דף הבית » קידום אתרים בחו"ל: טיפים להשגת חשיפה גלובלית מקסימלית במסחר אלקטרוני
תוכן שיווקי

קידום אתרים בחו”ל: טיפים להשגת חשיפה גלובלית מקסימלית במסחר אלקטרוני

קרדיט לתמונות PIXABAY

אם זיהיתם את השוק הפוטנציאלי שלכם בחו”ל, הצעד הבא הוא נוכחות מקוונת בפני הקהל שלכם במדינה בה יש לכם לקוחות פוטנציאליים, כדי להצליח להמיר את הגולשים המתעניינים ללקוחות משלמים. לשם כך יש לבנות חנות מקוונת בינלאומית עם  אסטרטגיה חזקה של קידום אתרים בחו”ל . עם כיסוי כל הנקודות במדריך זה, תתחילו להבחין בעלייה משמעותית במספר הלקוחות הבינלאומיים שמגלים את המותג שלכם באמצעות מנוע החיפוש המועדף עליהם, ובסופו של דבר יקנו את המוצרים שלכם. המשיכו לקרוא על מנת להבין את היתרונות של קידום אתרים בינלאומי עם טיפים חשובים לקידום אתרים שיעזרו לכם להגיע לקהל הגלובלי שלכם, לבסס מוניטין של מותג בינלאומי, ולהגביר את המכירות הבינלאומיות שלכם.

שימוש בכתובות URL רב לשוניות

אם, למשל, קהל היעד שלכם נמצא ברוסיה, אתם צריכים להפעיל תוכנית קידום אתרים ברוסית. לשם כך, יש להשתמש בכתובות אתרים עם סיומת ru לגרסת השפה של האתר. על מנת לוודא שהאתר ידידותי למנועי חיפוש, השימוש באותות HTML יסייע לסורקים של גוגל להבין את האתר הבינלאומי שלכם באמצעות תגי hreflang. התיוג הנכון יאפשר לסורקים של גוגל להציג את גרסת השפה הנכונה בהתבסס על מיקומו הגיאוגרפי של המשתמש. קיום תגים חוזרים עבור כל עמוד חיוני כדי שהם יעבדו כמתוכנן, אז אל תשכחו!

כתובת ה-URL הנכונה משפיעה על נראות האתר בתוצאות החיפוש

בעלי מקצוע שיודעים איך לקדם אתר, מקפידים על ההנחיות של גוגל, לפיהן אם מתבצע שימוש בכתובות URL שונות עבור כל גרסת שפה של דף, הסורקים של גוגל מקבלים איתות ברור, שקובע את המיקום והרלוונטיות של האתר בהשוואה לאתרים אחרים באותה מדינה.

כלומר, עם אימוץ כתובת האתר המותאמת, המותג שלכם יוכל להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש ספציפיים למדינה ברחבי העולם.

קידום אתרים בחו”ל עם דומיינים בינלאומיים

דומיין בינלאומי הוא כתובת URL הספציפית לאותה מדינה או אזור. יש להשתמש בדומיינים אלו על מנת לספק את חווית הקנייה המקומית הטובה ביותר עבור מדינת היעד, שכן לאחר מכן ניתן יהיה להגדיר את האתר לשפה ולמטבע המקומיים ולהציע אפשרויות תשלום שמתאימות לקהל היעד. סביר להניח שאתם יודעים מה זה קידום אורגני וכמה הוא חשוב להשגת תוצאות טבעיות של גולשים שבוחרים את האתר שלכם על פני אתרים אחרים. אבל לפני שתתחילו לתכנן את אסטרטגיית התוכן לאתר הבינלאומי שלכם, חשוב לבחור את מבנה הדומיין הבינלאומי המתאים לעסק המסחר האלקטרוני שלכם, על מנת להתאים את תצוגת החנות המקוונת שלכם לקונים בינלאומיים.

