דף הבית » מחלקת הספורט שמחה וצוהלת להציג: בפורים – אליפות אופקים הראשונה בגיימינג!
עסקים

מחלקת הספורט שמחה וצוהלת להציג: בפורים – אליפות אופקים הראשונה בגיימינג!

קרדיט צילום: X-GAMES

הכינו את תחפושות המשחקים: עשרות הגיימרים (שחקני הגיימינג) הטובים באופקים צפויים להגיע בפורים לאליפות אופקים הפתוחה בגיימינג, הראשונה והגדולה מסוגה באזור. הטורניר, אשר יתקיים ביום רביעי, 08.03.2023, בין 12:00 ל-17:00, בקריית הספורט החדשה ע”ש יוסי שושן באופקים, מיועד לגילאי 14-9 (מאופקים בלבד), ויתקיים בשיתוף עיריית אופקים, מחלקת הספורט העירונית אשר מובילה את הרעיון, וחברת X-GAMES.

התחרות תכלול 2 משחקים מז’אנרים שונים: FIFA 2022 – משחק הכדורגל המוכר והפופולרי בעולם, עם גרסה חדשה ומלאה בפיצ’רים מתוחכמים; וסטריט פייטר 5 (או בקיצור SFV)  – משחק איכותי בסדרת SF האגדית, ללא דם או אלימות מוגזמת, אשר דורש תזמון, אסטרטגיה וזריזות מחשבה על מנת לנצח.

ברחבת האולם יוקמו 12 עמדות משחק PS4 (כולל עמדת VR – חוויית מציאות מדומה – עבור מבוגרים), לצד מסך ענק אשר יקרין את משחקי הגמר. את האליפות תנהל חברת X-GAMES, כאשר 3 מדריכים מטעמה ישמרו על הסדר, ידריכו ויוודאו את תקינות המכשירים, ואליהם יצטרף השופט ומנהל התחרות מטעם הרשות. האירוע יערך בשיטת גביע, כשבתום כל משחק בין 2 משתתפים, עולה המנצח לשלב הבא בטורניר, ואילו המפסיד יוצא ממנו באופן סופי. בשלב האחרון יתמודדו 2 שחקנים בגמר של כל משחק, ויזכו במדליות ובפרסי ניצחון (או ניחומים).

קרדיט צילום: X-GAMES

“חג פורים הוא מועד מתאים לצאת קצת מהשגרה ולערוך תחרות שטרם התקיימה בעיר”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “ענף הגיימינג הוא הפך לפופולרי בכל רחבי העולם. נמשיך לתת במה גם לספורטאים הפעילים בענפים השונים בפרט, וגם לספורט עממי. אני מזמין את כל הילדים החמודים להשתתף באירוע ואת הקהל להגיע לעודד את המתחרים”.

“אני שמחה שאוהבי הגיימינג יקבלו את ההזדמנות להוכיח שיש להם את מה שדרוש כדי לנצח בטורניר”, הוסיפה מנהלת מחלקת הספורט העירונית באופקים, אילנה איטח. “במסגרת ארגון אירועי הספורט העממי אנחנו מנסים לשלב את כלל ענפי הספורט, והשנה, לאחר ההצלחה הגדולה של אליפות אופקים הפתוחה בהורדת ידיים, החלטנו להביא את  ענף הגיימינג שהפך בשנים האחרונות ובמיוחד בתקופת הקורונה למיינסטרימי בכל רחבי העולם. הגיימינג מחבר בין אנשים כמקור בידור, וכן ככלי להעצמת אישית. נשמח לראות את כולם, כדאי שתגיעו מוכנים כי המנצח לא ילך הביתה בידיים ריקות…!”.