דף הבית » יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין
תוכן שיווקי

יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין

קרדיט תמונה FREEPIK

האסתטיקה של הפה היא אחד הנושאים שנוגעים בכולנו. כולנו רוצים לחייך בגאווה ולהרגיש הכי בנוח עם עצמנו וכאן בדיוק נכנסות שיטות שונות של יישור שיניים. רבים מאיתנו חווים שינויים במבנה הלסת והשיניים כשאלו מתחלפות והדבר מוביל בין היתר לשיניים שאינן ישרות כפי שהיינו רוצים.

אם בעבר השיטות היחידות ליישור היו פלטה וגשר בולט, היום אפשר לבצע יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין בלי שאנשים יוכלו להבחין בכך. כן, הפלטות השקופות הופכות את הטיפול לנוח יותר עבור רבים ולכן אפשר לראות כי בני נוער ומבוגרים מתעניינים יותר בטיפול.

מהו יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין

מבין שיטות היישור השונות, יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין הוא טיפול מהפכני במהלכו משתמשים בסדרה של מיישרים שקופים המותאמים באופן אישי. הפלטות אמנם שקופות אך הן מבצעות עבודה יעילה מאד ומזיזות בהדרגה את השיניים למקום הרצוי. בניגוד לשיטות המסורתיות, שיטה זו כמעט ואינה נראית והיא לא מפריעה לשגרה היומית.

את המיישרים השונים ניתן להוציא באופן עצמאי לצורך אכילה, צחצוח שיניים ושימוש בחוט דנטלי. הם מספקים פתרון נוח, אסתטי וחשוב מאד, יעיל המתבצע במספר שלבים:

שלב ראשון – ייעוץ

בשלב הראשון כל שיש לעשות הוא להתייעץ עם אורתודנט אשר יעריך את המצב של השיניים והלסת. יש לציין כי לא תמיד יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין הוא המתאים ביותר ולכן חשוב מאד להגיע למרפאה שיכולה להציע יותר מאשר פתרון אחד.

שלב שני – ביצוע הדמיה

לצורך הבדיקה יהיה צורך בביצוע הדמיות וכך גם לצורך יצירת תוכנית הטיפולים. כדאי לדעת כי כל פלטה שקופה מתוכננת בקפידה כאשר המטופל מקבל סט של פלטות להחלפה אחת לזמן מה והזזת השיניים בהדרגה. ההדמיה מאפשרת לדעת כיצד לתכנן את הטיפול ולבנות את הפלטות במדויק.

שלב שלישי – טיפול

בהתאם לכל הנתונים נבנית תוכנית טיפול כשהמטופל מקבל לידיו את סט הפלטות. את ההלבשה הראשונה יבצע המטופל במרפאה רק כדי לראות כי היא מתבצעת כראוי ולאחר מכן הוא יוכל להוציא ולהכניס את הפלטות בעצמו. לרוב המעבר לסט הבא יתבצע כל שבועיים. לאחר תקופה קצרה אפשר יהיה לראות את השינוי הראשוני ולרוב ייקח כשנתיים להגיע לתוצאה הסופית של שיניים ישרות לחלוטין.

טיפים שימושיים להצלחת התהליך

  • ייעוץ ראשוני – חשוב מאד להגיע לייעוץ ראשוני במרפאה המתמחה בתחום. רק אורתודנט יכול להעריך את המצב ולקבוע האם יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין הוא הטיפול המתאים ביותר.
  • התחייבות – אף אחד לא יכול להכריח את לבישת הפלטות ולכן יש להיות מחויבים לתהליך ולהקפיד לשים את הפלטה לאורך רוב שעות היום לכל אורך התקופה.
  • היגיינת הפה – חשוב מאד לשמור על היגיינת הפה תמיד ובמיוחד לאורך הטיפול. יש להקפיד על צחצוח ושימוש בחוט דנטלי לאחר כל ארוחה ולפני הכנסת המיישרים.
  • מעקב – פעמים רבות המעקב יהיה פשוט יחסית וזאת בשל אופי הטיפול אך יש לזכור כי הוא חשוב מאד. יש להגיע לפגישות, להקפיד על טיפוח חלל הפה על פי הנדרש ולהשתמש בפלטות ככל הניתן.
  • טיפול בפלטה – יש לטפל בפלטות בעדינות כדי למנוע פגיעה. אם ישנן שאלות על אופן היישום יש להתייעץ עם מרפאת השיניים פעם נוספת וזאת כדי למנוע זיהומים בחלל הפה.

חשוב מאד להגיע למרפאה המציעה יישור שיניים שקוף בשיטת אינוזליין וטיפולים נוספים בתחום כדי לקבל את המענה המתאים ביותר. פרמון דנטל נותנים מענה ליישור שיניים עם הרופאים המובילים, יחס אישי וליווי כל מטופל מהייעוץ הראשוני ועד לאחר הצלחת התהליך.

לאתר המרפאה: https://www.fermonclinic.co.il/

קרדיט תמונה FREEPIK