דף הבית » טלוויזיות חכמות מומלצות לשנת 2021
סקירות

טלוויזיות חכמות מומלצות לשנת 2021

טלוויזיות חכמות מומלצות לשנת 2021

חולים על כדורגל? רוצים לראות את הסרטים בנטפליקס באיכות של בית קולנוע? כדאי שתדעו לבחור היטב את סוג המסך אשר עומד להיות מותקן על הקיר שלכם. טלויזיה היא מוצר חובה בכל בית היום, בסופו של דבר אין מסך שמשרת אותנו בצורה נאמנה יותר מאשר מסך הטלוויזיה. עם כמה שמסכי הטלוויזיה פופולריים רבים לא יודעים את הבחירות המגוונות שיש לחברות להציע לכם. אז כמו שאתם חוקרים מפרט טכני של מכשיר נייד לפני שאתם רוכשים אותו ככה צריך להתייחס למסך הטלוויזיה.

מהו גודל המסך הרצוי?

מי אמר שהגודל לא קובע? לגודל המסך יש חשיבות מאוד גדולה אבל היא חייבת להתאים לחלל החדר. מסך גדול לאו דווקא יעשה את השירות הטוב ביותר, יש להתאים את גודל המסך בהתאם למרחק הצפייה. כאשר אתם יושבים מול המסך עליכם לראות שאתם לא מתאמצים כדי לצפות במסך, שכל המסך כולו נמצא בזווית נוחה וכך תדעו שהגודל של המסך נכון. ואם אין לכם אומדן מדויק הנה כמה דוגמאות:

כאשר המרחק ביניכם למסך הוא בין 1.4 עד כ-2 מטרים הגודל המומלץ הוא 32 אינץ’.

כאשר המרחק ביניכם למסך הוא בין כ-2 מטר עד 2.8 מטרים הגודל המומלץ יהיה 42 אינץ’ או 45 אינץ’.

כאשר המרחק ביניכם למסך הוא בין 2.8 מטר ועד 3.2 מטרים המרחק המומלץ הוא 50 אינץ’.

כאשר המרחק ביניכם למסך הוא בין 3.2 מטר ועד 4 מטר הגודל המומלץ הוא בין 60 ועד 65 אינץ’.

כאשר מדובר על מרחקים גדולים יותר עליכם לשקול את האפשרות לרכוש מסך הקרנה.

שימו לב שאתם בודקים את גודל המסך והתאמתו לחלל החדר מכל זוויות הישיבה.

  1. טלוויזיה של חברת LG דגם Smart webOS 4K

מי לא מכיר את חברת LG? חברה אשר לכולנו יש מוצרים שלה בבית ומעולם לא אכזבה אותנו. בשנת 2021 החליטה החברה להפתיע אותנו עם הדגם הזה. דגם זה נחשב למאוד פופולרי בארץ, עלותו רק 2,700 ש”ח והוא מגיע בגודל של 55 אינץ’. דגם זה זכה לביקורות ותשבחות רבות, היה גם המסך הנמכר ביותר באמזון ועוד. דגם זה הוא כמובן חכם, אפשרויות של שליטה במסך באמצעות תזוזת יד, חיבור לנטפליקס, איכות צפייה גבוהה בניגודיות מתאימה, תמונה חדה ועוד.

  1. טלוויזיה של חברת LG דגם OLEDG1P

דגם זה הוא חלק מסדרה מצליחה. הדגם של C1 הינו דגם זול יותר בסדרה. למסך זה יש ניגודיות ללא תחרות, זווית צפייה רחבה המתאימה לבתים עם אורחים רבים. כמו כן, יש לדגם זה עיצוב ייחודי ודק אשר מאוד ידידותי לצפיפות שיש בבתים היום. המידות שבהן מגיע המסך הן: 55 אינץ’, 65 אינץ’, 77 אינץ’. עם זאת, חשוב לציין שהטלוויזיה הזו נחשבת ליקרה, אך גם מאוד עמידה. אם אתם מחפשים השקעה לטווח ארוך זאת הבחירה הנכונה עבורכם.

  1. טלוויזיה של חברת Samsung דגם Crystal UHD

חברת סמסונג היא ללא ספק אחת החלוצות של עולם הטכנולוגיה בעשור האחרון. מבעד לטלפונים חכמים החברה מציעה גם מסכי טלוויזיה אשר יכולים להפוך את הצפייה השגרתית שלכם לחוויה חלומית. דגם זה מהווה לנו את הפיתרון המושלם, גם איכות צפייה גבוהה וגם נוחות מרבית מכל זוויות הצפייה על ידי הענקת ניגודיות מתאימה. גם מי שיושב בפינה יוכל לראות באופן ברור את המסך. מלבד לכך, לתמונה יש חדות מדויקת בהתאם לרזולוציה הנבחרת. הדגם נמכר במחיר נמוך של כ-2,600 ש”ח. עם זאת, החיסרון הוא שדגם זה מגיע בגודל של 65 אינץ’ בלבד.

  1. טלוויזיה של חברת TOSHIBA דגם 55u9750

אמנם שם הדגם לא כל כך מפתה, אבל אם ניכנס טיפה פנימה למפרט הטכני של המוצר נוכל לגלות שיש כאן אוצר.

דגם זה בעל תמונה חדה ללא השתקפות, הוא מתאים גם למקומות מוארים. דגם זה מאוד מתאים לעצלנים בנינו, תוכלו להפעיל כל דבר על ידי דיבור קולי, והממשק עצמו חכם ונוח. לדגם זה יש מערכת הפעלה של אנדרואיד אשר מעניק שירות סטרימינג של אמזון, נטפליקס ועוד. כמו כן, הדגם תומך 4K, יש לו חיבורים שונים ביניהם גם חיבור לווי פיי כמובן. אם אתם מחפשים דגם חכם אבל פשוט שעושה את העבודה כמו שצריך, זה הדגם עבורכם.

מהם הדגשים בבחירת טלוויזיה חכמה?

הדגש הראשון שיש לשים לב אליו הוא עד כמה המכשיר נוח לכם, משמע מהו הגודל הרצוי המתאים לחלל החדר שלכם. מבעד לכך, אנו רוצים לגשת לפרטים יותר טכניים אשר מאפיינים את איכות הרזולוציה, בהירות, ניגדויות, תמיכה של תקנים שונים וכן הלאה. 

מהי הטכנולוגיה הנכונה לנו? האם בחירת מסך OLED היא הבחירה הנכונה? עלינו למצוא איזו טכנולוגיה מציעה לנו את יחס הניגודיות הטוב ביותר בשוק. לכן, במקרים האלה היינו בוחרים דווקא במסך טלוויזיה מטכנולוגיית QLED. דגם זה מתאים לבתים שגם אור טבעי שמגיע מהחלון לא מפריע לצפייה. וחשוב לזכור, היום כמעט כל סרט דורש איכות של HD, אבל עם הזמן אנו קרבים לצפייה בתכנים אשר דורשים איכות צפייה של 4K, לכן לא נרצה להישאר מאחור ונבחר מסך תומך 4K HDR.

איזו חברה כדאי לבחור?

אחד הדברים הקריטיים שיש לשים עליו דגש הוא בחירת החברה אשר השיקה את מסך הטלוויזיה. אנו רוצים לבחור בחברות המובילות והמוכרות אשר מלבד לאיכות גבוהה, מציעות לנו אחריות מתאימה למסך אותו רכשנו בכל כך הרבה כסף. כדי להבטיח שאתם קונים מחברה אמינה עליכם לגשת לחנות אשר מוכרת ומקצועית בתחום הטכנולוגיה.