דף הבית » טופס 101 דיגיטלי: הכלי שמייעל את תהליך קליטת העובדים
תוכן שיווקי

טופס 101 דיגיטלי: הכלי שמייעל את תהליך קליטת העובדים

קרדיט תמונה FREEPIK

טופס 101 הוא חלק חיוני בתהליך קליטת עובדים בארגונים, ומשמש לצורך עדכון פרטים אישיים וחישוב נכון של ניכוי מס במקור. עם המעבר לעולם דיגיטלי, האפשרות של מילוי טופס 101 בצורה מקוונת הופכת את התהליך ליעיל יותר, חוסכת זמן ומשאבים, ומבטיחה ניהול מסודר ומאורגן של תהליך קליטת העובדים.

טופס 101 דיגיטלי מאושר על ידי רשות המיסים

טופס 101 דיגיטלי הוא כלי חדשני המאושר על ידי רשות המיסים, ומאפשר לעובדים למלא את הטופס בקלות, מכל מקום ובכל זמן. אין עוד צורך בהדפסת הטופס, משלוחו, או דאגות שקשורות בטפסים שלא הגיעו בזמן. הכל מתבצע אונליין ובאופן מסודר, מה שמבטיח עמידה מלאה בדרישות החוק.

נוחות וזמינות מכל מכשיר

תהליך המילוי של טופס 101 הדיגיטלי נגיש ונוח לשימוש מכל מכשיר – מחשב, טאבלט או טלפון נייד. העובד יקבל הזמנה למילוי הטופס ישירות לנייד שלו, יוכל למלא אותו במהירות ובנוחות, ולשלוח באופן אוטומטי. כך נמנעות תקלות מיותרות, ומשתמשים יכולים למלא את הטופס בקלות ובזמנם הפנוי.

מותאם לרואי חשבון, יועצי מס וארגונים

הטופס הדיגיטלי מותאם במיוחד לארגונים, רואי חשבון ויועצי מס. כל טופס ממולא מתויג אוטומטית בענן, עם אפשרות להעברה ישירה לרואה החשבון או למחלקת הכספים של החברה. השימוש במערכת תיוק אוטומטית מבטיח שהמסמכים מתועדים בצורה מסודרת, ומבטל את הצורך בניהול ידני של הטפסים.

ייעול התהליך והאוטומציה

בזכות טופס 101 הדיגיטלי, אין צורך עוד לרדוף אחרי עובדים לצורך איסוף טפסים, לחשוש שהטפסים לא יגיעו בזמן, או להתעסק בניירת מסורבלת. כל התהליך אוטומטי לחלוטין – מהזמנת העובד למילוי הטופס ועד תיוק המסמכים באופן דיגיטלי. כך, החברות יכולות לייעל את תהליך קליטת העובדים בצורה משמעותית, ולפנות זמן לפעולות אחרות.

גישה קלה ומהירה בכל ערוץ

הטופס הדיגיטלי נוח לשיתוף במספר ערוצים – אפשר לשים אותו כקישור קבוע באתר החברה, לשתף בווטסאפ או לשלוח ישירות לנייד של העובדים. כך כל עובד יכול לגשת לטופס בקלות ולמלא אותו במהירות, בלי קשר למיקום או למכשיר שהוא משתמש בו.

הפחתת טעויות אנוש

מכיוון שטופס 101 ממולא בצורה מקוונת, המערכת יכולה לבצע בדיקות אוטומטיות של תקינות המידע שנכנס, ולהתריע על פרטים חסרים או לא נכונים. כך נמנעים מצבים של מילוי טופס חלקי, נתונים שגויים או אי עמידה בדרישות החוק. בנוסף, התהליך הדיגיטלי חוסך את הצורך בניהול ידני של מסמכים, מה שמקטין את הסיכון לאובדן ניירת או עיכובים מיותרים.