דף הבית » חברת  Kissterra מכריזה על מינוי עזרא מאיר לתפקיד ה- CFO
חדשות

חברת  Kissterra מכריזה על מינוי עזרא מאיר לתפקיד ה- CFO

עזרא מאיר צילום יחצ

חברת ה- Insurtech המצליחה קיסתרה (Kissterra) מודיעה היום על מינויו של עזרא מאיר לסמנכ”ל הכספים (CFO) של החברה. מדובר בהמשך ישיר להתפתחות החברה לאחר גיוס הכספים האחרון של החברה על סך כ- 66 מיליון דולר.

עזרא מגיע עם ניסיון של שנים רבות בתחום הכספים; בחמש שנים האחרונות כיהן כ-VP Finance של ענקית המסחר האלקטרוני Yotpo שם הקים את מחלקת הכספים של החברה, הוביל מספר סבבי גיוס וליווה את החברה בהפיכתה ליוניקורן מוצלח. הוא החל את דרכו המקצועית כרואה חשבון בפירמת הפיננסים PWC ובין היתר שימש בתפקיד בכיר בחברת Crow כמנהל כספים. עזרא הוא רואה חשבון מוסמך, ובעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר MBA במנהל עסקים וחשבונאות, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

חברת Kissterra פיתחה מערכת הפעלה לשיווק והפצה של מוצרי ביטוח מבוססת דאטה, המאפשרת לחברות הביטוח לייעל את תהליכי המרקטינג שלהן בין היתר על ידי רכישת כל לקוח במחיר האופטימלי – אשר משקף את השווי העתידי שלו לחברת הביטוח. המערכת למעשה יודעת להתאים לכל לקוח את המוצר הביטוחי האידיאלי, במחיר הטוב ביותר, ולכל מוצר ביטוחי, את הלקוח האידיאלי, במחיר הטוב ביותר. כבר היום, חברות הביטוח הגדולות בארצות הברית משתמשות במערכת הניהול Kissterra כדי לייצר רווחיות גבוהה יותר באמצעות פעילות מרקטינג ממוקדת ומדויקת יותר.

מאז הקמתה בשנת 2015,Kissterra  גדלה בצורה משמעותית ושמה לה למטרה לגייס עובדים מובילים ומקצועיים שיסייעו ויובילו את המשך הצמיחה והשקת מוצרים חדשים. בתפקידו החדש בחברה, ינהל עזרא את מערך הכספים והאסטרטגיה של החברה במטרה להוביל את החברה אל עבר שווקים חדשים, להמשיך ולהגדיל את הערך שהחברה מספקת ללקוחותיה וליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים בדרך של רכישות.

יפתי קרזנר, נשיא Kissterra: ״הטכנולוגיה פה היא חשובה כל כך מכיוון שתחום הביטוח, בניגוד לתחומים אחרים, מתבטא במחירים שונים מאוד עבור לקוחות שונים לאותו מוצר. אני שמח מאוד על ההצטרפות של עזרא מאיר להנהלת החברה. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם השותפים החשובים ביותר לבנייה וקידום החברה ואין לנו ספק שעזרא שמביא עימו ניסיון רב הוא בעל הכישורים המתאימים ביותר להנגיש את המוצר החדשני שלנו לשותפים אסטרטגיים ולכל חברת ביטוח באשר היא.”

עזרא מאיר, סמנכ”ל הכספים בחברה: ”אני מודה על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף לחברת Kissterra ולפתח יחד עם שדרת ההנהלה, חברה שמביאה בשורה חדשנית והכרחית לעולמות הביטוח. אני בטוח שבזכות הצוות המוכשר והמנוסה שכבר נמצא בחברה, והצוות המנצח שעוד יצטרף אליה, נצליח להמשיך בצמיחתה של החברה ונוביל את השוק”.


אודות:
קיסתרה (Kissterra) היא חברה טכנולוגיה שהוקמה בשנת 2015 על ידי יפתח (יפתי) קרזנר ושגב שילטון. מערכת ההפעלה לשיווק והפצה Kissterra עוזרת למבטחים לייעל את תהליכי השיווק וההפצה הדיגיטליים של המוצרים שלהם. היא מוודאת שכל לקוח נרכש בצורה אופטימלית ובמחיר האידיאלי, בהתאם ישיר לשווי הצפוי שלו עבור חברת הביטוח. Kissterra מאפשרת לחברות הביטוח להיות רווחיות יותר – בזכות שימוש חכם בדאטה אשר מייעל את פעילות המרקטינג שלהן. בכך היא מייתרת את הצורך לייצר רווחיות במקומות אחרים, כמו העלאות מחירים לצרכן הקצה.

החברה גייסה עד כה כ- 66 מיליון דולר, הינה רווחית מיום הקמתה ומועסקים בה כ-70 עובדים במשרדי החברה בארץ ובארה״ב.
kissterra.com