דף הבית » מדוע חשוב לשלב מצלמות אבטחה לעסק?
תוכן שיווקי

מדוע חשוב לשלב מצלמות אבטחה לעסק?

קרדיט תמונה FREEPIK

כל בעל עסק מכיר את החשש הקיים בו, כשהוא מגיע בבוקר לעסק שלו ומגלה שהמקום נפרץ ונלקח ממנו רכוש ומידע יקר. אותו חשש מוביל בעלי עסקים לבחור בפתרון הרחב של מצלמות אבטחה לעסק שלהם.

במאמר שלפניכם נציג בפניכם את הסיבות המרכזיות מדוע על בעלי עסקים לבחור בהתקנה של מצלמות אבטחה לעסק, כשאלו אף מהוות דרישה בסיסית של לא מעט חברות ביטוח.

בראש ובראשונה – שקט נפשי

יש בתי עסק שהסיכוי שיפרצו אליהם נמוך לעומת בתי עסק אחרים. גם אז, בעלי עסקים רבים, להם אין מערכת מצלמות אבטחה לעסק שלהם, חיים ומתנהלים ביומיום בדאגה מתמדת שמא יפרצו לבית העסק שלהם, כשיש ואותה פריצה יכלה להימנע לו היו מצלמות במקום.

בעלים של עסקים אשר קיבלו את ההחלטה הנבונה לשלב מצלמות אבטחה לעסק שלהם, יודעים להעיד עד כמה, בראש ובראשונה, שילוב אותן מצלמות הוסיף עד מאוד לשקט הנפשי שלהם בכל הנוגע לחשש כי תתבצע פריצה לעסק בימים והשעות שהוא סגור.

למול העובדה כי תחזוקה של עסק מצליח ומשגשג בישראל מהווה דאגה רחבה בפני עצמה, אין כל סיבה שלאותן דאגות של בעל העסק יתווסף החשש התמידי מפריצה.

כלי התרעתי

שילוב של מצלמות אבטחה לעסק מהוות כלי הרתעתי כנגד לא מעט פורצים וגנבים. אלו כמובן בוחנים את בתי העסק הפגיעים יותר, כשאלו ללא מצלמות אבטחה עשויים להיות בתי העסק אליהם יבחרו אותם פורצים וגנבים לחדור.

לא פעם, בעת תשאול של חוקרי משטרה מדוע אותם פורצים וגנבים בחרו בחדירה לבית עסק מסוים, במיוחד כשמדובר באזור בו קיימים עסקים נוספים בהם קיים גם פוטנציאל גבוה יותר של שלל, אלו עונים שבבחינה מוקדמת שערכו סימנו לעצמם את בתי העסק להם לא היה מערך של מצלמות אבטחה.

היתרון במצב בו יש תיעוד לפריצה

למול היותן של מצלמות אבטחה לעסק ככלי הרתעתי בלא מעט מקרים, לצערנו ישנם עדיין מקרים בהם פורצים בוחרים לפרוץ לבתי עסק בהן יש מצלמות אבטחה, זאת תוך ניסיונם לפרוץ לעסק כשהם לבושים באופן שמקשה על זיהויים.

במקרים ובהם פרצו לעסק שלכם ומצלמות האבטחה תיעדו ממספר זוויות את הפריצה לעסק, הדבר מהווה כמובן קצה חוט משמעותי כשאתם ניגשים עם אותם חומרים למשטרת ישראל. החומרים שצולמו אמורים לספק מידע רב למשטרה. מידע שיש בו ללכוד את הפורצים והסחורה שנגנבה ובכך לזכות ולקבל חזרה את מה שנגנב ואף להוביל לכך שהדין ימוצה מול אותם פורצים.

תיעוד התרחשויות מול לקוחות

היבט נוסף שכל בעל עסק צריך לקחת בחשבון בכל הנוגע לשילוב מצלמות אבטחה לעסק, הוא העובדה כי אותן מצלמות אף מתעדות את ההתרחשות הקיימת בבית העסק לאורך שעות הפתיחה שלו. תיעוד שיש בו לסייע לא פעם במקרים בהן נוצרו מחלוקות עם לקוחות.

במקרים ובהם לקוחות יכולים לטעון נגדכם כי קרתה התנהלות לא נאותה מצד העובדים שלכם, משמשות מצלמות האבטחה ככלי מכריע אשר תיעד את עמדת הלקוחות למול מה שהתרחש בפועל. אז נוכל לקבל החלטה מטיבה ושקולה יותר וזאת בהתאם לתיעוד מדויק של ההתרחשות שקרתה ובהשוואה לטענות הלקוח.

מעוניינים לשלב מערך מצלמות אבטחה לעסק שלכם? מוזמנים ליצור קשר עם המומחים של קיפד מערכות עוד היום.