דף הבית » עמדת טעינה לרכב חשמלי כמה באמת חוסכים?
תוכן שיווקי

עמדת טעינה לרכב חשמלי כמה באמת חוסכים?

תמונה charging Israel

האם באמת ניתן לחסוך כסף?

מה בדיוק ניתן לעשות עם ועד הבית מציב כל מיני מכשולים לטעינה בחניה שלי?

אני לא מכיר כלל מה צריך לעשות התחום חדש מי נותן תשובות לכל לכל השאלות החשובות שצצו לי פתאום?

איך טוענים?

איזה עמדת טעינה לרכב חשמלי לקנות ובכלל מה כדאי ונכון לעשות אחרי שרכשתי רכב?

אל דאגה אנחנו ננסה לענות לכם על השאלות כאן.

על רכב הבנזין דיזל אנו יודעים הכל אם זה מחברים ואו ממוסכים.

אומנם הפרידה מרכב ממונע על דלק לא תהיה בבת אחת אלא בהדרגה ולכן חסר לנו המון מידע אנו לא יודעים כלום.

אבל אנחנו רואים שעד 2030 רוב הלקוחות שהזמינו רכב חשמלי יעדיפו אותו מאשר רכב אחר.

2022 כמות הרכבים תעלה 25 אלף מכוניות חדשות בשנה והמגמה הזו תמשיך לעלות ככל שאנחנו מתקרבים ל 2030.

כולנו בלי יוצא מן הכלל מודעים למצב משבר האקלים, אנחנו נהנים משתי העולמות גם תחושה שאנחנו רכשנו רכב חשמלי ועשינו טוב לסביבה כי המכונית החשמלית אינה מזהמת, אבל גם בגלל שאנחנו נחסוך כסף בעתיד. העדפת רכב חשמלי זהו הפתרון הנכון למרות כל חוסר המידע עליו.

אנחנו נהיה עדים לרכבים משומשים על בעירה פנימית שימשיכו לנסוע כמו שאנחנו זוכרים את הרכבים הישנים של רכבי אספנות, פשוט ככה אנחנו נסתכל עליהם לאחר שנקנה, כי העתיד כבר כאן.

בעת קניית רכב חשמלי עולות מספר שאלות איך טוענים את הרכב? איזה עמדה לרכוש? מה זה עמדה מהירה?

מה הכי נכון לעשות אחרי שקניתם רכב חשמלי.

הכי טוב להטעין דרך עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי רגילה בחניה לכם והיא נקראת ac.

עמדת טעינה מוסדית היא עמדת טעינה מהירה ונקראת dc אל תדאגו אין לכם סיכוי להתקין כזו בביתכם והיעוד שלה הוא לתת מענה מהיר לטעינה חד פעמית לרכב שנמצא בדרכים.

אנחנו טוענים את הרכב בבית שלנו בזמן שאנו ינים וזה הכי בריא לרכב יש להזמין חברה שעוסקת בתחום וזהו אל תסתבכו עם זה.

האם לקנות עמדת טעינה 11 קילו וואט או 22 זה ממש לא משנה באיזו עמדה תטעינו את הרכב בביתכם כי מי שקובע זה הרכב ולא המטען.

אלו חושבים שיש צורך להתאים זוהי טעות לכן יש לקנות או 11 או 22 וזהו.

אך אל תטעינו את הרכב בעמדת אטעינה לרכב חשמלי dc באופן קבוע בין כי זה מאיץ את הבלאי של הסוללה, אך אם אתם תקועים לפעמים פעמיים-שלוש בחודש ניתן להיכנס לעמדה כזו.

היא יכולה להטעין עד שעה את כל הסוללה כך שיש לה יתרון, במיוחד אם אתם בחופשה.

היום ישנה מפת טעינה גדולה ואין בעיה להטעין ברחבי הארץ גם אם אין לכם חניה פרטית..

אז מה כדאי לרכוש רכב חשמלי אם אינכם יכולים להטעין את הרכב בקרבת מקום?

הטענת רכב חשמלי ללא עמדת טעינה ביתית אצלכם מסרבלת את החוויה אתם תחוו אי נוחות.

