דף הבית » בזק בינלאומי משיקה את סביבת העבודה החדשה של מיקרוסופט לעסקים – Microsoft Modern Workspace
סקירות

בזק בינלאומי משיקה את סביבת העבודה החדשה של מיקרוסופט לעסקים – Microsoft Modern Workspace

קרדיט יח"צ

 Microsoft Modern Workspace היא סביבת עבודה מתקדמת מבית בזק בינלאומי במודל ענן כשירות מלא (SaaS) הכוללת את מיטב הכלים של מיקרוסופט, המאפשרים שיתוף ותקשורת אופטימלית מכל מקום, במשרד או בעבודה מרחוק. כחלק מחבילת הכלים מציעה בזק בינלאומי את השירות הייחודי של Teams Voice – מערכת טלפוניה בענן, המספקת תקשורת אחודה וחכמה, המחברת בין הטלפוניה לתוכנות המחשב ומייעלת את התקשורת הארגונית.

בארגונים רבים מהווה האאוטלוק של מיקרוסופט את המרכז לניהול תקשורת, קביעת פגישות ושיתוף ידע ומידע. מלבד האאוטלוק, נוספו לעבודה היומיומית כלים רבים אחרים, החל מ- Microsoft Teams ועד שירותי ענן Azure, אשר מנגישים כלי עבודה נוספים. כעת בזק בינלאומי מחברת את הכלים הללו לסביבת עבודה אחודה, נוחה ויעילה, בעידן של עבודה מכל מקום בכל זמן, כאשר היא מוסיפה נדבך נוסף וייחודי בדמות שירות Teams Voice.

בזק בינלאומי היא הראשונה בישראל אשר מציעה את הפתרון הכולל Microsoft Modern Workspace – סביבת עבודה מתקדמת במודל ענן כשירות מלא (SaaS) עם מיטב הכלים של מיקרוסופט המאפשרים תקשורת טובה יותר ושיתוף במשרד או בעבודה מרחוק, כגון: Office 365, כלי שיחות הוידאו ושיתוף המידע Teams , אחסון בענן Azure, כלי שיתוף הידע SharePoint, כלי ניתוח הנתונים Power BI, כלי הגנת הסייבר Microsoft Defender  והחידוש האחרון בעולמות הבינה המלאכותית: שירות ה CoPilot – טייס המשנה שלך אשר מקצר משמעותית את זמן העבודה באמצעות סיוע בביצוע פעולות אופרטיביות שוטפות, מפנה אותך לפעולות המייצרות ערך משמעותי לעסק, והכל באמצעות אינטגרציה בשפה טבעית. שירות ה CoPilot מוצע אף הוא ע”י בזק בינלאומי כחלק מהפתרון הכולל של סביבת העבודה המתקדמת של מיקרוסופט.

בנוסף, בזק בינלאומי הוסמכה לאחרונה כ-  Operator Connect ע”י מיקרוסופט, המאפשר לה להציע שירות ייחודי: Teams Voice As a Service – מערכת טלפוניה בענן, המספקת תקשורת אחודה חכמה לעסקים. כל רישוי Teams הופך לשלוחה טלפונית מלאה בעזרת Teams Voice עם יכולת להוציא ולקבל שיחות- באמצעות מכשיר טלפון או דרך המחשב, כאשר ניתן לקבל ולהוציא שיחות בצורה שקופה מן המשרד או מרחוק. שיחות טלפון נכנסות יועברו אוטומטית לטלפון הנייד במידה והנמען אינו במשרד.

שילוב מנצח של טכנולוגיה וניסיון

“אנו גאים להיות הראשונים בארץ לשווק וליישם את Microsoft Modern Workspace – סביבת הדור החדש לניהול התקשורת הקולית והדיגיטלית של עובדים עם קולגות, ספקים ולקוחות, לניהול יומנים, לשיתוף קבצים ומידע, לקבלת החלטות ועוד”, אומר רון גלב, מנכ”ל בזק בינלאומי. ” בעידן שבו הארגונים מבינים כי הם צריכים לספק לעובדים שלהם אפשרות לעבוד מכל מקום ובכל זמן, זהו הפתרון האידיאלי לשיתוף פעולה ולתקשורת אפקטיבית של העובדים בארגון”.

