דף הבית » שיווק דיגיטלי בעזרת דפי נחיתה
תוכן שיווקי

שיווק דיגיטלי בעזרת דפי נחיתה

קרדיט תמונה FREEPIK

שיווק דיגיטלי הפך לתחום בולט ומבוקש בקרב עסקים רבים. בימינו איננו זזים מהמחשב או מהמסך הקטן של הטלפון החכם שלנו, וכשאנו רוצים למצוא מוצר או שירות כלשהו אנו פונים ישר לגוגל או לפייסבוק. היום קיימות פלטפורמות שיווק דיגיטלי שונות המאפשרות לפרסם באופן מייד, בעלויות נמוכות יחסית וגם בצורה הטובה ביותר. אחת משיטות השיווק הנפוצות יותר היא שימוש בדפי נחיתה. דפי הנחיתה מסייעים לבעלי עסקים במגוון רחב של תחומים כמו אינסטלטורים, סופרים ומוציאים לאור, קוסמטיקאיות ועוד.

מדוע כדאי להשתמש בדפי נחיתה כדי לשווק את העסק?

דפי הנחיתה הם למעשה דפי אינטרנט המופיעים כעמודים בודדים, והם מסייעים בפרסום מוצר מסוים או שירות. אם אתם מעוניינים לצאת בקמפיין או להשיק מוצר חדש, פרסום עסקים באמצעות עמוד נחיתה יכול להועיל לכם. מעמוד הנחיתה שלכם יכול לצאת קישור לביצוע תשלום או ליצירת קשר. ישנם כמה יתרונות משמעותיים לפרסום באמצעות עמוד נחיתה. דבר ראשון, עלויות ההקמה של עמוד הנחיתה זולות יותר ומהירות יותר מעלות ההקמה של אתר שלם. כך שאם יש לכם מוצר ספציפי, כל שיש לעשות הוא ליצור עמוד נחיתה אחד והשאר היסטוריה. כי ברגע שיש לכם עמוד נחיתה באוויר, אתם יכולים להפיק ממנו לידים טובים ואיכותיים שיהפכו אחרי זה ללקוחות. יתרון נוסף לעמוד הנחיתה הוא שמדובר בשיטת פרסום קצרה וקולעת המאפשרת לכם לגשת ישר לעניין. והיום, הגולשים אינם אוהבים לקרוא הרבה או להתעכב על טקסטים שלמים. לפיכך, שיטת השיווק הזו יכולה בהחלט להתאים להם.

איך בונים עמוד נחיתה טוב?

עמוד הנחיתה מביא תועלת רבה לבעלי העסקים, אך חשוב לדעת איך לבנות אותו נכון. קבלו את כל הטיפים לבנייה טובה של דף נחיתה שיביא לכם את הלידים:

  • מבחינת תוכן, היו ענייניים – זיכרו כי יש לכם רק עמוד נחיתה אחד, ולכן חשוב להכניס לתוכו רק תוכן קצר וקולע. אין מקום לסיפורים או להרחבות, ולכן כדאי להתמקד יותר בבעיה שיש לגולש וכיצד הוא יכול לפתור אותה באמצעות המוצר או השירות שאתם מציעים.
  • היו ברורים – המסר הכתוב על גבי עמוד הנחיתה שלכם צריך להיות ברור וקולע. הגולש צריך להבין טוב מאוד מה בדיוק אתם מציעים – איזה מוצר אתם מעניקים? מהו השירות שאותו אתם רוצים להעניק ללקוח?
  • התאימו את המסר לקהל היעד שלכם – מטבע הדברים, המוצר שלכם מותאם לקהל יעד מסוים – מבוגרים, בני נוער, יולדות או קשישים – התאימו את שפת הפרסום אל קהל היעד שלכם, דברו אל לבו. ברגע שהגולש יתחבר אל המוצר שלכם, יהיה לו קל יותר לבצע את הרכישה.
  • השתמשו בכפתורי תקשורת – כפתורי תקשורת הם בבחינת חובה בעמוד הנחיתה. וואטסאפ, פייסבוק, מייל או טלפון, פרטי ההתקשרות צריכים להיות ברורים ללקוח.
  • יש לכם פרטים חשובים נוספים? זה המקום להכניס אותם – קישור לאתר או כל מידע אחר שיעזור לכם לקדם את המוצר או השירות יכול לסייע בקידום עמוד הנחיתה. אם אתם מציעים דבר מה שאיש לא חשב עליו, הדגישו אותו.
  • השתמשו בעיצוב מתאים – הגולש בוחן את הדברים באמצעות העיניים, ולכן חשוב להשתמש בעיצוב נכון. אולי יהיו אלה הצבעים של לוגו החברה שלכם או תמונה טובה הממחישה את השירותים או המוצר שאתם מציעים. דאגו לעצב את עמוד הנחיתה בדרך הטובה ביותר, כי אחרי הכול מדובר בעמוד אחד.
  • התאימו את עמוד הנחיתה אל הנייד – עמוד הנחיתה שלכם צריך להיות רספונסיבי לנייד. אם לא תשכילו להתאים את עמוד הנחיתה, פשוט תפסידו גולשים. כי רבים מבין הגולשים מעדיפים לגלוש דרך הנייד שלהם, ופעמים רבות הם כלל אינם נכנסים למחשב.

האם אני חייב לבנות את עמוד הנחיתה שלי לבד?

באופן כללי, כל אחד יכול ליצור עמוד נחיתה. בשביל זה כל שיש לעשות הוא לפתוח משתמש בגוגל, למלא פרטים ולהתחיל לעצב את העמוד. השאלה היא לאילו תוצאות תגיעו אם תיצרו את עמוד הנחיתה שלכם לבד. כי בדיוק כמו בקרב אתרים, גם בין עמודי הנחיתה קיימת תחרות גדולה. כך שאם לא תיצרו את עמוד הנחיתה בצורה נכונה, הגולשים לא יגיעו אליכם ובמקום זאת יפנו למתחרים. מסיבה זו חשוב לפנות לחברה לשיווק דיגיטלי כדי שזו תוכל לעזור לכם עם בניית עמוד הנחיתה. כי אתם מומחים במוצר או בשירות שאתם מציעים, אך חברה מקצועית תעזור לכם ליצור את עמוד הנחיתה הנכון עבורכם. כי כדי ליצור עמוד נחיתה טוב יש צורך לעשות חקר מילות מפתח כדי לראות אילו מילות מפתיח מתאימות לקידום, וגם לעבוד כמה שעות טובות על מנת לבנות את העמוד. ההשקעה הזו משתלמת בסופו של דבר, וכמובן חברת שיווק דיגיטלי טובה יכולה להנחות אתכם לגבי פרסום עסקים חינם שיעזור לכם להתברג אל תוך עולם האינטרנט ולהביא לעסק לקוחות איכותיים שעמם תוכלו להתקדם ולהתפתח.

אם אתם מחפשים דרך לצמוח, לנסות כיוונים חדשים ולהתמקד במטרה העסקית החדשה שהצבתם לעצמכם, יש רק חברה אחת שיכולה לעזור לכם: פי אר דיגיטל. הצוות המקצועי של משרד הפרסום הנושם את עולם השיווק הדיגיטלי יעשה את כל הדרוש כדי לבנות לכם עמוד נחיתה מקצועי והרבה מעבר לכך. אפשר ליהנות ממגוון רחב של שירותים כמו פרסום בגוגל, שיווק מדויק בעזרת תוכן נכון, שיפור יחסי המרה, קמפיין ממותג המיועד ללידים, מיתוג דיגיטלי ועוד.