דף הבית » אל על השלימה פרויקט ליישום פלטפורמת Commvault Cloud להגנת נתונים, גיבוי והגנה מפני מתקפות כופר
סקירות

אל על השלימה פרויקט ליישום פלטפורמת Commvault Cloud להגנת נתונים, גיבוי והגנה מפני מתקפות כופר

קרדיט יח"צ

ינואר 2024

בימים אלו בוחנת אל על את השימוש בפלטפורמת Commvault Cloud גם עבור הקבצים והיישומים בענן Azure

חברת התעופה אל על השלימה פרויקט ליישום Commvault Cloud By Metallic AI כפלטפורמת הגנת נתונים, גיבוי, שחזור והגנה מפני מתקפות כופר עבור הנתונים במערך ה- Office 365 בחברה, המשרת כ-5,000 משתמשים ברחבי העולם. Commvault Cloud משמשת להגנה וגיבוי יישומי ה- Office 365 כגון: אאוטלוק, יומנים, אנשי קשר, Teams, Sharepoint, OneDrive ועוד. את הפרויקט ביצעה בשיתוף אגף תשתיות ואבטחת מידע באל על.

Commvault Cloud  נבחר על ידי אל על לאחר בחינת הפתרונות הקיימים בשוק, ולאחר שנמצא כעונה על הדרישות שהוגדרו: קלות שימוש, חלונות גיבוי קצרים, שחזור מהיר, זמינות גבוהה, טכנולוגיות מתקדמות לאבטחת מידע והגנה ממתקפות כופר ועוד.

אל על נמצאת במהלך של העברת יישומים ומערכות לענן ועבודה עם פתרונות SaaS. בימים אלו בוחנים באל על את הרחבת השימוש ב-Commvault Cloud  גם להגנה, גיבוי ושחזור הקבצים והיישומים הפועלים על גבי ענן ה- Azure המשרת את אל על לשמירת קבצים, אירוח אתר האינטרנט ומערכות נוספות.

“אל על מעבירה מערכות רבות לענן במודל SaaS ולכן בחרנו ב-Commvault Cloud כפלטפורמת הגנת נתונים וגיבוי ל- Office 365 וגם לגיבוי יישומי SaaS נוספים בעתיד הקרוב”, אומר חן עמרם, ראש אגף תשתיות ואבטחת מידע באל על.

לדברי עמרם, “בחרנו ב- Commvault Cloud לאחר שקומוולט הוכיחה יכולות גבוהות בקלות היישום, קלות השימוש, חלונות הגיבוי הקצרים משמעותית מפתרונות אחרים, מהירות השחזור, וכן בזמינות שלה והתמיכה שלה במגוון מערכות SaaS ופלטפורמות ענן של כל הספקים הגדולים בשוק. Commvault Cloud מסופק במודל SaaS התואם את האסטרטגיה שקבענו של שימוש הולך וגובר במודל זה. לאל על יש אלפי עובדים בתפקידים מגוונים המוצבים בעשרות תחנות ונציגויות ברחבי העולם. השאיפה שלנו היא לספק לכולם יכולת עבודה בטוחה מכל מקום ובכל זמן. קומוולט מספקת לנו מענה כזה שבראש ובראשונה דואגת למניעת מתקפות סייבר”.

לדברי לאה רוזן, מנהלת שותפי תוכנה במיקרוסופט המזה”ת ואפריקה, אל על בחרה בענן Azure של מיקרוסופט כפלטפורמה המרכזית לשמירת נתונים והפעלת היישומים בחברה ועל כך אנו גאים. השותפות בין קומוולט למיקרוסופט, במסגרתה מגבה Commvault Cloud לענן של מיקרוסופט, באה לידי ביטוי בצורה מובהקת בכל הקשור לאבטחת מידע, הגנת נתונים ויישומים. יש כאן מקרה WinWin לכל הצדדים”.

לדברי נגה סהר, מנהלת מכירות מגזר תעשייה והיי טק בקומוולט ישראל, “אנו גאים בבחירה של אל על ב- Commvault Cloud – הפתרון המתקדם ביותר כיום להגנת נתונים וגיבוי בעידן הענן ושוקדים כיום על הרחבת היישום בחברה. Commvault Cloud Powered by Metallic AI הוא הפתרון החסין, החזק והאמין ביותר לגיבוי נתונים והשגת חוסן סייבר. זהו פתרון מסוג ‘שגר ושכח’, העובד כל הזמן ברקע נותן תוצאות ומראה אינדיקציות לגיבויים שנעשו, כאשר יש לו ממשק פשוט ונוח מאוד והוא כולל יכולות מתקדמות וייחודיות להגנה על הנתונים ומניעת מתקפות כופר”.

לדברי דפנה אהרוניון, מנהלת לקוחות בווי-אנקור, “למרות מה שרבים חושבים, יישומי SaaS הפועלים בענן לא מגיעים לרוב עם גיבוי ויכולות הגנה מתקדמות. אל על בחרה בפתרון המתקדם ביותר כיום בשוק עבור יישומי SaaS, הניתן במודל ענן עם היתרונות של יכולת גידול, יציבות, פונקציונליות, קלות שימוש וביצועים גבוהים. עבורנו יישום הפתרון עם קומוולט היה מהיר וקל”.

אודות Commvault

Commvault היא החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. פתרון ניהול הנתונים המשולב של Commvault מגדיר מחדש את עולם הגיבוי עבור ארגונים מתקדמים בזכות פתרונות המגינים, מנהלים ומנצלים את הנכס החשוב ביותר – נתונים. התוכנה של Commvault, השירותים והפתרונות זמינים דרך החברה ושותפיה העסקיים ברחבי העולם. Commvault מעסיקה למעלה מ-2,700 עובדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד”ק (CVLT). מטה החברה בניו ג’רזי, ארה”ב. למידע נוסף:  www.commvault.com

לפרטים נוספים: אורן בסון, אולמדיה. טל. 03-9235383