טורנדו זכו בזהב בקטגוריית הפלטינום ו-ORA בזהב בקטגורית רכב ותחבורה, ובפרס הגרנד אפי.
זוכים נוספים בפרסי הזהב: AIG, Shlomo Motors- BYD , ביטוח ישיר, ויסוצקי, זכרון בסלון, טבע, מכבי אסתטיקה, מכבי שירותי בריאות, מזרחי טפחות, פרטנר, קבוצת לאומי, קופת חולים מאוחדת, שטראוס ותנובה.
טקס פרסי האפי לשנת 2024, בהובלת איגוד השיווק הישראלי, איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי”ל). השנה נערך הטקס היוקרתי ברידינג 3, בחסות אל על ובהנחיית ליאור סושרד. באירוע השתתפו מאות אנשים, בהם מנכ”לים וסמנכ”לי השיווק של החברות המובילות במשק לצד בכירים מעולם הפרסום.
תחרות האפי היא תחרות בינלאומית יוקרתית המתקיימת בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם.
התחרות בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר, והפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכים אלו, בקרב כל העוסקים בעשייה השיווקית ובתעשיית השיווק והפרסום בישראל. זו השנה ה- 23 בה מתקיימת התחרות בישראל, כאשר 51 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב- 20 קטגוריות שונות ובהן מזון, משקאות, פיננסים, רכב ותחבורה, תקשורת ומדיה, והשנה גם קטגוריה חדשה “מהלך שיווקי בתקופת המלחמה”.
בנוסף, הוענק פרס מפעל חיים בשיווק לשלום זידלר, יו”ר ובעלים של קבוצת ויסוצקי על תרומתו רבת השנים למיתוג ישראלי מוביל, לפיתוח התעשייה הישראלית ולחדשנות בשוק המזון.
משרדי הפרסום הבולטים בתחרות: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, באומן בר ריבנאי גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, מנצ’, קבוצת McCann, ראובני פרידן, Avraham
ו LEAD Ogilvy .
רשימת הזוכים המלאה:
באפי זהב בקטגוריית האפי פלטינום זכתה טורנדו על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים:
“ממספר 3 למספר אחד: איך טורנדו איגפו את השוק וכבשו את הזירה של מחר- זירת האינוורטר” .
משרד הפרסום: קבוצת McCaan
באפי כסף בקטגוריית האפי פלטינום זכו מזרחי טפחות עם המהלך:
משלוש יוצא מספר 1- איך הבנק השלישי בגודלו הפך למוביל התפישתי של הקטגוריה ולמודל לחיקוי למתחרים בזכות מחויבות בלתי מתפשרת לשירות האנושי כל הדרך לצמיחה דו ספרתית.
משרד הפרסום: ראובני פרידן
ובאפי ארד זכתה פרטנר עם המהלך: “העתיד נראה פרטנר: מאתגרים שוק מיושן והופכים מחברת סלולר בשחיקה, לקבוצת התקשורת החדשנית והצומחת בישראל”
משרד הפרסום: קבוצת McCann
בציון לשבח מיוחד, בחרו השופטים להעניק צל”ש לעמותת שוות, הפועלת לצמצום פערי מגדר ולאפשר לנערות לחזק את תחושת הבטחון והערך העצמי
בטקס גם בלטה כלמוביל עם המותג ORA
במהלך שיווקי מוצלח : מי זאת?! אתם כנראה כבר יודעים! איך הפכנו את ORA להשקה הכי אפקטיבית בקטגורית החשמליות בישראל?
משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY
המהלך זכה גם באפי זהב בקטגוריית רכב ותחבורה, וכן קיבל את הציון הכללי הגבוה ביותר מנבחרת השופטים ועל כן זכה בפרס – הגראנד אפי.
מהלך נוסף שזכה באפי זהב בקטגוריית רכב ותחבורה הוא “מאפס למאה: הדרך של BYD להובלה של קטגורית הרכבים החשמליים” של חברת Shlomo motors- byd Israel
משרד הפרסום: Avraham
קטגוריה חדשה לשנת 2024 שנוספה לתחרות בעקבות מלחמת חרבות ברזל היא מהלך שיווקי בתקופת המלחמה , בקטגוריה הוענק אפי זהב ל- 3 חברות:
קבוצת לאומי, שזכתה עם המהלך “מלגת קטיף לאומי: 1,600 טון של תקווה וערבות הדדית בשעת משבר”
משרד הפרסום: קבוצת McCann
קבוצת לאומי זכו גם בקטגורית פעילות חברתית וציבורית במגזר עסקי ולקחו את פסלון הזהב עם המהלך “כל נער צריך בנק אחד שיאמין בו: הכירו את פרויקט בגרויות לאומי, המיזם שהציל בגרויות של דור שלם”
משרד הפרסום: קבוצת McCann
עוד זכתה בזהב בקטגורית מהלך שיווקי בתקופת המלחמה היא שטראוס, עם המהלך “תפוצ’יפס – איך תמכנו בחקלאות הישראלית והחזרנו את החיוך לחקלאי השדות בדרום, לתושבי העוטף ולעם ישראל כולו?”
משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY
ו – AIG עם המהלך “מרחב מוגן גם לנפש: AIG מקימה את הממ”ד הרגשי להתמודדות עם טראומת ה-7 באוקטובר”
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב:
באפי זהב בקטגורית תקשורת ומדיה זכתה פרטנר עם המהלך: ” פרטנר G5: הנוסחה לצמיחה זה פשוט להביא לדור הכי נכון את הדור הכי נכון”
משרד פרסום: קבוצת McCann
זיכרון בסלון עם משרד הפרסום קבוצת McCann זכו בשנה השנייה ברציפות באפי זהב בקטגורית פעילות חברתית ציבורית- עמותות. השנה הזכייה על המהלך ” Fighting To Remember: ”זיכרון בסלון“ הופך את זיכרון השואה לתוכן הכי חם ברשת – וכובש את קהל העתיד: בני דור ה-Z”
בקטגוריית מוצרים דיגיטליים ואוטומציה זכו באפי זהב:
מכבי שירותי בריאות עם המהלך : UPAPP על הרגליים: האפליקציה שגרמה לישראלים לזנק מהספה והזניקה את כמות המצטרפים למכבי ב-25%!
משרד פרסום: קבוצת McCann
קופת חולים מאוחדת עם המהלך: לא וואוו לכם? מאוחדת משיקה את מועדון הבריאות האפליקטיבי הראשון, ומביאה רמה אחרת של WELLNESS לשירותי הרפואה בישראל
משרד פרסום: LEAD OGILVY
זכיה בזהב בקטגורית media innovation
הוענקה לטבע עם המהלך: “האמת הפשוטע: נוטרילון לוקח את האותנטיות לקצה ומביא את האמון במותג לשיאים חדשים”
משרד פרסום: קבוצת McCann
בקטגוריית יופי אופנה וטיפוח זכו באפי זהב: מכבי אסתטיקה מבית מכבי דנט עם המהלך “יופי של מהלך, יופי של תוצאות! איך הפכנו בתוך שנה את מכבי אסתטיקה לעסק צומח ומוביל”
משרד פרסום: מנצ’
ובקטגוריית המזון לקחו את הזהב תנובה עם המהלך: GO אוורירי: רגישות ונחישות מנצחות הכל – ההשקה המוצרית הראשונה בישראל של אחרי השביעי באוקטובר פורצת את תקרת הצמיחה ומכניסה קהלים חדשים לקטגוריית יוגורט החלבון.
משרד פרסום: קבוצת McCann
בקטגוריית המשקאות זכו באפי זהב – ויסוצקי על המהלך: זה COLD הקסם – ויסוצקי מצמיחה את קטגורית התה, דווקא בחודשי הקיץ!
משרד פרסום: ראובני פרידן
מזרחי טפחות זכו בזהב בקטגוריית פיננסים
עם המהלך “זה לא אותה משכנתה: מזרחי טפחות מייצר וודאות באמצעות יצירתיות בדיוק בתקופה שהישראלים זקוקים לה ביותר”
משרד פרסום : ראובני פרידן
ביטוח ישיר זכו בזהב בקטגוריית שירותים, נופש ופנאי
עם המהלך: מרכזים ביטוחים וחוסכים: הבאנדל של ביטוח ישיר משנה את חוקי המשחק
משרד הפרסום: קבוצת McCann
עוד זכו בתחרות האפי
בפרסי אפי כסף:
אל על – משרד הפרסום: קבוצת McCann
קבוצת קשת
תן ביס – משרד הפרסום : יוניברסל מקבוצת McCann
מיטב בית השקעות
Pay Box – משרד הפרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY
מרינה גליל – משרד הפרסום: ראובני פרידן
קימברלי קלארק – משרד הפרסום: קבוצת McCann,
סנטרל פארק – משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי
בפרסי הארד זכו:
תנובה – משרד הפרסום: קבוצת McCann
מזרחי טפחות – משרד הפרסום: ראובני פרידן
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ – חטיבת החלב
משרד הפרסום: גליקמן שמיר סמסונוב, Publicis + social lions
טמבור – משרד הפרסום: קבוצת McCann
קופת חולים מאוחדת – משרד הפרסום: LEAD Ogilvy
המהלכים דורגו על ידי צוות של כמעל 70 שופטים, בהם מנהלי שיווק, פרסומאים, אנשי יח”צ ואנשי אקדמיה. הליך השיפוט בתחרות כלל שני שלבים, הראשון אונליין והשני פרונטאלי, בהם קריאת חומר כתוב המציג את הרעיון והמהלכים האסטרטגיים שנעשו במסגרת הפעילות השיווקית, לצד צפייה באלמנטים הקריאטיביים שליוו את המהלכים ומפגש משותף של צוותי שיפוט במסגרתו התקיים דיון, לאחריו השופטים התבקשו להעריך את העבודות שקראו. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו המנכ”לים של החברות המובילות במשק, בראשותו של אילן סיגל, מנכ”ל פלאפון, yes ויו”ר תחרות האפי.
אילן סיגל, יו”ר תחרות האפי ומנכ”ל פלאפון ו-yes:”ברכות לזוכים על קמפיינים יצירתיים ומעוררי השראה. בשנה כה מורכבת ורצופת אתגרים לאומיים ואישיים, ענף השיווק והפרסום הצליח למצוא את האיזון בין הצורך הרגשי לבין המשך השגרה והעשייה שכה חיונית עבורנו. נחשפנו השנה לקמפיינים שנתנו תקווה, חיזקו את תחושת האחדות והערבות הדדית והוכיחו כי גם ברגעים הקשים יש לנו יכולת להשפיע ולחבר, לעודד ולהניע לפעולה. שנדע ימים שקטים ובטוחים ושכל החטופים ישובו הביתה בשלום.”