דף הבית » החברה היפנית שמשתלטת על הסייבר הישראלי: "מתגברים על האתגרים של 2023"
עסקים

החברה היפנית שמשתלטת על הסייבר הישראלי: “מתגברים על האתגרים של 2023”

קרדיט: יח"צ

ענקית הסייבר הבינלאומית, טרנד-מיקרו, שהכפילה את בסיסה הישראלי ב-2022 – חגגה את הצלחות השנה החולפת יחד עם לקוחותיה הסופיים (enterprise) וחשפה שיתופי פעולה שסייעו לחברות כמו מכבידנט ואיתורן להתגבר על איומי אבטחת המידע שחוו; בחברה רומזים: “השנה נגדל אף יותר”

היום (חמישי) כינסה ענקית הסייבר הבינלאומית, טרנד-מיקרו, ליום Fun Tech את שותפיה העסקיים המרכזיים במתחם הדרים איילנד בקריית גת. ביום של הפגנות וחסימות כבישים, הגיעו כ-80 שותפים עסקיים מהחשובים והמרכזיים במשק הישראלי.

ינון גולן. קרדיט: יח”צ

האירוע היווה סיכום שנת פעילות מוצלחת, בה התעצמה והתבססה החברה בישראל, בניצוחה של המנכ”לית רויטל אוחיון. “2023 נחשבת לשנה מאתגרת מבחינת הכלכלה והמעסיקים, אבל אנחנו מסיימים רבעון ראשון בהתרגשות, כשלמרות הכל 80% מהלקוחות אישרו את הפרויקטים המשותפים שלנו“, כך אמר ינון גולן, סמנכ”ל המכירות של Visual One.

טרנד מיקרו בישראל הכפילה את היקפי התעסוקה שלה בשנה האחרונה, והיא מספקת את מגוון פתרונות אבטחת הסייבר ללקוחות מכל תחומי החיים – החל ממשרדים ממשלתיים, דרך חברות צרכניות ועד תאגידי טכנולוגיה ענקיים. טרנד-מיקרו היא שם מוכר בעולם הסייבר, כחברה יפנית-אמריקאית בת 35 שנים, המונה למעלה מ-8,000 עובדים ברחבי העולם. החברה פועלת בישראל כמעט שני עשורים עם לקוחות בולטים, והשנה היא ביצעה קפיצה משמעותית במוכרות הציבורית שלה.

רותי אביאל. קרדיט צילום: ניר קנטור

מעבר לפינוקים וספא, באירוע חשפו לראשונה את שיתופי הפעולה הייחודיים עם החברות מכבידנט ואיתורן. נציגי אבטחת המידע של מכבידנט סיפרו כיצד הצליחו להתגבר על איומי הדלפות פרטים אישיים ונתוני עומק, ובכך לקיים הגנת מידע מלאה, בתקופה שבה נותני שירות רפואיים הפכו למוקדי איום מרכזיים. חברת איתורן, מהמרכזיות בעולם הרכב, מספרת כיצד השירות שמעניקה לה טרנד מיקרו סייע לה לבלוט מעל מתחריה, בזכות ההתמחות של חברת הסייבר בתחום טכנולוגיות התחבורה.

רותי אביאל, מנהלת השותפים בטרנד מיקרו: “הכפלנו את הצוות שלנו בשנה האחרונה, וזה ממש לא הסוף. מי מכם שלא יודע, בכנס העולמי האחרון של AWS בלאס ווגאס נבחרנו כשותף מוביל, שזו הרמה הכי גבוהה. זו גאווה גדולה להיות חלק מהמשפחה.”

שלומי ביטון. קרדיט: יח”צ

כמו גם, הציג שלומי ביטון, מנהל צוות Pre-Sale בטרנד מיקרו, לשותפים פלטפורמת CloudOne בגרסתה החדשנית ביותר, פלטפורמת הגנת סייבר ייחודית המספקת מענה נרחב למגוון אתגרי הסייבר בענן, וכך באופן די פשוט וכולל מצליחה להקל על הצורך באבטחת סייבר מקיפה ומלאה. “אתגרי הענן בלתי נגמרים, ואנחנו מצליחים להנגיש את הממשקים הפותרים אותם בצורה המיטבית”, כך ביטון.

המשתתפים בכנס קיבלו במתנה את האנטי-וירוס של טרנד-מיקרו למשך כשנה.