דף הבית » מה מסתתר מאחורי האפליקציה שמשגעת את עולם המכירות – הכירו את ספין טו ווין
תוכן שיווקי

מה מסתתר מאחורי האפליקציה שמשגעת את עולם המכירות – הכירו את ספין טו ווין

קרדיט צילום 'ספין טו ווין'

ספין טו ווין הינה אפליקציה חכמה וייחודית, המאפשרת לבעלי עסקים למנף את המכירות בעסק – כמעט בלי השקעה כספית

יניב הוכנר

חברת ATN Israel הינה חברה יזמית בינלאומית העומדת מאחורי הפיתוח של אפליקציית ‘ספין טו ווין’ המיועדת לבעלי עסקים, בתוספת אתרי ניהול שונים הנלווים לזכיינים המשתמשים באפליקציה. הכל התחיל בעבר הרחוק כשהיזמים המנהלים את חברת ATN Israel היו מושקעים בעצמם בענף המסעדות, ענף שכידוע מצריך כל הזמן להגדיל ולהרחיב את היקפי המכירות, ומחייב מאמץ קבוע בכדי להביא את המסעדה למצב שבכל יום יש קהל לקוחות משמעותי. ההתמודדות הבלתי פוסקת בהבאת לקוחות הביאה את היזמים לעשות מחקר מקיף מאוד בכל הנושא שקשור לעולם המיתוג והשיווק, וליישם את המסקנות בשטח עד אשר הם הצליחו לחולל מהפך אמיתי ולהביא את המסעדה לעמוסה בלקוחות. אישית אני לא בטוח שהשקעה בעולם המסעדות הינה השקעה כדאית, אבל מה שבטוח שזה היה הצעד הראשון שהביא לעולם את האפליקציה ‘ספין טו ווין’ ממשק המאגד בתוכו את כל העקרונות החשובים של עולם המכירות.

מנכ”ל ATN Israel מר עובדיה טופורוביץ מספר על מהפך של ממש שהם חוללו במסעדה, כשלהפתעתם המהפך הגיע לאו דווקא מהרחבת מעגל הלקוחות החדשים, אלא בעיקר מהפיכת לקוחות מקומיים ללקוחות קבועים ונאמנים. השימוש בעקרונות שונים המניעים לקוחות לחזור שוב ושוב דווקא אליך לבית העסק, הביא להיקף גדול של עסקאות בקופת המסעדה, וכפי שמסביר עובדיה טופורוביץ אין חשיבות לכמות הלקוחות שמגיעים אליך לעסק, אלא מה שקובע זה היקף וכמות העסקאות המתבצעות אצלך בעסק, ולדברי טופורוביץ הנתונים מוכיחים ש10% מהלקוחות הקבועים מייצרים 30% מהמחזור, מדובר לכל הדעות בנתון מטורף שאסור להתעלם ממנו.

השנים עברו ולאט לאט העולם הפך ליותר ויותר דיגיטלי, מה שהביא בסופו של דבר את היזמים של חברת ATN Israel למצוא את הדרך לקחת את עקרונות השיווק, ובצורה חכמה ואפקטיבית להפוך את הרעיונות לאפליקציה חכמה וישימה.

חברת ATN Israel ידועה כחברה המשקיעה אך ורק במיזמים יציבים מופחתי סיכון, כך שהם הבינו שעליהם להסתער על הרעיון, היות ומדובר באפליקציה המיועדת לקהל יעד נרחב ומוגדר מאוד, כשלמעשה רוב בעלי העסקים ברחבי העולם נואשים להניב יותר מכירות ויותר עסקאות, כשרובם מבינים כיום את הצורך בבניית מאגרי לקוחות דיגיטליים, ורגילים כבר לשלם הון עתק על פרסום והבטחות שונות למיתוג והגדלת היקף המכירות. כך שהפתרון החילופי של ספין טו ווין הינו הרבה יותר זול, ומצד שני הרבה יותר אפקטיבי וקל.

לדברי עובדיה טופורוביץ רוב הלקוחות כיום מוגדרים כלקוחות משוטטים, מה שאומר שבכל פעם הם יבצעו את הקניה במקום אחר. ולכן הפיכת לקוחות מזדמנים לקבועים תחולל מהפך אמיתי בעסק, וזאת במידה והבעלים מצליחים ללכוד אפילו רק 20/25 אחוז מהמשוטטים ולהפוך אותם ללקוחות קבועים, המגיעים 3/4 פעמים בשנה יותר מסתם לקוחות מזדמנים. וזה בדיוק מה שספין טו ווין עושה, בצורה זולה מאוד בעל העסק יכול ליצור מיקוד בלקוחות המזדמנים, ובאמצעות האפליקציה ואתרי הניהול מתאפשר לבעל העסק בצורה קלה להפוך את הלקוחות לקבועים. כשלמעשה מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות הפרסום היקרות, ומאפשר בתוך תקופה של כמה חודשים ליצור מאגר הרבה יותר גדול של לקוחות משלמים, שניתן בקלות להביא אותם שוב ושוב לבקר ולקנות אצלך בחנות.

האפליקציה של חברת ATN Israel דורגה על ידי ג’ון סמנטר כאחד הפלטפורמות הטובות ביותר שיצאו בשנים האחרונות, ומסייעים לבעלי עסקים הזקוקים להגדלה משמעותית בהיקף המכירות, ולדברי המנכ”ל מר עובדיה טופורוביץ בשנים הקרובות נראה יותר ויותר בעלי עסקים שעושים שימוש באפליקציות ובממשקים כדוגמת ספין טו ווין.