קרדיט רמי זרנגר

גלב מוסיף: “סביבת העבודה המודרנית של מיקרוסופט אשר משלבת יכולות תקשורת מתקדמות ביחד עם הטכנולוגיה פורצת הדרך של מיקרוסופט בעולמות ה- AI  היא מימוש החזון של בזק בינלאומי להפוך ל Modern Telco – חברה המציעה ללקוחותיה את פתרונות התקשורת וה- IT המובילים שיש כיום בשוק.”

 מגי שורק, סמנכ”לית שותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל: “השילוב המנצח של שירותי הפרודוקטיביות המתקדמים של מיקרוסופט יחד עם שירות ה- Teams Voice  במודל SaaS מבית בזק בינלאומי, לצד יכולות ההטמעה המוכחות לעסקים קטנים וגדולים תוך שירות בלתי מתפשר – יוצרים בשורה של ממש לארגונים בכל הגדלים ובכל תחומי הפעילות. היום, יותר מתמיד, עם השקת שירות ה- AI המתקדם CoPilot זו ההזדמנות של עסקים קטנים כגדולים לשדרג משמעותית את דרכי העבודה, לשפר את התפוקה של העובדים וכתוצאה מכך להגדיל את התוצאות העסקיות שלהם”.

לדברי מיכל גולדשטיין, מנהלת הפעילות העסקית של מיקרוסופט בבזק בינלאומי, “החזון שלנו עבור לקוחותינו הוא שה- Teams יהווה את הממשק המרכזי לעבודה היומיומית של כל עובד, בו הוא ינהל את סדר היום שלו, יקבל ויוציא שיחות, יתאם פגישות, ינהל שיחות וידאו, ינהל את אנשי הקשר, ישתף קבצים מסוגים שונים עם הצוות ועוד פעולות רבות נוספות. בנוסף, התקשורת הטלפונית תהיה פשוטה הרבה יותר. העובד יוכל לקבל ולהוציא שיחות ישירות מן ה- Teams ואם מתקשרים אליו והוא נמצא בדרכים או מרחוק, השיחה ‘תעקוב אחריו’ לטלפון הנייד, פתרון אידיאלי בעידן של עבודה מרחוק. עבור חברות המקיימות שיחות בינלאומיות, פתרון זה מהווה כלי נוח שיחסוך הוצאות ועלויות, ישפר את התקשורת בתוך העסק ומול הלקוחות, ויצור סביבת עבודה הוליסטית ומתקדמת”.

קרדיט אייל לייבל

אודות בזק בינלאומי

בזק בינלאומי היא אחת מחברות ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים לארגונים ועסקים בכל סדר גודל, ביניהם: שירותי מחשוב ענן מקומיים ובינלאומיים, פתרונות אבטחת מידע והגנה מפני איומי סייבר, פתרונות גיבוי ו- DR, פתרונות תקשורת ואינטרנט, פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ועוד.
בזק בינלאומי מעמידה לרשות לקוחותיה רשת של 13 מתקני דאטה סנטר בישראל ובעולם, כולל מתקן תת קרקעי המשמש כאתר DR, ומספקת קישורים בינלאומיים באמצעות כבל תת ימי מהיר הנמצא בבעלות מלאה של החברה מאז שנת 2011. החברה מספקת פתרונות סייבר מתקדמים לארגונים ומפעילה מרכז שליטה וניהול אירועי סייבר (SOC) להגנה מפני מתקפות סייבר.
בזק בינלאומי פועלת בשיתוף פעולה עם יצרניות טכנולוגיה גלובליות מובילות בתחומן, ביניהן: מיקרוסופט, AWS, סיסקו, פורטינט, ג’וניפר, Veeam, צ’ק פוינט, פאלו אלטו, HPE, F5, אוויה, LG, אריסטה ורבות נוספות.

בזק בינלאומי נוסדה בשנת 1996 כחברה בת בשליטה מלאה של בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ, תאגיד התקשורת הגדול והמוביל בישראל.