חשוב להבין, לפרסום ושיווק של העסק יש תפקיד מכריע בהצלחה, ופרסום למגזר החרדי מצריך גישה אסטרטגית ורגישה מבחינה תרבותית. לציבור החרדי יש ערכים ייחודיים, מנהגים והרגלים שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח קמפיינים פרסומיים.
בעידן של היום, האינטרנט הוא כלי רב עוצמה המשמש כמעט לכל הביט בחיינו. האינטרנט משמש לתקשורת, לעסקים, לרכישות, ללמידה ועוד. גם בעולם החרדי שבדר״כ מסתגר בשמרנות חל שינוי משמעותי בשנים האחרונות ישנם יותר חרדים העושים שימוש תדיר באינטרנט לצרכים שונים.
החל מחיפוש מידע וצריכת חדשות ועד לתוכן תורני, שיעורים והרצאות באמצעות האינטרנט. השינוי והמגמות הללו בתוך הציבור החרדי מגבירות את הביקוש עבור בונה אתרים חרדי אשר יודע לספק שירות מותאם עבור הציבור החרדי.
שיתוף פעולה עם משרד פרסום מקצועי המתמחה במגזר החרדי יכול לסייע לעסקים להתחבר בצורה יעילה לקהל הזה. במאמר זה נבחן את היתרונות בעבודה עם משרד פרסום מקצועי לקידום העסק שלכם בקרב המגזר החרדי.
מושגים בשיווק ברשת על קצה המזלג
שפה משותפת היא חלק מרכזי בכל תחום מקצועי ועולם השיווק הדיגיטלי אינו שונה בהקשר הזה. אינספור מונחים, ראשי תיבות, הגדרות ושמות שונים יוצרים שפה ייחודית – שפת הדיגיטל, שיש לה אוצר מילים גדול ועשיר. בין אם אתם אנשי שיווק ופרסום, או בעלי עסקים הצורכים שירותים כאלו, ככל שתשלטו טוב יותר בשפה ובמשמעויות של כל מונח ומונח
המומחים של גיל דיגיטל המומחים בפרסום חרדי אספו עבורכם מספר מונחים מקצועיים בפרסום באינטרנט:
SEM – Search Engine Marketing
המונח SEM בא לתאר את מכלול ערוצי השיווק הנעים סביב מנועי חיפוש (כן, מנועי חיפוש, ברבים). כאשר אנחנו מדברים על SEM אנחנו מתכוונים לקידום העסק על ידי הגדלת נוכחותו בדף התוצאות של מנוע החיפוש, בין אם בתוצאות האורגניות או במודעות הממומנות.
שיווק במייל – Email Marketing
פשוטו כמשמעו, שיווק במייל הוא הפעולה של קידום ושיווק העסק דרך תקשורת במייל עם קהלי המטרה. בניגוד לפרסום המונים באמצעות מערכות פרסום כגון גוגל, פייסבוק ואחרות, שיווק במייל מבוסס על רשימת התפוצה של העסק אותה עליו לצבור ולגייס בדרכים לגיטימיות וחוקיות ולוודא שיש לו את הזכות החוקית לתקשר עם קהלי המטרה שלו באפיק זה.
PPC
Pay Per Click, פרסום ממומן בעל אופי ממוקד קהל יעד, מתוך מטרה לגרום ללקוח הפוטנציאלי להגיב, כאשר תגובה יכולה להיות השארת פרטי התקשרות, רכישה, הצטרפות לרשימת תפוצה, הורדה של אפליקציה, כניסה לאתר וכדומה. ממשק זה ניתן להטמיע במגוון מוקדים והוא מאפשר בדיקה נקודתית של ROI.
ROI
Rate Over Investment, נוסחה פשוטה אשר מאפשרת לחשב במדויק את אחוז הרווח מסך ההוצאה עבור קידום ממומן PPC. דרך טובה לבדוק הצלחות בשיווק הדיגיטלי.
CTR
Click Trough Rate, אחוזי הקלקה – נתון סטטיסטי המאפשר לבחון אלו אחוזים מסך החשיפות של מודעה מוביל להקלקה הרצויה. מכאן ניתן לגזור מסקנות חשובות, כגון אפקטיביות של תכנים, מיקומים, שעות וכדומה.
יצירת לידים
שיטת איסוף מידע אודות הלקוח, מתוך מטרה להרחיב את היקף העסק וההכנסות, כאשר ישנה חשיבות יתרה הן לכמות והן לאיכות.
מחפשים משרד פרסום לקהל החרדי? מצאתם! חברת גיל דיגיטל חרדי ודתי, המומחים שלך לשיווק במגזר!
החברה שלנו מתמחה בכלים שיווקיים מתאימים לפרסום בחברה החרדית והמסורתית, ולקדם את העסק או המותה באמצעי הדיגיטל, וכך להגיע לקהל תורמים או גורמי עניין רלוונטיים מהחברה החרדית.
קרדיט תמונה FREEPIK