: יח”צ MSI

סדרת Prestige

MSI משיקה את ה-Prestige 13 Evo החדש, המציע משקל סופר קל (פחות מ-1 ק”ג) ועיצוב חלק ומודרני.עם חיי סוללה ארוכים במיוחד הודות לקיבולת סוללה של 75Whrs, מחשב זה יעניק למשתמש שעות רבות של עבודה לפני שיעלה הצורך בטעינה. בנוסף, למי שמחפש מסך גדול יותר, ניתן לבחור בדגם ה-16 אינץ’: ה-Prestige 16 Studio מגיע עם כרטיס מסך מסדרת GeForce RTX 40, ועם NVIDIA Studio, ולטובת פרודוקטיביות טובה עוד יותר וביצועים יוצאי דופן תוך שמירה על מימדים קלים ונוחים לנשיאה. שני הדגמים כוללים את פלטפורמת ה-Evo בשילוב מעבדים מסדרות שונות עד ל-Intel® Core™ i7.