דף הבית » דירוג 4 הטלפונים הטובים ביותר לשנת 2021
סקירות

דירוג 4 הטלפונים הטובים ביותר לשנת 2021

קרדיט תמונה FREEPIK

שנת 2021 הייתה שנה מאוד עשירה מבחינה טכנולוגית. נוכחנו לראות את אפל, סמסונג, גוגל ועוד מעצמות טכנולוגיה מתחרות זו בזו לצורך השקת המכשיר האולטימטיבי. עם זאת, בסופו של דבר בתחרות כמו בתחרות, רק חברה אחת היא זאת שתזכה. אז מי מבין החברות המובילות השאירה אותנו ללא מילים מאחורי המכשיר אותו השיקה?

במקום הראשון – Samsung Galaxy S21

אנחנו מאז ומתמיד היינו גרופים של מכשירי סמסונג, המכשיר נוח, הממשק עובד בצורה מעולה ותמיד החברה נמצאת מבחינה טכנולוגית בטופ של הטופ. עם סדרת ה-S21 יצאו עוד שני דגמים: S21e ו S21+. ה-S21+ עושה עבודה מרשימה, נמצא באיכות גבוה ומציג תמונה בהירה יותר מאשר כל דגם אחר בשוק. עם זאת, דגם זה הוא היקר ביותר. גולת הכותרת של סמסונג S21 הוא חיישן המצלמה אשר יכול לשנות זווית צילום, חיישן המצלמה נמצא עם 12 מגה פיקסל כולל צמצם מתכוונן. במקרים בהם המכשיר נמצא במקום חשוף הצמצם יכול להשתנות כדי להכניס יותר או פחות אור. חדות התמונה של המכשיר בהחלט יוצאת מן הכלל ויש למכשיר מספיק אחסון מקום כדי להנות משלל תמונות ללא פגיעה באיכות המכשיר. 

מבעד לכך, מבחינה עיצובית לא התרשמנו מהמכשיר, הוא די דומה למכשירים הקודמים. סמסונג פחות שמה דגש על עיצוב, זה יכול לבוא לרעתה לפעמים. מלבד לעיצוב, המכשיר מגיע עם מעבד Snapdragon 855 המגיש לנו שיפורים מעולים בהשוואה לדגמים הקודמים. ועוד יתרון משמעותי של המכשיר הוא חיי הסוללה העוצמתיים, זה יתרון משמעותי שיש לחברת סמסונג כלפי המתחרים, בין היתר iPhone 12 Pro ו- OnePlus 9 Pro 5G.

החיסרון היחיד שיכולנו למצוא בדגם זה הוא בנוגע לעדכוני האבטחה בהשוואה לטלפונים אחרים. לרוב העדכונים של גלקסי יהיו בתדירות יותר גבוהה, וזה לאו דווקא טוב.

במקום השני – iPhone 12

אנחנו דווקא מעדיפים את אייפון 12 מאשר אייפון 12 פרו. גם מדובר על מכשיר זול יותר מאשר הפרו והפרו מקס, וגם הבטריה של iPhone 12 יותר עמידה מאשר שני הדגמים האחרים. אפל הפעם השאירה את המתחרות בהלם עם המעבד החדש A-14 Bionic אשר הופך את המכשיר לטיל במילה אחת. עם זאת, אחד החסרונות גם של אפל וגם של סמסונג הוא שמעכשיו כבר החברות לא כוללת בחבילת הקנייה מטען ואוזניות, יהיה עליכם לרכוש זאת בנפרד. אם זה מנחם אתכם, iPhone 12 תומך בטעינה אלחוטית.

יש חיסרון אחד בכללי בכל המוצרים של אפל, אולי החברה עצמה רואה את זה בתור יתרון. יש בעיה של תאימות במכשירי החברה, משמע אם תרצו עכשיו לחבר אוזניות אפל למכשיר אחר לא תוכלו לעשות זאת, גם בכל הנוגע לשעונים חכמים. החברה מבודדת את עצמה מיתר החברות בשוק, זה אולי משאיר את המכשיר יותר עוצמתי, אך מחייב אתכם לרכוש מוצרים במחיר גבוה.