לכן עדיף לחכות שיהיה לכם חניה בטאבו חניה פרטית.

עם הוועד מציב מכשולים על עמדת טעינה לרכב חשמלי.

ועד בבניין משותף מתחיל להתנגד להתקנה כזו של עמדת טעינה מה לעשות? מה החוק אומר?

התשובה:

כל עוד השימוש לשימוש סביר אבל הוא לא יכול להתנגד זה החוק והתקנות חד וחלק.

אבל התקנת עמדת טעינה בחניון מתחברת לחשמל הבניין לכן תצטרכו לקחת בחשבון להוסיף מונה חשמל ולשלם לוועד כסף כל חודש, אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה.

בעיה נעוצה בעתיד הרי לא כל הבניין יכול להתחבר אחרת יהיה עומס ואם לא יהיה ניהול עומסים המערכת של החשמל בבניין תקרוס חד משמעית.

פה מעלית עוצרת ואז לא היה חשמל באזור האזור הציבורי.

מה עושים ואיך מגדילים את רשת הטעינה בביתם משותפים?

צריך להגדיל את אספקת החשמל וזה עושים עם חברת טעינה שיש לה ניהול עומסים בבניין.

לכן יש ליצור קשר עם חברה טובה שנקראת “טעינה בישראל” שהיא נותנת את המענה הזה לוועד וללקוחות עבור עמדות טעינה לרכב חשמלי עם ניהול עומסים וחיוב לקוחות.

הרי הוועד לא יתחיל להתעסק עם כל דייר על חובות החשמל שלו בכל חודש.

איזו עמדת טעינה לרכב חשמלי אנו ממליצים לכם לרכוש?

אנו ממליצים לרכוש עמדת טעינה עם ספק או יבואן שנותן לך אחריות .

חובה לרכוש מחברה מוכרת אפילו את מחברה שמכירים עוד לפני.

כמו ניופאן, טלדור ועוד, כך שאנחנו יודעים שאם תהיה תקלה יש להם סוכנים יש להם טכנאים, מעבדות יוכלו לתקן את העמדה.

מאשר יבואן פרטי שאיננו יכול לתת מענה ופתרון או שבכלל העזרה שלו היא מוגבלת, בדקנו והפער למצדיק קניה כזו עדיך לשלם עוד כמה מאות של שקלים ולרכוש עמדה איכותית יותר.

כמה כסף אפשר לחסוך בטעינה לרכב חשמלי?

השימוש כזו משמעותית מאשר כל רכב אחר שתכירו יותר מידי זה יותר מבנזין חיסכון הוא כ 90% מעלות את הדלק בנוסף יש לחשוב על כך שהמחירים עבור הביטוח זהים ואין טיפולים כמעט לרכב.

הרכב אינו צורך טיפולים כמו החלפת פלגים פלטינות, שמן את הדברים הללו רכב חשמלי לא צריך .

אין צורך למלא מים ברדיאטור ועוד הפער משמעותי הוא משחרר אותנו מכל אחריות לרכב כמעט.

רכב ממונע בדלק עושה 1 ל 10 קילומטר לליטר עולה שבעה שקלים אז רכב חשמלי יעלה 15 אגורות לקילומטר כלומר שקל וחצי ל10 ק”מ, כך עולה שהחיבור לטעינה לבית עם עמדת טעינה זה מוזיל לכם את עלויות הרכב ב-700 שקל לחודש למי שנוסע לפחות 1200 קילומטר בחודש.

האם יש קרינה מסוכנת ברכב חשמלי?

יש קרינה וזהו קרינה לא מייננת הקרינה הזאת לא משחררת שום דבר בגופינו כמו שמגנט לא משפיע עלינו.

חוץ מזה עוצמה נמוכה יותר מאשר המיקרוגל שאנחנו מפעילים בבית שלנו ולכולנו יש כזה.

למיקרוגל יש לו הרבה יותר קרינה מאשר רכב כמו כן שבטח לרכב הזה עשו מיסוך ושמו גושי עופרת כדי לחסום את הקרינה אפילו הכי נמוכה שיש.

לכן אין עניין לחשוד מקרינה הנפלטת מהרכבים החשמליים.

הכתבה נכתבה בעזרת charging-israel.