דף הבית » מה זה גיבוי בענן ולמה אתם חייבים את השירות
תוכן שיווקי

מה זה גיבוי בענן ולמה אתם חייבים את השירות

גיבוי בענן

מנהלים עסק? רוצים לגבות את המידע שלכם?  קבלו את כל מה שחשוב לדעת על גיבוי בענן.

מה זה גיבוי בענן?

גיבוי בענן הוא תהליך שבאמצעותו אתם שומרים את הקבצים והנתונים שלכם. מדובר בשירות מקוון ונגיש מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר. הענן הוא למעשה שרת מרוחק ששומר את המידע שלכם בצורה מאובטחת ומייתר את הצורך בגיבוי פיזי של הנתונים, באמצעות דיסק און קי, כונן קשיח ועוד.

למה אתם חייבים את השירות בעסק שלכם?

אתם שומרים על המידע – אם אתם בעלים של חברה אתם וודאי מבינים את הרגישות בכל הקשור לנתונים שאתם צריכים לגבות. לא פעם, מדובר בחומרים שבלעדיהם החברה או האתר שאתם מפרסמים פשוט לא יוכלו לעבוד בלעדיהם. לכן, יש חשיבות מכרעת לגיבוי המידע של העסק.

בטיחות נתונים מקסימלית – כשאתם מגבים את החומרים שלכם בענן אתם למעשה מגנים עליהם מפני איומים פיזיים כגון שריפה, גניבה ונזקי מים. הנתונים יושבים בשרת מרוחק ומגובים בבטחה, כך שגם אם יש לכם שריפה בעסק תם יכולים להיות רגועים.

אתם חוסכים כסף – כשאתם מגבים את החומרים שלכם בענן אתם מייתרים למעשה את הצורך ברכישה של מחשבים או שרתים שיישבו לכם במשרד. בנוסף, אתם לא צריכים להקצות שטח יקר מהמשרד שלכם לטובת שרתי הגיבוי, מה שגם כן בא לידי ביטוי לבסוף בכסף.

אין מגבלות אחסון – כשאתם מגבים את המידע שלכם בענן, אין מגבלות אחסון מכיוון שאתם יכולים לאחסן כמה חומרים שאתם צריך מבלי לדאוג שיגמר המקום. זאת בניגוד כמובן לאמצעי אחסון מסורתיים כמו כונן קשיח שהחיסרון המרכזי שלו הוא מגבלת המקום.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים את השירות?

לפני שאתם רוכשים שירות של גיבוי בענן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את המחירים המקובלים כיום בשוק. יש מגוון רחב של חברות שמספקות את השירות בנפחים ובמחירים שונים, בחרו את השירות המשתלם ביותר עבורכם. בנוסף, אל תשכחו לבדוק שהחברה עובדת על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר, הם אלה שישמרו על המידע שלכם בטוח.

On365  – שירותי ענן מספקת למעלה מ 10 שנים שירותי מחשוב ענן למיטב החברות במשק עם ניסיון ומחירים ללא תחרות