דף הבית » המשחקים המובילים לשנת 2021
סקירות

המשחקים המובילים לשנת 2021

שנת 2021 הייתה שנה בה בילינו את רוב הזמן מול המסכים בגלל (או בזכות) נגיף הקורונה. יצרניות המשחקים כמובן היו חייבות לחדש את עצמן, התחרות גדלה פי שניים מכפי שהיה בעבר. המשחקים יכולים להתאים לקונסולות החדשות, למחשב ואפילו לפלאפונים מסוימים. בשביל שתוכלו להגיע לשנת 2022 עם רשימת משחקים עדכנית, ריכזנו לפניכם את כל המשחקים שעשו לנו את שנת 2021 הרבה יותר מעניינת.

על פי מה בחרנו את המשחקים?

2021 הייתה שנה מאוד פורה עבור הגיימרים, לא היה פשוט לבחור מתוך כל ההיצע הרחב של המשחקים את המובילים. כדי למצוא את המשחקים הטובים ביותר היינו צריכים ליצור השוואות בין המשחקים הקודמים, בין הקונסולות השונות, איכות התמונה, מהירות ויעילות של הממשק. הדבר הראשון שרצינו להבטיח בעת בחירת המשחק הוא שנוכל לקבל תבונות חדשות מהמשחקים, משהו שיצור חידוש עבורנו בתחום הגיימינג. המשחקים אותם אנו בחרנו מדורגים מהמשחק הטוב ביותר למשחק הכי פחות טוב. חשוב לציין, גם המשחק הכי פחות טוב שנמצא ברשימה נבחר בקפידה, והוא אולי פחות טוב לנו אך בשביל רבים מהגיימרים הוא יכול להיות משחק בכלל לא רע.

במקום הראשון: Batman – Arkham City

אם אהבתם את המשחקים הקודמים של באטמן לקונסולה ולמחשב אתם הולכים לאהוב את המשחק הזה. המשחק מרגיש ממש כמו לחיצה אמיתית, יש משחק קולי מצוין למרות שהמשחק עצמו אינו מספק חדשנות מרהיבה. המחיר אותו תשלמו עבור המשחק יעלה רק 18$, המשחק יכול להתאים לכל הגילאים של הגיימרים. אם אתם אוהבים משחקים מבוססים על סרטים המשחק הזה יעשה לכם את היום. המשחק מתאים למחשב.

במקום בשני: Assassin’s Creed Valhalla

משחק זה בקושי יצא לחנויות וכבר הובטח לו להיות מבין המשחקים המובילים והנמכרים ביותר. כולנו מכירים את Assassin’s Creed, משחק ממכר שאי אפשר להפסיק לשחק בו. הפעם המשחק מאובטח בתפקידים עם השפעה חמקנית, הוא מאפשר לכל שחקן לחוקק גם קרבות בהיקפים גדולים יותר מאשר בעבר, התנקשויות מהירות ועוד. הסיפור שעומד מאחורי המשחק הוא גם מה שיוצר את העניין, מאחורי המשחק יש סיפור על אמונה, כבוד ומשפחה. הבעיה היא שהסיפור הזה נמצא מול המציאות של העולם המאסיבי שכולו מלא בלחיצה ובחיפושים אחר האויבים. אין ספק שמבחינה גרפית המשחק עלה בכמה רמות מהמשחקים הקודמים. המשחק מתאים לקונסולת המשחקים של סוני 5.

