דף הבית » עסקת ענק לאנויז'ן מדיקל: מדווחת על מכירה של 24 מערכות ENvue® לרשת בתי החולים Sentara הכוללת 12 בתי חולים
עסקים

עסקת ענק לאנויז’ן מדיקל: מדווחת על מכירה של 24 מערכות ENvue® לרשת בתי החולים Sentara הכוללת 12 בתי חולים

ד"ר דורון בסר, מנכ"ל אנויז'ן מדיקל (קרדיט: אנויז'ן מדיקל)

ד”ר דורון בסר מנכ”ל החברה: “אנו זוכים לעניין גובר במערכות החברה מרגע פרסום אזהרת ה-Recall למוצר המתחרה המוביל של Avanos.”

החברה צופה למכור אלפי צינורות הזנה לרשת בתי החולים מדי שנה;

לאחר עסקה זו תפעל החברה ב-56 בתי חולים בארה”ב;

מאז דיווח ה-FDA על ריקול (Recall) למוצר המתחרה של Avanos Medical בחודש מאי 2022 קיבלה אנויז’ן הזמנות מ-35 בתי חולים בארה”ב;

2 באפריל, 2023 – חברת אנויז’ן מדיקל, המשווקת ומוכרת מערכות ניווט אלקטרומגנטיות מתקדמות המסייעות לצוות הרפואי המטפל בהחדרת צינור הזנה תוך גופי באופן יעיל ובטוח המונע סיכונים וסיבוכים רפואיים, מדווחת כי רשת בתי החולים Sentara, המפעילה 12 בתי חולים בוירג’יניה וצפון מזרח קרוליינה בארה”ב, תרכוש מהחברה 24 מערכות ENvue ומוצרים מתכלים (זונדות) מדי שנה, על פי הזמנות רכש שיסופקו לחברה.

רשת Sentara החליטה להטמיע את מערכות ה-ENvue של אנויז’ן באופן בלעדי בבתי החולים שהיא מפעילה, וזאת לאחר תקופת מבחן שערכה למערכת. מערכת ה-ENvue של אנויז’ן תחליף את מערכות ה-CORTRAK של חברות Avanos שהיו בשימוש בבתי החולים.

בחודש מאי 2022 דיווחה אנויז’ן כי ה-FDA פירסם הודעה על ביצוע Recall בדרגת Class 1 למוצר המתחרה Cortrak 2 Enteral Access System של חברת Avanos. לפי הפרסום של ה-FDA, השימוש במוצר המתחרה הביא לדיווחים על עשרות מקרים של פציעות ואף ל-23 מקרי מוות כתוצאה מהחדרה שגויה של צינורות הזנה. יצוין כי מאז החלטת ה-FDA ל-Recall למוצר המתחרה, קיבלה אנויז’ן בקשות להזמנת מערכות מ-35 בתי חולים.

רשת בתי החולים Sentara מעסיקה כ-30 אלף אנשי רפואה, ודורגה על-ידי מגזין Watson Health ברשימת 15 מערכות הבריאות המובילות בארה”ב.

מערכת ה-ENvue המאושרת לשימוש מצד ה-FDA משנת 2019, מבוססת על טכנולוגיית ניווט אלקטרומגנטית המסייעת לצוות המטפל בהחדרת צינור ההזנה למערכת העיכול של המטופל, תוך תצוגת המיקום המדויק של צינור ההזנה על גבי מסך. למערכת יתרונות רבים על פני השיטה הנפוצה כיום של החדרת צינור ה”זונדה” דרך האף או הפה, המתבצעת בצורה עיוורת ללא ניווט, ובהסתמכות בלעדית על מיומנות הצוות המטפל. כ-33 מיליון זונדות מוחדרות למטופלים בכל שנה ברחבי העולם. מאחר ולא קיימות מערכות הנחייה המסייעות לצוות המטפל בבתי החולים, למעלה מ-1.5 מיליון זונדות בשנה (כ-5%) לא מוחדרות למערכת העיכול אלא לריאה, דבר היכול להוביל לזיהום ומקרי מוות.

ד”ר דורון בסר מנכ”ל אנויז’ן מדיקל: “אנו מדווחים על עסקת ענק והחלטה למכירת 24 מערכות לרשת Senatra, אחת מרשתות הבריאות המובילות בארה”ב, המפעילה 12 בתי חולים. אנויז’ן מביאה בשורה משמעותית לשוק הרפואי והביטוחי בארה”ב. אנו זוכים לעניין גובר במערכות החברה מרגע פרסום אזהרת ה-Recall למוצר המתחרה המוביל של Avanos. בתי החולים בהם אנו פועלים כבר היום מהווים פלטפורמה משמעותית להפצת היתרון המשמעותי שאנויז’ן מביאה לשוק.”

אודות אנויז’ן מדיקל

אנויז’ן מדיקל נוסדה בשנת 2017 ע”י דורון בסר ושי צוקר, והינה חברה העוסקת בתחום המחקר והפיתוח, הייצור והשיווק של מכשור רפואי בתחום ההזנה התוך גופית. אנויז’ן הינה מובילה בתחום ההזנה התוך גופית, המבוססת על מכשור טכנולוגי לניווט אלקטרומגנטי המסייע לצוות המטפל בהחדרת צינור ההזנה למערכת העיכול של המטופל, תוך תצוגת מיפוי ומיקום מדויק של צינור ההזנה על גבי מסך.