דף הבית » נוסעים לטייל בחג הפסח? חובבי קמפינג? יוצרי תוכן בשטח? הכירו את תחנות הכוח הניידות של מותג EcoFlow מבית בנדא מגנטיק, המחליפות את הגנרטורים הכבדים והרועשים
גאדג'טים

נוסעים לטייל בחג הפסח? חובבי קמפינג? יוצרי תוכן בשטח? הכירו את תחנות הכוח הניידות של מותג EcoFlow מבית בנדא מגנטיק, המחליפות את הגנרטורים הכבדים והרועשים

צילום יח"צ

האביב וחג הפסח מעבר לפינה, וחברת בנדא מגנטיק פותחת את עונת הטיולים עם מותג תחנות הכוח הניידות EcoFlow, המספקות זרם חשמל בכל מקום ובכל מצב, עם שקעי USB, USB-C ושקעי חשמל ביתיים להפעלת ציוד חשמלי מבלי להתחבר לנקודת חשמל קבועה. בעוד שגנרטורים זקוקים לדלק, מייצרים רעש חזק וכבדים לנשיאה, תחנות הכוח הניידות של EcoFlow פועלות בשקט מופתי בדומה לסוללות גיבוי לטלפונים, ואינן דורשות דלק או חומרים אחרים להפעלתן. לפני היציאה לשטח יש להטעין את תחנות הכוח בבית או בזמן הנסיעה ברכב, ותחנת הכוח תהיה זמינה לפעולה בכל רגע ובכל תנאי שטח.

מלבד דגמים שונים של תחנות כוח, חברת בנדא מגנטיק מציעה גם שלל אביזרים ותוספות להשלמת חווית השטח והטיולים: פאנל סולארי המטעין את תחנת הכוח מאנרגיית השמש, סוללה נוספת להארכת זמן העבודה, תיק לנשיאה ושמירה על התחנה ועוד.

לתחנות הכוח של EcoFlow עוצמה אדירה ויכולות לספק שעות ארוכות של פעולה, בהתאם לכמות המכשירים המחוברים והספקם. כך למשל, תחנת הכוח הבסיסית EcoFlow River מסוגלת להטעין 21 פעמים סוללה של אייפון, להפעיל עד שלוש שעות מקרן בהספק של 65W, מכשירי סיפאפ (מחוללי חמצן) בהספק של 40W עד ל-10 שעות, תאורות בהספקים שונים – עד 25 שעות עבודה, טלוויזיה בהספק של 100W – עד ל-4 שעות.

תחנת הכוח המקצועית והמתקדמת EcoFlow Pro כוללת סוללה בקיבולת גדולה יותר של 720Wh לעומת 288Wh בדגם הרגיל, מה שמאפשר 58 סבבי טעינה של אייפון, 10 סבבי טעינה לסוללות הרחפן, הפעלת מקרן בהספק של 65W למשך 7.5 שעות, הפעלת מקרר בהספק של 1500W עד ל-8 שעות ותאורה בהספק של 10W למשך 64 שעות. דגמים נוספים בעלי קיבולת סוללה גדולה יותר זמינים לרכישה בחנויות ובאתרי הסחר.

טעינת תחנות הכוח מתבצעת בצורה מהירה הודות לתקן X-Stream המאפשר 80% טעינה בתוך שעה אחת בלבד. בנוסף, ניתן להטעין את התחנה ברכב באמצעות שקע 12V או דרך פאנל סולארי המטעין את התחנה תוך מספר שעות. לכל תחנות הכוח מערכות הגנה ובטיחות BMS, הגנת מתח יתר, הגנת עומס יתר, הגנה מפני טמפרטורת יתר, הגנה מפני קצר חשמלי, הגנה מפני טמפרטורה נמוכה, הגנה מפני מתח נמוך והגנה מפני זרם יתר.

תחנת כוח River – מחיר מומלץ לצרכן: 1,790 ש”ח

תחנת כוח River Pro – מחיר מומלץ לצרכן: 3,290 ש”ח

לכל תחנות הכוח והאביזרים שנת אחריות המוענקת על ידי היבואן הרשמי בנדא מגנטיק. תחנות הכוח של EcoFlow זמינות לרכישה ברשתות החשמל המורשות כגון KSP, עזריאלי ועוד.

אודות בנדא מגנטיק

חברת Benda היא הנציגה הרשמית בישראל של מותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם: Western-Digital, TP-link, SanDisk, XBOX, Logitech ,Razer ועוד. החברה מפיצה מגוון מוצרים חדשניים ואיכותיים מתחומי הטכנולוגיה ה-IT, התקשורת, הגיימינג והציוד ההיקפי בתחום המחשוב והאבטחה.

מאז החלה את פעילותה בשנת 1982, בהובלת המייסד ונשיא החברה מרדכי בן-דוד והמנכ”ל אריאל אמור, בנדא מגנטיק צברה מוניטין, הן במגזר העסקי והן הפרטי, כמפיצה של מוצרים המאופיינים בחדשנות טכנולוגית, אמינות, איכות גבוהה ושירות לקוחות מהמצטיינים בשוק. החברה מונה כיום כ-230 עובדים ומקום מושבה הוא בפארק העסקים בעמק חפר.