דף הבית » 5 דברים שלא ידעתם שסוכנות שיווק דיגיטלי יכולה לעשות עבורכם
תוכן שיווקי

5 דברים שלא ידעתם שסוכנות שיווק דיגיטלי יכולה לעשות עבורכם

קרדיט תמונה FREEPIK

אולי לא ידעתם, אבל יש כל כך הרבה דברים שבהם סוכנות לשיווק דיגיטלי יכולה לעזור לכם. מבחירת שם המותג ועד לפיתוח אסטרטגיה להחדרת מוצר חדש לשוק. כנסו וגלו יותר.

סוכנות לשיווק דיגיטלי עושה הרבה יותר מכתיבת מאמרים לבלוג או פרסום פוסט ברשת החברתית. בואו לגלות על השירותים המתקדמים שתוכלו לקבל לעסק מהחברות המובילות בתחום. בטח שמעתם שסוכנות שיווק דיגיטלי יכולה לסייע לכם בבניית המותג. אבל מה זה אומר בפועל? אולי אתם לא יודעים בדיוק מה סוכנות מהסוג הזה עושה, וזה בסדר – תעשיית השיווק היא תעשייה דינמית, אך אם יש לכם מוצרים או שירותים שאתם רוצים להציע, מסרים שאתם רוצים להעביר, סקרים שאתם רוצים לערוך או לגייס תרומות, כדאי שתמשיכו לקרוא.  

בשורות הבאות נפרט 5 דברים שאולי לא ידעתם שסוכנות שיווק דיגיטלי יכולה לעשות עבורכם. כמה מהם אולי נראים ברורים מאליהם, ואחרים עשויים להפתיע אתכם.

שנתחיל? 

מה עושה סוכנות שיווק דיגיטלי?

סוכנות שיווק דיגיטלי עוזרת לעסקים לקחת את המוצרים והשירותים שלהם לשלב הבא על ידי הבאתם לרשת. המטרה היא לייעל את המותג שלכם, וזה לא משנה מה אתם מציעים, מוכרים או יוצרים. ההנחה היא, שלכל עסק או ארגון יש נישה, ולנישה יש קהל שצריך לדעת עליהם. חברות השיווק מסייעות בבניית מודעות למותג סביב המוצרים שהוא מציע ומגיעות עם המסרים הרלוונטיים ישירות אל קהלי היעד שלו.

איך עושים את זה?

לפי מאמר שפורסם לאחרונה בפורבס, 82% ממשתמשי הסמארטפונים מחפשים באינטרנט את מה שהם עומדים לקנות. זה אומר שאם אין לכם הרבה נוכחות מקוונת, ייתכן שאתם מפסיד 82% מהפעילות העסקית הפוטנציאלית שלכם. כשאתם שוכרים סוכנות שיווק דיגיטלי, היא תפעל להמיר את 82% הלקוחות הפוטנציאליים שיכולים להיות לכם. היא תסייע בהטבעת חותם בזירה הדיגיטלית ובדריסת רגל ראויה שתוביל את המותג שלכם למרכז הבמה ותפעל להבליט אתכם ביחס למתחרים. ניתן לעשות זאת במגוון דרכים, העיקריות שבהן כוללות עיצוב אתרים אינטליגנטי, מיתוג העסק ובניית אסטרטגיות תוכן חדשניות שיוצרות את הסטנדרטים המובילים בתעשייה שבה העסק פועל.

5 דברים שאולי לא חשבתם לבקש מסוכנות השיווק הדיגיטלי שלכם

  1. בחירת השם של המותג או המוצר

דמיינו את זה: אתם הבעלים של סטארט-אפ, ויש לכם את המודל העסקי המושלם, הצוות שמבצע אותו והתמיכה שתגבה אותו. הדבר היחיד הוא שאתם לא יודעים איך לקרוא לזה, ואתם בהחלט לא יודעים איך לספר לעולם על מה שהוא עושה. סוכנויות שיווק דיגיטלי בונות את המותג שלכם כך שזה לא סתם עוד מוצר, זה אורח חיים, כי בעולם של היום, מותגים הם הרבה יותר מסתם מה שהם מוכרים.  תפקיד הסוכנות היא לייצג את תרבות המותג שלכם באמצעות אסטרטגיות שיווק חברתי ייחודיות, עיצוב לוגו דינמי ותוכן SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) שדוחף את העסק להצלחה. בין אם זה לראות את שם המותג שלכם בראש התוצאות של גוגל או להגדיל את המכירות הרבה מעבר למתחרים שלכם, האסטרטגיות היעילות שבהן משתמשות סוכנויות השיווק יבנו את העסק ואת הצלחתו. המטרה היא להפוך את המותג שלכם לייחודי לשוק שבו אתם פועלים, כך שברגע שאנשים ישמעו את שמכם או יראו את הלוגו שלכם, הם יבינו בדיוק במה מדובר.

