המגזר החרדי ידוע באורח חיים ייחודיי. עבור עסקים וארגונים המעוניינים להגיע לקהל זה, הפרסום החרדי הוכיח את עצמו כאסטפרסום חרדי הוא צורת פרסום הפונה לציבור החרדי בארץ ובעולם.
קהילה זו ידועה בהקפדה על חוקי הדת והמנהגים, ולחבריה יש לרוב צרכים ותחומי עניין ספציפיים השונים מאלה של כלל האוכלוסייה. הפרסום החרדי שואף להגיע לקהל הייחודי הזה על ידי יצירת קמפיינים המהדהדים את הערכים, האינטרסים והצרכים שלהם.רטגיה יעילה.
כבר היום אפשר לראות שלמעלה מ-80% מהצעירים החרדיים מחוברים לדיגיטל בצורה כזו או אחרת וחשוב להבין שהמגזר החרדי ברובו מורכב מאוכלוסייה צעירה. כבר היום ישנם שירותים אותם ניתן לקבל רק באמצעים מקוונים כמו אלו הממשלתיים לקבלת דירה בהנחה.
השיח הפך להיות דיגיטלי עם דגש על דיגיטל כשר,כך שאם אתה שואל איפה יהיה הפרסום החרדי בעתיד , אין ספק שהוא יאפשר לנו להגיע לחשיפה ויצירתיות גבוהות עשרות מונים ממה שאנחנו מכירים כעת והוא יהיה המנוע המרכזי של עולם השיווק והפרסום, כאשר גם בזירת הסושיאל החרדית נמשיך לראות מגמות מרתקות ופורצות דרך
הפרסום החרדי בשיא, הפרסום הוכיח את עצמו כאסטרטגיה מוצלחת עבור עסקים וארגונים המעוניינים להגיע לקהל הייחודי הזה. על ידי הבנת ערכי הקהילה, תחומי העניין והצרכים של הקהילה, מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים המהדהדים ויוצרים מעורבות. את הצלחת הפרסום החרדי ניתן לייחס למסרים ממוקדים, אמון ואמינות ומפה לאוזן.
בדרך כלל למשרד לפרסום בדיגיטל יש צוות של אנשי מקצוע המבינים את המגזר החרדי ובעלי ניסיון של שנים בפיתוח קמפיינים המתאימים בדיוק לקהילה הזו.
בסוכנות פרסום ייעודית למגזר, מבינים שהמגזר החרדי הוא קהילה סגורה, ולכן, היא דורשת התייחסות אחרת לפרסום.
איפה אנחנו נכנסים לתמונה?
כפי שכבר אמרנו , המגזר החרדי בישראל הוא קהילה ייחודית המקפידה על אמונות ומנהגים דתיים. זוהי קהילה ששמה דגש רב על מסורת, ערכי משפחה וצניעות. לכן, כל קמפיין פרסומי המכוון למגזר זה חייב לקחת בחשבון את הנורמות התרבותיות, החברתיות והדתיות הייחודיות של הקהילה.
הפרסום החרדי מציב בפני המפרסמים גם אתגרים וגם הזדמנויות. המפתח להצלחה הוא להבין את ערכי הקהילה ומנהגיה ולמנף את הכוח של שיווק מפה לאוזן ומדיה מודפסת. על ידי כך, מפרסמים יכולים ליצור קמפיינים המהדהדים לקהל הייחודי הזה ולהשיג את התוצאות הרצויות.
הצוות בגיל דיגיטל חרדי ודתי בקיא בפיתוח קמפיינים המדברים על הערכים והאמונות של קהילה זו מבלי לחצות גבולות תרבותיים.
החברה בנתה מוניטין של מצוינות בתחום הפרסום החרדי. מחויבות המשרד להבנת הצרכים והערכים הייחודיים של הקהילה, בשילוב מומחיותה בפרסום, הפכו אותה למשרד הפרסום החרדי המבוקש ביותר במגזר.