במקום השלישי: Call Of Duty: Black Ops Cold War

המשחק במקום השלישי הוא Call Of Duty, מי לא מכיר את המשחק הפופולרי? הפעם המשחק מבוסס על תחושה חד ממדית מלוטשת, אפילו מלאכותית היינו אומרים. הסיבה לכך שהמשחק הגיע למקום שלישי הוא שלא ראינו באמת חידושים קריטים. מי שאוהב משחקי מלחמה פשוט אוהב אותם. המשימות אינן חדשות לעין, אך הן יותר מודולריות מהפעמים הקודמות. ברוב המשימות יהיו עדויות של חפצים היסטוריים שיש להחזיר אל המקום, או שיהיו לכם לעזר על מנת שתוכלו לפתור חידות. גם כאן אתם צמודים לצוות חשאי אשר ילווה אתכם בכל המשימות. בכל הנוגע לאיכות המשחק, איכות גרפית וקולית, אין מה להגיד, ל- Call of Duty אין מתחרה בנושא. המשחק מיועד לקונסולת המשחקים Sony Playstation 5/4 ניתן גם למצוא גרסאות לאקסבוקס ולמחשב.

במקום הרביעי: Destiny 2 Beyond Light

היעד המרשים ביותר אותו השיג Destiny 2: Beyond Light הוא שהוא לוקח את המשחק לעידן חדש, עידן החושך. יוצרי המשחק החליטו ליצור משהו מרענן, משהו אשר יגרום למשתמשים להרגיש כאילו הם ספק רואים סרט ספק נמצאים בתוך הסרט. יצירת המתח היא מה שמשאירה אותנו ערים כל הלילה להמתנה לפרק הבא. המשחק נטען באופן מהיר הרבה יותר מבעבר, התפריטים הרבה יותר פשוטים להבנה, התמונה נקייה יותר וההדרכה בזמן המשחק הרבה יותר ברורה. המשחק מתאים למחשב ולקונסולת המשחקים Sony Playstation 4/5.

במקום החמישי: Forza Horizon 4

המשחק נכנס לחיינו לפני מספר שנים וכבר הספיק לסחוף אחריו לא מעט משתמשים קבועים. מדובר על ספין אוף של ספינת הדגל, משחק הדגל של אקס בוקס. מדובר על אחד ממשחקי המרוצים הטובים ביותר שראינו בשנים האחרונות. היתרון במשחק החדש הוא מגוון רחב של מפות חדשות, איכות תמונה מדהימה, פסטיבלים, ועוד רכיבים שפשוט מתחברים יחד ויוצרים הרמוניה מושלמת עבור המשתמש. המשחק מיועד לחובבי ספורט מוטורי וגם לכל מי שאוהב משחקי וידאו באיכות גבוהה. המשחק מיועד לאקס בוקס, אך יש גם גרסאות למשחק ולסוני.

מסקנות

אחרי שמצאנו את חמשת המשחקים המובילים לשנת 2021 בעינינו אנחנו רוצים להסתכל רגע על הכלל. יש היום אלפי משחקים חדשים שיוצאים בשנה, בין אם מדובר על משחקים שאנחנו לא מכירים בכלל והם מתאימים למחשב או לטלפון הנייד, ובין אם מדובר על משחקי קונסולות חדשות. לא פשוט לנווט בין כל המשחקים שיוצאים בשוק. הסקירה שלנו הייתה בהתבסס על אהדת הקהל, הז’אנרים המובילים ביותר ועוד. אחד המשחקים שלא נכנס לרשימה אך בעינינו צריך להיות בראשה הוא פיפא. אין ספק שמי שחובב ספורט לא ירצה לפסוח על האפשרות שהמשחק יהיה לו על הקונסולה. 

שימו לב, סוני 5 יצא לא מזמן לחנויות וכבר הושק בארץ. המחיר שלו עדיין גבוה ולכן החלטנו לרכז משחקים שיכולים להתאים גם לסוני 5 וגם לדגם הישן. אם אתם מחפשים משחקים חדשים עבור סוני 5 עליכם גם לדעת שהמחירים יהיו בהתאם. כדי להשיג את המחיר הנמוך ביותר אנחנו ממליצים לכם לרכוש דרך החנות האמריקאית שכן החנות הישראלית תהיה בהכרח עם מחיר גבוה יותר. המחירים של משחקי הקונסולה יהיו בטווח של ה-70$, לעיתים יותר ולעיתים פחות.