  1. בדיקות נתונים על עיצוב ופיתוח מוצר חדש – מהרעיון ועד להחדרתו לשוק וניהול המותג

עוד לפני שהמוצר שלכם יוצא לשוק, חשוב לבדוק אילו אסטרטגיות עובדות הכי טוב, וכיצד ניתן  לפתח אותן עוד יותר. מחיזוק המדיה החברתית ועד לניטור שיעור הקליקים האורגניים שלכם, יש הרבה בדיקות מקדימות שחברת השיווק יכולה לבצע בנוסף להערכות שלאחר ההשקה.

בין אם זה לבדוק כמה משתמשים ייחודיים מעורבים בפוסטים החברתיים שלכם או מעקב אחר מי מסתכל על מה באתר שלכם, יש הרבה פרמטרים שצריך לעקוב אחריהם לצורך ניהול קידום האתר של העסק והתאמתו לאלגוריתמי הדירוג שמתחדשים בגוגל חדשות לבקרים.

  1. שמירה על נוכחות דיגיטלית

זה שגוגל אוהבת את האתר שלכם, לא אומר שהאהבה תימשך לנצח. גוגל עדכנה ומשנה לעתים קרובות את אלגוריתמי החיפוש כדי לעמוד בסטנדרטים חדשים. סוכנות השיווק הדיגיטלית שלכם צריכה לעקוב באופן תדיר אחר השינויים והעדכונים הללו, כך שהרומן של האתר עם גוגל יישאר במסלול. אחרי הכל, כל מערכת יחסים זקוקה לתחזוקה שוטפת ותשומת לב.

בנוסף לשינויים של גוגל חשוב מאוד לדעת שמערכת גוגל בודקת גם את מהירות טעינת האתר שלכם וע”פ מהירות הטעינה האתר, האתר שלכם נמדד אצל גוגל. איך מהירות טעינת האתר  משפיעה על קידום האתר שלכם.

  1. בניית קמפיין פרסום בתשלום שמייצר נראות מתמשכת והחזר השקעה

אתר מדהים לא מספיק כדי לייצר הצלחה לאורך זמן. פרסום בתשלום בגוגל ובפלטפורמות השונות של המדיה החברתית יעלה את החזר ההשקעה שלכם (ROI) ויבטיח שלא תיפלו חזרה לעמוד השני, השלישי ואפילו הרביעי של החיפוש בגוגל. השאיפה היא להגיע להחזר שיווקי ביחס של 5:1. יחס זה שומר על המותג שלכם גלוי ויכול לעזור לכם להגיע לקהלים שלא חשבתם שנמצאים בהישג ידכם.

  1. שותפות ארוכת טווח בהצלחת המותג

סוכנות שיווק דיגיטלית לא רק בונה את המותג שלכם, מתכננת אסטרטגיה של המטרות שלכם ומקדמת את האתר. סוכנויות מצליחות מתגאות בשותפות לטווח ארוך עם חברות וארגונים שממשיכים לעבוד איתן שנים רבות. עם שירותי תמיכה שוטפים כמו בלוגים SEO, אסטרטגיות שיווק במדיה החברתית ועדכוני אתרים תכופים, יש הרבה תירוצים להמשיך להסתובב במשרדי הסוכנות. 

רגע לפני שנסיים חשוב לנו להיות כנים,

זה לא סוד שתעשיית הדיגיטל ממשיכה להתפתח, וגם עולם השיווק לא מפסיק להתרחב ולהשתנות בקצב מהיר. כשאתם מחפשים סוכנות לשיווק בדיגיטל, חיוני שתבחרו בסוכנות שתמיד נשארת בטופ – עוקבת אחר כל התפתחות, מתחדשת ולא מפסיקה להתקדם עם התעשייה. חפשו סוכנות שמצויה בהסתגלות מתמדת וזכרו, שלא מדובר ברצון, אלא בצורך.