דף הבית » בקרת כניסה ללא מגע בעידן הפוסט-קורונה
תוכן שיווקי

בקרת כניסה ללא מגע בעידן הפוסט-קורונה

קרדיט תמונה FREEPIK

מגפת הקורונה שינתה את המציאות אותה הכרנו עד לשנת 2020. החיים אחרי הקורונה השתנו מאוד, וכיום ישנה מודעות גבוהה לכל הנושא של מגע ישיר. מהסיבה הזאת הרבה מאוד דברים הפכו להיות לכאלה המופעלים ללא מגע בכלל, בשונה מהמקובל בעבר. בקרת כניסה הייתה מאז ומתמיד דבר חשוב, כזה שבזכותו תוכלו לווסת את הכניסה למקום מסוים. אך אם בעבר המגע היה חלק בלתי נפרד מבקרת הכניסה, כיום ניתן ליישמה גם ללא מגע בכלל. במאמר הבא אנו הולכים לדבר על בקרת כניסה ללא מגע בעידן הפוסט-קורונה. הגיע הזמן שתכירו את האפשרות האפקטיבית ביותר לשלוט על אלה שנכנסים או יוצאים מביתכם או מבית העסק.

פחות מגע מובילה להימנעות ממחלות

בעידן הנוכחי בקרת כניסה ללא מגע מביאה איתה יתרונות בריאותיים שאותם חובה לציין. בקרות כניסה המחויבות מגע דורשות מכם תחזוקה מקיפה, וניקיון יסודי מספר פעמים ביום. ההימנעות ממגע מובילה בין היתר גם למניעת מחלות אצל אנשים שונים. חלק נכבד מהמחלות הנפוצות ביותר מועברות על ידי מגע, וכאן בעצם חוסכים זאת. אין צורך לגעת בבקר מסוים בו נגעו מאות אנשים קודם לכן עד שניקו אותו בצורה יסודית.

בקרת כניסה ללא מגע פשוטה לתפעול

באופן הגיוני וטבעי, בקרת כניסה שלא מחייבת מגע תהיה הרבה יותר פשוטה לתפעול. במקום שתמצאו את עצמכם מתפעלים מערכת מסובכת וקשה, כאן אתם לא נדרשים לעשות הרבה. מכיוון שאין צורך לגעת בבקר הכניסה עצמו, המערכת מתוכנתת לפעול בצורה עצמאית. לרוב אתם רק נעמדים מולה, והיא עושה מאחורי הקלעים את כל העבודה הקשה. נציין כי האופן בו המערכת פועלת משתנה בין מקום למקום, אך המהות היא בדיוק אותה המהות.

ניהול ומעקב אחר הנכנסים והיוצאים

אין דבר יותר מרגיע מאשר עצם הידיעה כי יש לכם מעקב וניהול מקיף אחר הנכנסים והיוצאים מהבית או מבית העסק. במקום לנחש מי הגיע אליכם, בכל רגע נתון באפשרותכם לקבל דוח עדכני ואפקטיבי. כך שאם תרצו לחזור אחור ולבדוק משהו, מערכת בקרת כניסה מאפשרת לכם לעשות זאת בקלות. הסיבה לכך היא החידושים הרבים שהוטמעו בתוך המערכת מאז ימי הקורונה בה היה חשוב להיות עם האצבע על הדופק. גם היום אתם יכולים בקלות להיות עם האצבע על הדופק אחר הנכנסים והיוצאים.

שיפור התדמית העסקית עם בקרת כניסה

תמיד חשוב שהרושם עליכם יהיה טוב ככל האפשר, וזה לא בהכרח משנה מה אתם עושים. בקרת כניסה ללא מגע משפרת בצורה מהותית את הרושם עליכם, בעיקר את הרושם העסקי. לקוחות מחפשים אחר עסקים שישאירו אותם פעורי פה, וזה בדיוק מה שהמערכת הזו עושה. היא מאפשרת לכל לקוח לראות כי אינכם מתפשרים, גם בנושא של בקרת הכניסה למקום. ללקוחות פרטיים בקרת הכניסה תאפשר להשאיר רושם טוב על האורחים ואפילו מעט להשוויץ.   

   קרדיט תמונה FREEPIK