דף הבית » מאווררי תקרה למחסנים: נוחות ובטיחות
תוכן שיווקי

מאווררי תקרה למחסנים: נוחות ובטיחות

freepik

עובדים במסגרות תעשייתיות, כמו למשל במחסנים, מפעלים ומרכזי הפצה, נאלצים לעבוד רוב הזמן בתנאי טמפרטורות חמות שאינן נוחות וממש אינן בריאות. באזורים אלו, מיזוג אוויר עשוי שלא להיות פתרון הולם בשל הגודל העצום של מרכזים אלו וההוצאות הנלוות.

לכן, טמפרטורות מופרזות, יחד עם עומס אוויר, הן לרוב הנורמה וכתוצאה מכך העובדים נמצאים בסיכון והתפקוד שלהם יורד. למרבה המזל, מבחינת ההנהלה והעובדים, דפוס זרימת אוויר של מאווררי תקרה למחסנים חסכוני באנרגיה בנפח גבוה, ומשפיע באופן חיובי על בטיחות ונוחות העובדים.

שילוב מאווררי תקרה למחסנים עם מיזוג אוויר פירושו חיסכון משמעותי בחשמל

כאשר מיזוג אוויר אינו אופציה, מאווררי תקרה למחסנים משפרים את איכות האוויר ויוצרים השפעת קירור משמעותית. ובמרכזים שיש בהם מיזוג אוויר, המאווררים פועלים יחד עם המערכת עם תוצאה של חיסכון משמעותי באנרגיה באמצעות אפשרות העלאת נקודת ההגדרה של התרמוסטט במספר מעלות.

עובדים מחסנים מעידים על ההבדל בטמפרטורות הפנימיות עם הפעלת מאווררי תקרה למחסנים, במקום הצורך להתמודד עם חום מחניק בימי הקיץ הלוהטים. בהעדר פתרונות אוורור נאותים, לא ניתן לפתוח את דלתות המחסנים בשל בעיות אבטחה, והמשמעות היא זרימת אוויר מועטה מאוד במחסן.

פתרונות שאינם יעילים רק מחמירים את המצב

בזמנים החמים ביותר, עובדים צריכים לנקוט בפתרונות שונים לחבישת מעטפות קירור סביב ראשיהם וצווארם על מנת למנוע התחממות יתר. הצבת מאווררי רצפה אינה פתרון מכיוון שהמאווררים רק מפריעים לעבודה, עם פיזור ניירת, לכלוך ופסולת לכל עבר, וגם הנשימה אינה חוויה נעימה במקרים אלו.

מאווררי תקרה למחסנים מפיצים כמויות אדירות של אוויר עם הפעלת מעט אנרגיה והורדת הטמפרטורה והלחות תוך יצירת רוח קלה. מומלץ להשקיע במאווררים גדולים שמפנים שטח ניכר ברצפה, עם יתרונות של תנועת אוויר עקבית שמסייעת לעובדים לעבוד בנוחות במהלך חודשי הקיץ החמים.

וזה עוד לא הכול. מאווררי תקרה למחסנים מקדמים את בטיחות מקום העבודה בכמה אופנים חשובים אחרים. שימו לב:

כשהאוויר מגיע לכל פינות החלל התעשייתי, מאווררי תקרה למחסנים מסייעים לחסל עיבוי, מה שעלול לגרום לעתים קרובות לצמיחת נבגי עובש. תנועת האוויר שמסופקת על ידי מאווררים שפועלים במהירות גבוהה נמוכה, מונעת הצטברות של לחות על משטחים שעלולים להצטבר לעובד באמצעות המשך תנועת האוויר סביב מכונות ומלאי.

עיבוי יוצר גם סביבה שעלולה להיות מסוכנת לעובדים, ולהוביל אותם להגיש תביעות פיצויים רבות נגד המעסיקים, בעקבות החלקה על רצפות חלקות, תאונות שדווחו כגורם מוביל לפציעה במקום העבודה. ניתן להשתמש במאווררים גדולים על מנת להאיץ את זמני הייבוש.

בשורה התחתונה, היתרונות ברורים. עכשיו נשאר רק לבחור את המאוורר המתאים

מאווררי תקרה למחסנים מגיעים עם יתרונות ברורים רבים, כמו שיפור איכות האוויר ושיפור בטיחות העובדים ונוחותם לאורך כל השנה.

כאשר הם מותקנים בסביבה תעשייתית, כולם מרוויחים, מכיוון שכאשר לעובדים נוח, לא רק שהם בטוחים יותר, הם גם פרודוקטיביים יותר.