דף הבית » מטריקס מעמיקה את פעילותה בעולם הדאטה: הקימה מרכז התמחות ליישום פלטפורמת ה- Data Intelligenceשל Databricks
סקירות

מטריקס מעמיקה את פעילותה בעולם הדאטה: הקימה מרכז התמחות ליישום פלטפורמת ה- Data Intelligenceשל Databricks

קרדיט תמונה מיכל סלע

חברת מטריקס הכריזה על הקמת מרכז התמחות (Center of Excellence) ייחודי, אשר יתמקד בעולמות ניהול תשתיות דאטה מודרניות ובתחום פלטפורמת ה- Data Intelligence של Databricks בפרט. מרכז ההתמחות יציע  ללקוחות בארץ ובחו”ל מעטפת מלאה של שירותי תכנון, ייעוץ והטמעה וכן חבילות מוצרים ייעודיות במודל מנוהל.

מרכז ההתמחות יובל על ידי matrixDnA, זרוע הדאטה וה- AI של מטריקס, בשיתוף CloudZone, זרוע פתרונות הענן של מטריקס וכן Matrix Global Services, חטיבת השירותים הגלובליים של  הקבוצה.

Databricks הינה פלטפורמה טכנולוגית חלוצית בתחום הדאטה וה- AI. למעלה מ- 10,000 ארגונים ברחבי העולם ולמעלה מ- 50% מחברות פורצ’ן 500 עושים בה שימוש כתשתית המרכזית לטובת איחוד נתונים, ביצוע ניתוחים אנליטיים והפקת תובנות מנכסי הדאטה הארגוניים.

Databricks מספקת מענה מקיף לכל צרכי הדאטה של הארגון, והדבר בא לידי ביטוי בכמה אופנים: ראשית, הפלטפורמה מהווה סביבת עבודה משותפת לכל בעלי התפקידים המרכזיים בצוותי הדאטה הארגוני. שנית, Databricks מאפשרת להריץ מגוון רחב של סוגי תהליכים, החל מ ETL, Stream, ML, GenAI ועוד. בנוסף, הפלטפורמה מיישמת את תפיסת ה- Lakehouse המאחדת את המידע הגולמי והמידע המעובד לכדי תשתית אחת ובכך מייתרת טכנולוגיות נוספות ומשאבים רבים שהושקעו עד כה בהעברת וסנכרון דאטה.

קרדיט אינגה אבשלום

Databricks הינה פלטפורמה הטומנת בחובה פוטנציאל עצום למינוף נכסי הדאטה הארגוניים ככלי להשגת יעדים עסקיים. ברם, הדרך להשגת יעדים אלו מחייבת הטמעה ושימוש נכון בפלטפורמה וכאן נכנס לתמונה מרכז ההתמחות של מטריקס.

“מרכז ההתמחות Databricks של מטריקס הוקם על מנת למנף את החוויה של לקוחותינו המשתמשים בפלטפורמת Databricks תוך שימוש ביתרון הגודל והניסיון העצום של חברת מטריקס. בזכות מרכז ההתמחות אנו שמים לנו למטרה לאפשר ללקוחותינו לממש את הפוטנציאל העסקי המלא שהם יכולים להשיג באמצעות נכסי הדאטה שלהם”, אמר עוז לוי, EVP Technology & Innovation ב- matrixDnA ומוביל שירותי Orbital.

“הטמעת Databricks כפלטפורמה אחודה לכל צרכי הדאטה וה- AI בארגונים בכל גודל וענף עיסוק, היא תהליך מורכב, אך ניתן להשגה באמצעות המומחים של מטריקס”, מסביר גיל רוזן,VP Data Solutions ב- matrixDnA. “מטריקס, המתמחה בתחום הדאטה וה- AI, מציעה קשת רחבה של שירותים, החל מניהול סביבות שונות ועד לתכניות טרנספורמציה גדולות בהתאם לצרכי הלקוחות. התהליך כולל הקמה של פלטפורמת Databricks, העברת עומסי עבודה, יישום מקרי בוחן חדשים, מינוף יכולות AI ומודלי  GenAIוהבטחת ביצועים אופטימליים וניהול עלויות יעיל”.