דף הבית » ADATA זכתה בשישה פרסי Red Dot לעיצוב
גאדג'טים

ADATA זכתה בשישה פרסי Red Dot לעיצוב

טאיפיי, טייוואן – 7 באפריל, 2022 – חברת ADATA, יצרנית מובילה של מודולי DRAM בעלי ביצועים גבוהים, כונני אחסון, אביזרים ניידים, מוצרי גיימינג ופתרונות טכנולוגיים, מכריזה היום כי היא זכתה בשישה פרסי עיצוב Red Dot לשנת 2022 עבור מצוינות בעיצוב מוצר. הזוכים בפרס כוללים את XPG CASTER ו-SLAYER  עבור זכרונות DDR5, עכברי XPG ALPHA ו-PRIMER וכונני SSD חיצוניים מסדרת ELITE SE920 ו-SE880.

“משלושה פרסים של Red Dot בשנה שעברה קפצנו לשישה פרסים השנה. ADATA שמה את הדגש החשוב שלה על עיצוב מוצר כהיבט מרכזי של חווית המשתמש”, אמר איבסן חן, מנהל השיווק ב-ADATA. “בין אם מדובר DRAM, עכברי גיימינג או כונני SSD חיצוניים, אנחנו לא רק מציעים למשתמשים את הביצועים והפונקציונליות שהם דורשים, אלא גם עיצוב תעשייתי הולם שמושך אותם ברמה הרגשית”.

פרס העיצוב Red Dot הוא פרס מוכר בכל העולם המוענק לחברות חדשניות ולמוצרים חדשניים, משבח את המצוינות בעיצוב ובסופו של דבר מציג את מגמות העיצוב של המחר. חבר מושבעים בינלאומי של מומחי עיצוב מעריך כל מוצר לגופו ומחליט לאיזה מוצר להעניק את פרס Red Dot.

XPG CASTER DDR5 DRAM

XPG CASTER DDR5 DRAM  תוכנן עבור גיימרים, שחקני ספורט אלקטרוני ואנשי מקצוע יצירתיים, ומספק ביצועים גבוהים במיוחד, ועוזר למשתמשים להשיג יותר, עם מהירות של עד 6400 MT/s וקצבי העברת נתונים של עד 7000 MT/s. בין אם מדובר במשחקים, בעיבוד תלת מימד או בעריכה חזותית אינטנסיבית, ה-CASTER מאפשר עבודה חלקה ויציבה וכמובן מהירה במיוחד. העיצוב של המוצר ממחיש את הביצועים הטכניים הגבוהים שלו, וגורם לזיכרון ה-DRAM הזה להיראות יוקרתי, חדשני ואיכותי, כמו גם את רוח המותג XPG.

המוצר יגיע במהלך השנה לישראל. טרם נקבע מחירו.

XPG SLAYER DDR5 DRAM

ה-XPG SLAYER DDR5 הוא מודול זיכרון דגל שמטרתו להביא ביצועים ברמה חדשה לגיימרים ולחובבים המשחקים במחשב גיימינג מקצועי. כמודול DRAM מהשורה הראשונה, הוא מציג מראה ותחושת פרימיום המבוססים על שני משטחי מתכת, אחד מבריק ואחד מט. המודול גם עושה שימוש בחריצים וקווים גיאומטריים מצטלבים ובמשטח משופע לתוספת אפקט חזותי מרשים.

עכבר גיימינג XPG PRIMER

ה-XPG PRIMER הוא עכבר גיימינג ששחקנים מתחילים יעריכו אותו. הוא מציע נוחות במהלך המשחקים הארוכים ביותר על ידי כיסוי PBT בעל מרקם נגד החלקה, עמיד לזיעה ונוח לאחיזה. יתרה מכך, יש לו את המשקל האידיאלי (98 גרם ± 5%) לתנועות מאוזנות ומדויקות לחלוטין.

המוצר זמין לרכישה בישראל. מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪

עכבר גיימינג XPG ALPHA

עכבר המשחקים XPG ALPHA הוא פרי פיתוח ומחקר ארגונומי שארך מספר שנים, והוא מציע צורת עיצוב תעשייתית חדשנית. ה-ALPHA פותח על בסיס נתונים שנאספו במשך שנתיים מ-“Project HEADSHOT” עטור הפרסים של XPG (כולל Red Dot Design, Taiwan Excellence, ו-Golden Pin). עכבר ALPHA מאופיין בקווי מתאר אסתטיים המאפשרים ארגונומיה מצוינת למשחק נוח ותמיכה בכף היד.

ADATA ELITE SE920 USB4 SSD

ה-ADATA SE920 הוא כונן SSD חיצוני מסוג USB4 מהדור הבא. USB4 מאפשר לו להשיג מהירויות קריאה וכתיבה של עד 4,000 MB/s עבור קצבי העברת נתונים מהירים פי ארבע מכונני USB3.2. מבחוץ, הכונן מתאפיין בעיצוב מינימליסטי דו-משטחי עם גימורים מנוגדים ואלמנטים עיצוביים פורצי דרך. הכונן כולל כיסוי עליון הזזה עם מנגנון שכאשר דוחפים אותו כלפי מעלה, הוא חושף פתח אוורור ומפעיל מאוורר מובנה לפיזור חום יעיל. החלקת הכיסוי כלפי מעלה מפעילה גם נורות LED. המכשיר מיועד ליוצרי תוכן בדרכים המחפשים קירור יעיל ועיצוב עדין אך אלגנטי.

המוצר יגיע במהלך השנה לישראל. טרם נקבע מחירו.

 ADATA ELITE SE880 SSD

ה-ELITE SE880 הוא כונן SSD חיצוני המשתמש בממשק USB 3.2 GEN2 X2 מהדור החדיש ביותר לקצבי העברת נתונים מהירים ויעילים. הוא מיועד לאנשי מקצוע הנמצאים בדרכים, ולכן בנוסף לביצועים מעולים, המכשיר עוצב תוך מתן דגש על גודל קומפקטי ומשקל קל עד לרמה של מארז אוזניות TWS ממוצע. העיצוב הנקי והמינימליסטי של המכשיר משדר מקצועיות, תחכום ושימושיות.

המוצר יגיע במהלך השנה לישראל. טרם נקבע מחירו.

###

אודות ADATA – מחדשים את העתיד

ADATA Technology הינה הספקית השנייה בגודלה בעולם לפיתוח וייצור מודולי זיכרון DRAM וכונני SSD, והיא מדורגת בין 25 המותגים הבינלאומיים המובילים מטייוואן, ומחזיקה בלמעלה מ-500 פטנטים הקשורים לזיכרון ואחסון. קווי המוצרים העיקריים של ADATA כוללים מודולי זיכרון, כונני פלאש מסוג USB, כרטיסי זיכרון, כונני SSD וכוננים קשיחים ניידים. עם מחויבות לספק חדשנות, איכות וביצועים, מוצרי ADATA זכו לשבחים ופרסים בינלאומיים, כולל iF Design, Red Dot Design, CES Innovation, Good Design, COMPUTEX Best Choice & Excellence Taiwan. למידע נוסף, בקרו באתר http://www.adata.com.