במקום השלישי – OnePlus 9 Pro

וואן פלוס היא אחת החברות המועדפות עלינו, כל שנה היא מפתיעה אותנו מחדש. החברה התחילה לפני כמה שנים בתור אנדרדוג, אך היום היא נחשבת ליצרנית הטלפונים מבין החזקות בשוק. אם תרצו דגם איכותי לא פחות במחיר נמוך יותר תוותרו על דגם הפרו ובחרו בדגם התשיעי בסדרה. דגם הפרו מציג לנו סוללה עוצמתית, מצלמה עם מהירות תגובה מדהימה, מעבד Snapdragon 888 וכמות זיכרון מהירה. יש לנו חיים בעדשה לזום אופטי, והיא עומדת בצילומי לילה בצורה מרשימה ביחס למתחרים. גולת הכותרת של המכשיר הזה יהיה דווקא בטעינה שלו. אמנם הסוללה לא עוצמתית כפי שציפינו, אך אתם יכולים להגיע לטעינה מלאה מאפס אחוזים תוך 29 דקות בלבד! אם אתם רוצים טעינה אלחוטית זה ייקח לכם 43 דקות!  

במקום הרביעי –  Google Pixel 5

גוגל תמיד יודעת לעשות את העבודה בצורה טובה ונגישה מבחינת מחיר. מבחינת עיצוב, אין ספק שגוגל יודעת למשוך את העין. הדגם הזה עמיד בפני מים IP68, ניתן לבחירת צבע במנעד רחב: לבן, ורוד, שחור ועוד. והמסך שלו לא גדול מדי ולא קטן מדי – 5.5 אינץ’. אחד היתרונות של גוגל יבוא לידי ביטוי דווקא במסך, המסך עובד בטכנולוגיה מתקדמת ומציג לנו רזולוציה של 2610X1080 פיקסלים. המעבד שיש למכשיר נחשב לאחד המובילים בשוק, והוא האחראי על הביצועים הטובים ביותר לשנת 2020. כמו כן, ניתן להריץ תכנים כבדים ובאיכות גבוהה על המכשיר ללא פגיעה במהירות התגובה בזכות HDR. המכשיר עובד ממש כמו מחשב נייד, מערכת ההפעלה שלו מאפשרת לנו להתמודד עם כל נתון אשר עומד מולנו. 

מהם הדגשים שלנו לבחירת המכשיר הטוב ביותר?

הדבר העיקרי עליו אנו רוצים לשים דגש הוא עניין הנוחות של הלקוח, זהו הפרמטר החשוב ביותר מבחינתנו. הנוחות באה לידי ביטוי בשני אופנים, האחת היא נוחות פיזית, האם המכשיר בעל מסך גדול או קטן, מהי העדינות של המכשיר ומשקלו. הצד השני של הנוחות יבוא לידי ביטוי בדרך ההפעלה של המכשיר. לדוגמא, הרבה יותר קל להפעיל את מכשירי סמסונג מאשר מכשירי גוגל. כמובן שבסך הכל לוקח שבועיים גג להתרגל למערכת החדשה שקניתם, אבל שבועיים כאלה יכולים להיות מאוד קריטיים, במיוחד עבור אלו שלא מכירים את העולם הזה.

 עוד נתון חשוב הוא אילו מכשירים מעניקים את השירות הטוב ביותר בארץ. בסופו של דבר אנחנו רוצים לקבל שירות בכל מקרה של תקלה, בין אם זה כלול בביטוח או לא. בארץ רבים יציעו לנו שירותים של יבואן מקביל, אנו לא רואים את הרע בדבר. קשה הרבה יותר להשיג תמיכה טכנית והחלפת חלקים מקוריים של גוגל מאשר של סמסונג לו יש קהל רחב יותר בארץ.