דף הבית » צמיד כושר, ערכת טיפוח לגבר ומסך מחשב קבוצת המילטון משיקה בישראל מוצרי אקו חדשים מבית שיאומי
עסקים

צמיד כושר, ערכת טיפוח לגבר ומסך מחשב קבוצת המילטון משיקה בישראל מוצרי אקו חדשים מבית שיאומי

מכונת גילוח. קרדיט: יח"צ שיאומי

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, מכריזה על השקת שלושה מוצרי אקו חדשים, ביניהם צמיד כושר חכם, מסך מוניטור לסביבת עבודה מרובת משימות וערכת טיפוח רב תכליתית לגבר. שלושת המוצרים החדשים מתווספים לרשימת מוצרי אקו שמציעה שיאומי ביחד עם חווית שימוש במחירים משתלמים במיוחד.

צמיד כושר חכם דגם – Redmi Smart Band 2 הדור החדש של צמיד הכושר של תת המותג Redmi, מתקדם יותר, עם מסך מגע קפסטיבי TFT בגודל 1.47 אינצ’ צבעוני מצופה זכוכית וציפוי מיוחד למניעת טביעות אצבע. עם למעלה מ-100 רקעים לבחירה ותמיכה מלאה בשפה העברית. מאובזר בחיישני תאוצה, מד דופק PPG מתקדם ומשופר וכולל גם חיישן מד חמצן בדם SPO2 . תומך ב-30+ מצבי ספורט: ריצת חוץ, הליכה, סגנון חופשי, צעדה רגלית, רכיבה על אופניים, חבל קפיצה, פילאטיס, ריקוד, גלישת סקי, אימוני כוח ועוד.. הצמיד עמיד במים עד 50 מטר ובעל סוללת ליתיום פולימר 210mAh מספיקה לעד כ- 14 ימי עבודה רצופים ללא טעינה. לצמיד יכולות ניטור דופק ושינה בדגש על שנת REM, שינה עמוקה או קלה.

מחיר: 169 שקלים

צמיד רדמי. קרדיט: יח”צ

מוניטור גיימינג קעור 30 אינצ’ דגם – Xiaomi Curved Gaming Monitor 30 אידיאלי למשחקים וסביבת עבודה מרובת משימות, ללא שוליים בצדדים ובחלקו העליון. בעל קצב ריענון גבוה מאד 200Hz ורזולוציה במסך רחב  2560*1080WFHD. מסך קעור ביחס עקמומיות R1800 המותאם לזווית הצפייה של העין האנושית ומעניק חווית צפייה ייחודית. תמיכה בטכנולוגיית AMD FreeSyncTM Premium המבטיחה סנכרון חלק של פלט קצב המסגרות בין הכרטיס הגראפי למסך, ומונע מתיחת פריימים והשהיות בתמונה. למסך יחס ניגודיות של 3000:1 ובהירות של nits300.

מחיר: 1,299 שקלים

קרדיט: יח”צ

ערכת טיפוח שיער שיאומי לגבר דגם –  Xiaomi Grooming Kit Pro נטענת הכוללת מגוון ראשים מתחלפים למגוון רחב של שימושים ויוצרת חוויית טיפוח ייחודית. הערכה מכילה 5 ראשים מתחלפים לגילוח הזקן, הגוף וקוצץ שיער לאף וחלקים נוספים להתאמת 40 אפשרויות אורך בדרגת דיוק של 0.5 מ”מ. הערכה מאובזרת בראש להב מפלדת אל חלד עם השחזה אוטומטית ללא פציעות עור – כ-6,000 תנועות בדקה, עם ויברציה רכה וגילוח רך ובטיחותי יותר. למכונה תצוגת לד המראה את רמת הסוללה ובעלת יכולת טעינה מהירה. במצב של סוללה טעונה במלואה, ניתן להשתמש עד כ- 90 דקות זמן עבודה במכונת התספורת. המוצר עומד בתקן 7IPX לעמידות בפני מים – לאחר השימוש, ניתן לשטוף את המכשיר במים על מנת לנקות במהירות את שיירי השיער והזיפים.

מחיר: 279 שקלים

את הדגמים החדשים יהיה ניתן להשיג ברשת חנויות Mi Store : רוטשילד 62 ראשון לציון, דיזינגוף סנטר, מודיעין, קניון עופר רחובות, קניון עופר קריון וקניון מול היום באילת, באתר הרשמי שיאומי ישראל https://www.mi-il.co.il ואצל המשווקים המורשים.