אסטרטגיית הפניות 31

יש להקפיד תמיד על יישום אסטרטגיית הפניות 301 לפני המעבר לדומיין הספציפי למדינה בה אתם מתכננים את תהליך קידום האתר שלכם. התנהלות זו מסייעת להעביר את הדירוג ואת סמכות האתר למיקום החדש, כך שלא תצטרכו להתחיל מחדש, מה שיעזור ל-SEO הבינלאומי שלכם באתר החדש, מהיום הראשון של ההשקה.

מחקר מילות מפתח בינלאומי

אסטרטגיית קידום אתרים בחו”ל צריכה להתבצע על ידי מומחה בתחום שדובר את השפה הבינלאומית כשפת אם, על מנת לוודא שמילות המפתח הנבחרות מותאמות בצורה נכונה לקהל היעד שלכם. אי אפשר פשוט להשתמש ב-Google Translate או בכל כלי תרגום מכונה אחר. כלי התרגום האלה לא יכולים להתייחס לתרבות המקומית, או לדרך שבה אנשים מקומיים מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם, ותרגומי מכונות מילוליים גם אינם לוקחים בחשבון ניבים מקומיים או ניואנסים לשוניים אחרים.

תוכן האתר צריך להיות כתוב בשפה המדוברת המקומית

המילה ‘מכונית’, למשל, מתורגמת ל’קוצ’ה’ בספרדית, אבל ‘קארו’ בספרדית באמריקה הלטינית, ‘קונצ’ו’ בדומיניקנית, ו’מקינה’ בקובנית, כך שהטעויות הלשוניות עלולות להיות מביכות ולשדר חוסר רצינות עסקית. לכן ההמלצה של סוכנויות קידום אתרים היא להשתמש במומחי קידום אתרים שדוברים את השפה במדינת היעד בה מתבצע התהליך, כשפת אם. העדיפות היא לאיש מקצוע שיש לו ניסיון עשיר במחקר מילות מפתח רב לשוני, כך שיוכל להבין היטב את כל המורכבויות הכרוכות במחקר מילות מפתח מקומי כדי ליצור את מילות המפתח והביטויים האופטימליים. בגישה זו, תוכלו למקד את התוכן באתר על מנת למקסם את תהליך קידום אתרים בארצות הברית או בכל מדינה אחרת אליה אתם מכוונים, עם תוכן שמותאם היטב לקהל היעד במדינה זו.

יצירת התוכן לחנות המקוונת

בהתרחבות עסקית בינלאומית, יש לתקשר עם הקהל הגלובלי בשפת האם שלו ובהתאמת תוכן כדי להניע המרות ומכירות גלובליות חשובות כל כך. לכן יש להקפיד לחקור את ההבדלים בשפה ובתרבות כדי למנוע טעויות מביכות, כדי לעזור ללקוחות להבין את התוכן, ולסייע למנועי החיפוש לקבוע את שפת התוכן של האתר. ברוב התרבויות, אנשים מעוניינים לבצע קניות מקוונות בקלות ובשפה שלהם, מה שחשוב במיוחד כאשר קונים מוצר ממדינה אחרת, מכיוון שהתנהלות זו מבססת את האמון באתר ובמוצרים, מה שיסייע להגברת הסיכויים לבצע מכירות, בהשוואה למצב בו האתר אינו מותאם היטב לקהל במדינה, בהיבט של התוכן. עם השקעה ביצירת תוכן בעמודי חנות המסחר האלקטרוני (תיאורי מוצרים, עמודי קטגוריות, ביקורות, מאמרים רלוונטיים, הודעות לתקשורת, דפי עגלת קניות/צ’ק-אאוט) ניתן להבדיל את המותג שלכם מהמתחרים. קידום אתרים בחו”ל בשיטה זו תוביל להגעה לנתח שוק גדול ולדירוגים טובים במנועי החיפוש, לצד בניית האמון עם הקהל החדש מההתחלה.