דף הבית » בשמירה על הטעם הטוב – איך להמנע מהוצאת דיבה
תוכן שיווקי

בשמירה על הטעם הטוב – איך להמנע מהוצאת דיבה

freepik

היום בעידן האינטרנט לכל אחד מאתנו יש גישה למקלדת. חלקנו חושבים היטב לפני שאנו כותבים פוסט בפייסבוק או מעלים תמונה באינסטגרם, אך ישנם אנשים שמסתכנים בהוצאת דיבה ובתביעות משפטיות. הוצאת דיבה היא למעשה פרסום שקרי ברחבי רשת האינטרנט או בכל אמצעי אחר על אדם מסוים או על חברה. בעל הפוסט מסתכן בהוצאת דיבה במקרים לא מעטים, ועל כן יש צורך להיזהר.

מה צריך להביא בחשבון כדי להמנע מתביעת דיבה?

נמצאם הרבה ברשתות החברתיות? האם חשוב לכם לומר את דעתכם בכל שלב? אם אתם מעוניינים להימנע מקבלת תביעת לשון הרע לכתובת האישית שלכם, לפני שאתם באים לכתוב תגובה, סיפרו עד עשר. ולאחר מכן, כדאי לאמץ את הכללים הבאים:

  1. אל תכתבו דברי שקר – זוהי המלצה כללית שמתאימה לכול, ובייחוד לפלטפורמה כמו רשת חברתית. אם רוצים להוסיף ביקורת בונה, אפשר בהחלט לעשות זאת. אבל אל תיגררו להגזמות ותמציאו דברים שלא היו. אתם עלולים לסבך את עצמכם.
  2. הבהירו כי זו דעתכם האישית – החלטתם בכל זאת להעביר ביקורת כדי להזהיר אחרים? בסדר גמור. רק חשוב להבהיר מעל לכל ספק שמדובר בדעה אישית בלבד. כך שכל פוסט מומלץ להתחיל במילים כמו “מהחוויה של ראיתי כי” או “לפי דעתי השירות שלהם לא היה מוצלח”.
  3. מותחים ביקורת? הסתמכו על מקור – אם אינכם רוצים להיתפס בשקר, כדאי לכם להסתמך על מקום. ברגע שיש לכם אסמכתא על הדברים שנכתבו, תוכלו לבטח את עצמכם לגבי עניין הוצאת דיבה ולהימנע מתביעות מיותרות.

ואם בכל זאת קיבלנו תביעה, מה עושים

ולפעמים זה פשוט קורה. גם אם נזהרנו מאוד, ועדיין פרסמנו תגובה בלתי מחמיאה על אדם או עסק, קיבלנו תביעה על הוצאת דיבה. וכאן אין צורך לומר נואש. כי אפשר בהחלט להיעזר בעורך דין הוצאת דיבה אשר ינסח עבורכם את כתב ההגנה. עורך דין זה הוא בעל מקצוע מנוסה ומקצועי אשר מכיר את נושא הוצאת הדיבה מקרוב, והוא יוכל לעזור לכם בכל הדרוש. חשוב למצוא עורך דין מתאים שיש לו את הניסיון הרלוונטי ואת הידע המשפטי שיוכל להושיע אתכם. כמובן, חשוב גם שתהיה כימיה ביניכם לבין עורך הדין, שכן תצטרכו לעבוד יחד במשך תקופה.

כך תבחרו מארזי שוקולד לעורך הדין שלכם

עורך הדין שלכם הוציא אתכם מהתסבוכת? מעוניינים לצ’פר אותו במתנה נהדרת ולהגיד לו תודה? מארז משלוח מתוק הוא התשובה. כל אחד אוהב מארזי משלוח מתוקים וטעימים שעושים טוב על הלב. אז אם רוצים ללכת על בטוח, קנו לו את מה שכולם אוהבים – שוקולד. המארזים מגיעים בשלל עיצובים, והם המתנה המושלמת שנועדה פשוט להגיד תודה. מארזי השוקולד מתחלקים לסוגים שונים. ישנם מארזים מיוחדים המעוצבים בדמות כדור פורח. מארזים אחרים מעוצבים בתור ביצת הפתעה, ויש גם מארזים בעלי עיצוב רשמי יותר המגיעים בקופסה שחורה ומעוצבת. הכול תלוי בקשר שהיה לכם עם עורך הדין שלכם. אם מדובר בקשר רשמי-חברי, ניתן לבחור מארז בדמות כדור פורח. אבל אם אתם מעוניינים לשמור על הרשמיות, מארז שוקולד בתוך קופסה הוא מה שאתם צריכים.

מארזי שוקולד לכל הזדמנות שרק תבחרו

מלבד מתנות לעורכי דין, מארזי שוקולד מתאימים למגוון רחב של הזדמנויות. ניתן לבחור מארזים כמתנה למסיבות בר מצווה או בת מצווה, ימי הולדת מקוריים, מסיבות הפתעה, מסיבות אירוסין, אירועי חברה ועוד. לא משנה לאיזה אירוע אתם בוחרים את המארז, היו סמוכים ובטוחים שמארז מעוצב יעשה את העבודה ויגרום לאפקט ההפתעה.