דף הבית » הדס תמם נצר מונתה למנהלת Market Place וחווית לקוחות דיגיטלית בחברת בזק בינלאומי
סקירות

הדס תמם נצר מונתה למנהלת Market Place וחווית לקוחות דיגיטלית בחברת בזק בינלאומי

קרדיט תמונה יח"צ

שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת שותפים עסקיים ובפיתוח, שיווק וניהול פרויקטים ב-IT בחברת גלוברנדס.

הדס תמם נצר (40), מונתה לתפקיד מנהלת Market Place וחווית לקוחות דיגיטלית במובילת התקשורת וה-IT בזק בינלאומי. במסגרת תפקידה, הדס תהיה אחראית על ניהול ה-Marketplace והפעילות הדיגיטלית לשיווק ומכירות אונליין בלחיצת כפתור וכן תוביל את תפיסת חווית לקוח דיגיטלית בכל ערוצי השירות והמכר. תחומי אחריותה יכללו פיתוח, ניהול ושיפור חוויית המשתמש (B2B) במטרה ליצור חוויית לקוח מיטבית, להגדיל את המעורבות ולהרחיב את ההכנסות מה-Market Place. התפקיד משלב הובלת אסטרטגיה דיגיטלית, אופטימיזציה של מסעות לקוח, שיפור חוויית המשתמש והגדלת ההמרות בממשקים הדיגיטליים.

הדס מגיעה לבזק בינלאומי עם ניסיון עשיר ומגוון. את הקריירה שלה החלה במקאן אריקסון, ולאחר שש שנים הצטרפה לקדנציה ראשונה בבזק בינלאומי שם היתה חלק מצוות שהוביל את פעילות השיווק למגזר העסקי בשירותי החברה כגון –  מיקרוסופט, הענן ופיתוח חנות למשווקים, תוך בניית תהליכים ארגוניים, אינטגרציה וניהול מהלכים שיווקיים נרחבים. לאחר מכן, עברה הדס לחברת גלוברנדס שם כיהנה כמנהלת שותפים עסקיים ובפיתוח, שיווק וניהול פרויקטים ב-IT.

המינוי מהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה להתמקד בין היתר, בסגמנט הלקוחות הקטנים והבינוניים, במעבר לשימוש בפלטפורמות דיגיטאליות  מתקדמות, ולשפר את הצעת הערך הטכנולוגית שלנו בעולמות ה IT הרלוונטיים לסגמנט זה, ולשפר את חוויית הלקוח בשירותים העצמיים (Self-Service). כחלק מתפקידה תשמש הדס גם כחברת הנהלה בבזק בינלאומי הכפופה ישירות למנכ”ל החברה רון גלב.

להדס תואר שני M.B.A במנהל עסקים עם התמחות באסטרטגיה שיווק ופרסום, ותואר ראשון B.A במנהל עסקים עם התמחות במימון, שוק ההון ומשאבי אנוש, שניהם מהמכללה למנהל.

“כחברה הרואה את עצמה כמובילת דרך, בזק בינלאומי, ממשיכה להשקיע ולהיות בקדמת הטכנולוגיה, תוך שאנחנו מספקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר” אמר רון גלב מנכ”ל בזק בינלאומי. “לשם כך, אנחנו שמחים על הצטרפותה של הדס תמם נצר להנהלת בזק בינלאומי. ניסיונה העשיר של הדס בשיווק, פיתוח עסקי וניהול פרויקטים דיגיטליים, יחד עם הבנתה העמוקה בחוויית לקוח, הינם נכס משמעותי עבורנו במימוש האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה ושיפור הקשר שלנו עם הלקוחות.”

אודות בזק בינלאומי

בזק בינלאומי היא אחת מחברות ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים לארגונים ועסקים בכל סדר גודל, ביניהם: שירותי מחשוב ענן מקומיים ובינלאומיים, פתרונות אבטחת מידע והגת הסייבר, פתרונות גיבוי ו- DR, פתרונות תקשורת ואינטרנט, פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ועוד.
בזק בינלאומי מעמידה לרשות לקוחותיה רשת של 13 מתקני דאטה סנטר בישראל ובעולם, כולל מתקן תת קרקעי המשמש כאתר DR, ומספקת קישורים בינלאומיים באמצעות כבל תת ימי מהיר הנמצא בבעלות מלאה של החברה מאז שנת 2011. החברה מספקת פתרונות סייבר מתקדמים לארגונים ומפעילה מרכז שליטה וניהול אירועי סייבר (SOC) להגנה מפני מתקפות סייבר.
בזק בינלאומי פועלת בשיתוף פעולה עם יצרניות טכנולוגיה גלובליות מובילות בתחומן

בזק בינלאומי נוסדה בשנת 1996 כחברה בת בשליטה מלאה של בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ, תאגיד התקשורת הגדול והמוביל בישראל.